کد خبر 1502755
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
جمشیدی

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از گفت‌وگوی جداگانه آیت‌الله رئیسی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درباره حوادث اخیر روسیه و تحولات قفقاز خبر داد.

به گزارش مشرق،محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: آیت‌الله رئیسی امروز در دو گفت‌وگوی جداگانه با پوتین رئیس‌جمهور روسیه و پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان ضمن مرور روابط دوجانبه، تحولات قفقاز را مدنظر قرار دادند.

وی در ادامه آورده است: دکتر رئیسی ضمن استقبال از مذاکرات صلح، هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه و حضور نظامی فرامنطقه‌ای را به ضرر امنیت قفقاز دانست.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در پایان نوشته است: آقای پوتین ضمن ارائه توضیحاتی درباره شورش نظامی اخیر، تأکید کرد که این واقعه نتوانست حاکمیت ملی روسیه را به چالش بکشد. رئیس‌جمهور نیز بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسدی هستم IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    درسته کاملا مرده باد ناتو این جنگو ناتو راه انداخت
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    حمایت از ارباب
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 1
    وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس