کد خبر 1509193
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
بازگشت قهرمان پارالمپیک به تیم ملی؟

بانوی پارالمپیکی کشورمان که پیش از این از حضور در بازی‌های پاراآسیایی انصراف داده بود به احتمال زیاد در این مسابقات حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق، ساره جوانمردی قهرمان ۳ دوره پارالمپیک کشورمان به دلیل ابتلا به کرونا رقابت‌های جهانی امارات را از دست داد و بعد از رقابت های امارات هم در تمرینات تیم ملی حضور پیدا نکرد که موضوع مهمی برای تیم ملی و سرمربی بود. هرچند گفته می شد جوانمردی با توجه به مشکلات شخصی از اردوهای تیم ملی فاصله گرفته است و بعد از رفع مشکلات به اردوی تیم ملی باز خواهد گشت اما او از حضور در بازی‌های پاراآسیایی انصراف داد.

غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک امروز با اعلام پرچمداری ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی احتمال حضور این ورزشکار در تیم ملی را استارت زد. طبق قوانین بازی‌های پاراآسیایی پرچمدار نمی‌تواند در رقابت‌ها حضور نداشته باشد و حتما باید در این مسابقات حضور داشته باشد.

بر این اساس ساره جوانمردی باید در اردوهای بعدی تیم ملی حضور پیدا کند تا به آمادگی لازم مسابقات برسد هرچند با توجه به زمان باقی مانده تا بازی‌های پاراآسیایی نمی‌شود انتظار مدال از این ورزشکار داشت. هرچند این تیراندازی پارالمپیکی کشورمان نشان داده است در هر شرایطی برای ایران افتخار آفرینی کرده است.

زمان پیوستن این ورزشکار به اردوهای تیم ملی مشخص نیست و باید دید فدراسیون و کادر فنی تیم ملی پاراتیراندازی چه تصمیمی برای این ورزشکار خواهند گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس