کد خبر 1482859
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
اشتباه «سیلوا» کشنده بود/ فقط اسم بازیکنان استقلال در زمین بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:فرق استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم اشتباه کشنده «سیلوا» بود.

به گزارش مشرق، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز یکشنبه تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد.

سهراب بختیاری زاده مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان این بازی از عملکرد بازیکنان آبی پوش انتقاد کرد و گفت: به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم. در فوتبال غیر ممکن است که شما بالای ۶۰ درصد از بازیکنانتان فقط اسمشان در زمین باشد و امید به بردن داشته باشید.

وی افزود: انتظاری که از محبی، بابایی، سعید مهری، سلمانی و حتی سیلوا داشتیم بیشتر بود. ما به آن سختی بازیکن به داخل ایران می‌آوریم ولی متاسفانه با احترام به زحماتشان امروز در نیمه دوم فرق استقلال و پرسپولیس اشتباه کشنده سیلوا بود. البته تلاش بازیکنان پرسپولیس بعد از گل برای حفظ نتیجه خوب بود و با تمام وجود این کار را کردند.

بختیاری زاده تاکید کرد: به شخصه انتظار داشتم پرسپولیس بعد از گل بیشتر خطرناک باشد. متاسفانه استقلال از این شرایط استفاده نکرد و احساسی حمله کرد.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: باید قبول کنیم امروز روز مطهری و محبی نبود و سر حال نبودند ولی پرسپولیس در دفاع بدون اشتباه بود. هیچ اشتباه فردی و تیمی در پرسپولیس ندیدیم. این بدشانسی استقلال بود. شاید اگر اشتباه می‌کردند قایدی یا محبی گل می‌زدند. بعد از گل احساسی شدند. عمق تیم حریف از بازیکنان استقلال خالی بود. در کل نیمه دوم، نیمه خوبی نبود و برد روی اشتباه سیلوا تقدیم به پرسپولیس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    گفته بودی ۶۰ درصد بله پرسپولیسه دیگه هر کاری می تونه بکنه
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    داور همه کاره است
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    3 0
    اینقدر استقلالی ها درعقب زمین خودشان پاسکاری میکردند که هرکی از نتیجه یک برصفر خبر نداشت فکرمیکرد استقلال سه برصفر جلو هست هی پاسکاری الکی رو به عقب توزمین خودشون با توپها لاس میزدند ودلشون میخواست بازیو ببازند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس