سپاه

با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.

به گزارش مشرق،‌ صبح امروز (شنبه) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری، صدها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.

این سامانه‌ها و تجهیزات، محصول تلاش دانشمندان و متخصصان سازمان هوا و فضا، سازمان صنایع دریایی، سازمان هوایی و صنایع الکترونیک وزارت دفاع و همچنین شرکت‌های دانش بنیان، بخش خصوصی و مراکز تخصصی نیروی دریایی سپاه است.

انواع پهپادهای شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و رزمی، انواع خودروهای پشتیبانی و فرماندهی، سامانه های جمع‌آوری، آفند و پدافند الکترونیکی در حوزه جنگال از سامانه‌ها و تجهیزات جدیدی هستند که در بین محصولات رونمایی شده دیده شد.

انواع کامیون‌های پرتاب موشک های کروز به همراه سامانه‌های راداری و فرماندهی و چند صد موشک کروز و بالستیک از برد ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر نیز از جمله سامانه‌ها و تجهیزاتی است که امروز به توان نیروی دریایی سپاه الحاق و افزوده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    33 1
    خبری از پیام های مخرب جاسوس ها نیست که بگویند چرا به توان دفاعی کشور اضافه میکنید و اربابان امریکایی و اروپایی جاسوسان را ناراحت میکنید؟ یا بگویند مشکلات اقتصادی و مشکلات خودرویی را حل کنید و چرا در امور دفاعی موفق هستید ؟ این فریب خورده ها و حرامیان کجا هستند؟
  • حسین IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    34 1
    انشاالله به لطف خدا بزودی با ساخت زراد خانه اتمی اقتدار نظامی ایران برای همیشه تثبیت میشه.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      26 1
      به یاری خدا«پیشران هسته ای»و«زیردریایی اتمی» ایران بیخ گوش شهرهای ساحلی آمریکا،کاملانامرئی وغیرقابل رهگیری شدن توسط یانکی‌های تروریست وجنایتکار
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    34 0
    ما شاء الله امیدوارم نیاز به استفاده از این تجهیزات نباشد ولی همیشه باید آماده بود
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    41 0
    کارکنیدکه نیمی ازوزن کلی هرموشک ایرانی مختص کلاهک انفجاری آن باشه همزمان بافشرده سازی و کوچک کردن ابعادبدنه موشکهای آینده ایران درکنار افزایش برد،خطای زیر۳سه مترازحالابه بعدقبلا۱۰ده متردرمسافت۲٫۰۰۰دوهزارکیلومتربود
    • Ali IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      1 0
      نصف وزن که نمیشه اما رعد ۵۰۰ وزن و ابعاد خیلی کمی داره احتمالا فتح یه نوع از همونه هایپرسونیک باید بشن بالستیک و کروزهامون اما باید با توپخانه جنوب کشور رو زیر گلوله بگیریم: ارزون-تولید سریع-مقابله ضعیف پدافند مفت میشینه گلوله توپ میتونیم با استقرار ۷۰۰۰هزار یا کمتر توپخانه مثل کره شمالی برای سئول تمام جنوب کشور و دریا رو به توپ ببندیم توپخانه برد کافی داره برای تهدیدامون فقط رادار میخوایم پهپاد بدرد نمیخوره برای واکنش سریع سلاح اتمی تاکتیکی هم باید رونمایی کنن میدونم ساختن اما تاکتیکی الان مد شده بمب های قدیمی بدرد نمیخوره تشعشات داره تازه بمب الکترومغناطیسی هم هست برای از کارانداختن تسلیحات الکتریکی شون در کوتاه مدت
  • Ali IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    40 0
    خیلی کمه برای کشوری با موقعیت ما باید به اندازه تمام کشتی و قایق های جهان کروز و بالستیک ضد کشتی داشته باشیم هایپرسونیک باید بشن تا از برخورد ۱۰۰ درصد مطمئن باشیم سه تا هگزاکوپتر رونمایی کردین!!!! شوخی میکنین اوکراین ۱۰۰۰۰تا رونمایی کرد برای روسیه باید تولید داخل باشه در تعداد ۱۰۰۰۰۰جنگ دیگه شده بچه بازی یه دونه بلند میکنن یه لشگرو زمین گیرمیکنن یا یه تانک میزنن باهاش در ابعاد کوچیک و برد کوتاه جنگ الکترونیک سخته روش درضمن ایران کروز اونیکس و … با سرعت ۳ماخ خریده اونا چرا تولید داخل نشدن چرا رونمایی نشدن کاف نیست باید بیشتر بشه ۱۰۰۰۰توپخانه هم در جنوب مستقر بشه به همراه رادار دریایی یا هواپیما تا ۱۰۰ها کیلومتر پیمایش بشه
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    1 0
    کشوری که دارای سپر هسته ای نباشد، در دنیای فردا هیچ جایگاهی ندارد و به فنا می رود. یعنی باید بله قربانگوی غربی ها یا شرقی ها باشیم. موشک ها و پهپادها در جنگ های آینده نتیجه جنگ را تعیین نمی کنند. این بمب هسته ای ست که پیروز نهایی نبرد را تعیین می کند. البته اگر به وقتش استفاده شود.
  • کمک IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    نیرو هوایی رو در یابیم چرا ما نمی تونیم تولید انبوه کنیم همان صاعقه/ آذرخش/ کوثر رو هم تولید انبوه نکردیم
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    رضاخان پانترک بود که ارارات رو به اتاترک داد
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    1 18
    هنوز حتی یک کویت رو هم نتونستیم پس بگیریم. در پس گرفتن سرزمین های اشغالی ایران کم کاری شده
  • ..... IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    تورم و تحریم فقط در ملت اثر داره ؟
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    کی به اقتصاد فشل این سرزمین پهپادها انتحاری الحاق میشه که مردم از این فلاکت راحت می شوند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس