شرکت‌ها و مدیران ارشد گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024 حضور فعالی دارند.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، دومین دوره همایش سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان با عنوان «کرمان آیدکس 2024» در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته (ماهان) آغاز به کار کرد.

رویداد کرمان آیدکس 2024 که 24 تا 27 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود، میزبان فعالان اقتصادی و شخصیت‌های برجسته ایران و دنیا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در پنل‌های تخصصی این رویداد مدیران ارشد گروه مالی گردشگری به ایراد سخن خواهند پرداخت و این گروه در نمایشگاه رویداد با غرفه‌ای به مساحت 154 متر مربع و 9 شرکت حضور فعال دارد.

در نمایشگاه این رویداد شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان، شرکت مجتمع فولاد صنعت بناب، شرکت احیا استیل فولاد بافت، شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، کارگزاری توسعه سهند، شرکت بهره‌برداری و تامین هتل‌های رکسان، شرکت توسعه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی پارس زیگورات، شرکت بازرگانی گردشگری دانا و شرکت صرافی گردشگری به نمایندگی از گروه مالی گردشگری حضور دارند.

بر اساس این گزارش، در پنل صنعتی‌سازی احداث ساختمان یوسف علیرضایی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تندیس تجارت باختر، و فریبرز دولت‌آبادی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل مرکز مطالعات و تحقیقات معماری و شهرسازی ایران، سخنرانی خواهند کرد.

حضور مدیران ارشد و شرکت‌های گروه مالی گردشگری در رویداد کرمان آیدکس 2024

در پنل گردشگری و صنایع خلاق نیز سمانه یوسفی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان، حضور خواهد داشت.

در پنل تامین مالی این رویداد، منوچهر زمانی فریزهندی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت صرافی گردشگری، و مهدی آقالطفی، مدیرعامل شرکت کارگزاری توسعه سهند، سخنرانی خواهد کرد.

در دومین دوره همایش سرمایه گذاری و توسعه استان کرمان 100 ابرپروژه و 300 پروژه متوسط با هدف کمک به تسریع روند نوین توسعه و سرمایه گذاری مبتنی بر اصول اقتصاد دانش بنیان، صیانت از سرمایه انسانی متخصص، انرژی‌های پاک، کشاورزی مدرن و بهره‌ور، صنایع و تکنولوژی‌های هایتک، گسترش و توسعه صنایع کوچک و متوسط و ایجاد ارزش افزوده در کشور ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس