سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در شورای فرماندهی سپاه آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا اظهار داشت: برابر گزارش همکارانم در ستاد کل، اقدامات بسیار خوبی در سپاه عاشورا انجام شده است.

سردار باقری با بیان اینکه سپاه حافظ انقلاب اسلامی است، افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که سپاه عاشورا جزو سپاه‌های موفق استانی است و این سپاه با آمادگی و هوشیاری اجازه عرض اندام به جریانات معاند را نداده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حوادث سال گذشته خاطرنشان کرد: استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های نمونه کشور بود و ما کمترین ناآرامی را در این استان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در کنار تلاش دستگاه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و نظامی، نقش مردم عزیز این استان در عدم همراهی با دشمن و حضور منسجم در راهپیمایی‌ها و تجمعات علیه دشمن، بسیار برجسته بود.

سرلشکر باقری گفت: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن را می‌بینید. تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در مواجهه با حوادث سال گذشته است. دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات جهانی بیان کرد: قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست. نگاه قدرت‌های غیر غربی هم به جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای است.

وی یادآور شد: آذربایجان شرقی هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ ایفای نقش مؤثر در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع مختلف پس از آن، استان مهمی است، در سپاه عاشورا روحیه جهادی و انقلابی حاکم است و باید با تمسک به این روحیات قدرت تأثیرگذاری خود در مسائل منطقه را افزایش دهید.

سردار باقری در پایان با درود به روح شهید امنیت «امیر حسین‌پور» عنوان کرد: به خانواده این شهید عزیز، تبریک و تسلیت می‌گویم. می‌بینید که شقاوت دشمن بسیار زیاد است و لذا باید همواره آمادگی خود را حفظ کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • حکومت بیمار IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    14 3
    جماهیر شوروی با اون عظمت و جلالش رفت
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      5 7
      کمی تاریخ، کمی تحلیل و سبک و سنگین بد نیست جناب بیمار. این حکومت ج.ا.ا با چیزی شبیه معجزه سرپاست. درسته مردمی هست، که شما باور ندارید، ولی اگر تاریخ خوان و کمی تحلیلگر باشید، میفهمید با همین حملات نرم و سخت علیه ایران، اگر جماهیرشوروی که هیچ، آمریکا هم بود، تا حالا نیست شده بود. ولی البته تحلیل و مطالعه ظاهرا ندارید. همون حرفی که امام اوایل انقلاب زد: قریب به مضمون: امام زمان اشتباه نمیکنه، که مردم بریزند بیرون برای انقلاب.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      10 4
      آمریکا امپراطوری دروغ هم رفتنی است
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      8 2
      بایدبه مردم برسند نگاه صرفا پادگانی باسخنرانی ازکشوربدون درک شرایط اقتصادی کاملا بی معنیه رژیم نجس صهیونیست بالاترین نرخ اردواج وفرزنداوری راداردایران حتی متولدین بیکاردهه های 60 و70 و80 واحتمالانودی هاروهم توان شغل ومعیشت نداردحتی باوجود ایجادجنگ وتکنیک های نبردهای روباتی هم پیروزی باموج انسانی بعیده
    • مردم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      4 3
      پس کاری نکنید که دوباره مردم با اغتشاشگران برگهایتان را بریزند. با این مردم نباید لج کرد و سر به سر گذاشت.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      1 3
      به 10.53 چرا نمی خواهید بفهمید که هر که نظر شماها را ندارد، بیمار/خائن/جاسوس و از این قبیل نیست؟؟؟ دین جز احیای مکارم اخلاقی است؟
  • ... IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    10 6
    به یک مشت آدم تکراری و بی خاصیت که از این شاخه به اون شاخه می پرند و حاضر نیستند از پست و مقام دنیوی دست بکشند نگوئید جمهوری اسلامی. بین حاکمیت فعلی و مردم فاصله فراوانی افتاده. دست مردم از ثروت و قدرت کوتاه مانده.
  • یزدان IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    یه نظر سنجی بزار تا یک بار برای همیشه ما بکوبیم تو دهن مجاهدین و منافقین ومعاندین و الا اخر
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    5 2
    با این حساب جمهوری اسلامی دشمنان زیادی ندارد
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 2
      دشمن ما فقط چین و روسیه هست
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 0
    دشمن مستقیم وارد نشده در دولت مردان خائن و فرصت طلبان سود جو و دلالان و دزدان و اختلاس گران و وابسته ها به خودش وارد شده
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    سردار برانداز داخلی مسیولین فاسد و نجومی بگیر و اشرافی و رانتخوارن که تعدادشون سر به فلک نیزنه و متاسفانه کمترین فیش حقوق یک‌مسئول در هر جا که باشه چندین برایر یک کارگر با کلی تسهیلات هست و مسیولی پیدا نیکنی در مرکز شهر بشینه حالا جنوب شهر پیشکش پس نیازی به خارجی نیست
  • بهنام IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    سلام مشرق جان خداوند به هیچ کس و هیچ قومی تضمین ابدی نداده تا زمانی که احکام الهی عمل شود و تا زمانی که ملت و حاکمیت همراه باشد دوام حاکمیت ادامه خواهد داشت
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    1 0
    اعتراض یا اغتششاش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس