بانک صادرات

همزمان با سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، پتروشیمی گچساران با حمایت ۴۰ هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید.

عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در تشریح نقش‌آفرینی این بانک در تامین مالی عملیات اجرایی و بهره‌برداری آن گفت: پتروشیمی گچساران یکی از بزرگترین پتروشیمی‌های تولیدکننده اتیلن در کشور است که با ظرفیت یک میلیون تن در سال به بهره‌برداری رسیده است.

امیر یوسفیان افزود: بانک صادرات ایران با انگیزه حمایت از توسعه تولید و اشتغال در مناطق محروم کشور، کمک به تامین مالی پتروشیمی گچساران را در دستور کار داشته و به عنوان اصلی‌ترین تامین‌کننده در نظام بانکی کشور بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده است.
وی اظهار کرد: بانک صادرات ایران در قالب طرح «طراوت توسعه» و اعطای تسهیلات در قالب جعاله، ۴۰ هزار میلیارد ریال به این شرکت اختصاص داد که تاکنون ۳۵ هزار میلیارد ریال به شرکت پرداخت شده و با آغاز بهره‌برداری از فاز اولیه، پنج هزار میلیارد ریال دیگر به شرکت پرداخت خواهد شد و به این ترتیب بانک صادرات ایران یکی از رکن‌های اساسی تامین مالی این شرکت است.

پتروشیمی گچساران با حمایت بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید

یوسفیان تاکید کرد: پتروشیمی گچساران اولین شرکتی بوده که در قالب طرح «طراوت توسعه» از سوی بانک صادرات ایران تامین مالی شده و از طریق صدور اعتبارات اسنادی ریالی برای پیمانکاران و استفاده از ظرفیت‌های تنزیل، مشارکت و فروش اقساطی منجر به تبدیل فاینانس ارزی به فاینانس ریالی شده است.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بالغ بر ۳۵۰۰ نفری و صرفه‌جویی ارزی قابل توجه را از جمله مهمترین مزیت‌های این پروژه برشمرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس