پاسخ وزارت ارتباطات به اشتباه نماینده مجلس درباره واردات آیفون

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.

به گزارش مشرق، جلال رشیدی کوچی یکی از نمایندگان مجلس اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است: من این سوال را از وزیر ارتباطات می‌پرسم و قبلا نیز پرسیده‌ام، به ما لیست کسانی را بدهید که گوشی آیفون ۱۳ را ۲ هفته قبل از ممنوعیت آیفون ۱۴چند برابر ظرفیت ثبت سفارش کردند، تا ببینیم چه کسانی با علم بر اینکه قرار است آیفون ۱۴ ممنوع شود، آیفون ۱۳ وارد کردند. با ممنوعیت آیفون ۱۴، قیمت نسخه قبلی ۲ برابر شد. من در حال پیگیری این موضوع هستم.

محمداحسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات با انتشار توئیتی در واکنش به صحبت‌های این نماینده نوشت: بزرگوار یا نمی‌دانید مرجع ثبت سفارش و واردات گوشی کدام وزارتخانه است که برای نماینده مجلس بد است.

وی افزود: اگر هم می‌دانید و مطرح می‌کنید که بدتر از بد و بازی با ذهن مردم است.

خرامید در ادامه تاکید کرد: سوال را از مرجع درست بپرسید، به شما جواب درست می‌دهند. نکند آمار قبلی که اساتید آمار را کلی متعجب کرد هم با همین روش بوده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • 😠 IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    1 3
    خب اگه خبر داری خودت بگو اینجوری که باقاطعییت حرف میزنی در جلسه اول که بحث و جدل راه میندازی بگو دست کیا هست،حتما توهم باج میخوای بگیری ازشون ،رسانه ای میکنی بعدش همه چی میخوابه
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    4 2
    این رشیدی کوچی به شدت پوپولیست هست و واسه جلب توجه و طرفدار جمع کردن هر کاری می کنه. آیفون دو برابر شد که شد، اصلا 100 برابر بشه. خب که چی؟ آیفون هم رفته جز معیشت؟ آیفون خوار پیدا شده؟ یه عده بچه پولدار و بچه فخر فروش دنبال آیفون هستند.
  • رضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    3 1
    به نظر می رسد حاشیه های هزینه ساز این نماینده کم سواد و جاه طلب برای مردم و کشور تمامی ندارد، هنوز نقش پر رنگ و جنجال آفرین این فرد را در جلوگیری از ساماندهی فضای مجازی در سال اول مجلس فعلی فراموش نشده است که یکی از عوامل اصلی و زمینه سازآشوب های سال ۱۴۰۱, همین ول بودن و رها شدگی فضای محازی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس