کد خبر 1482101
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
پیام هشدار به تل‌آویو رسید

رسانه‌های عبری‌زبان به سخنان رئیس‌جمهوردر مراسم رژه روز ارتش واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، رژه نیروهای مسلح ۲۹ فروردین امسال بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی داشت و دقایقی بعد از سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در مراسم روز ارتش، این رسانه‌ها به بازتاب بخش‌هایی از سخنرانی وی بویژه در رابطه با آینده رژیم‌شان پرداختند. روزنامه یدیعوت آحارانوت در این رابطه نوشت: یک روز بعد از تهدیدهای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در مراسم یاد واشیم (هولوکاست)، رئیس‌جمهور ایران در مراسم روز ارتش ایران پاسخ آن را با واژه‌های مشابه داد و پیام تهدیدآمیزی را برای اسرائیل و ایالات متحده ارسال کرد. به نوشته این رسانه عبری‌زبان، رئیسی تأکید کرد هر اشتباهی از سوی اسرائیل علیه ایران منجر به واکنش شدید نیروهای مسلح ایران شده و منجر به ویرانی حیفا و تل‌آویو خواهد شد. دشمنان ایران بویژه اسرائیل باید بدانند هر اقدامی از سوی آنها علیه ایران با واکنش ویرانگر ایران مواجه خواهد شد. سایت خبری کیپا در این رابطه نوشت: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در روز ارتش، اسرائیل و ایالات متحده را تهدید کرد: دشمنان ایران و در رأس آنها اسرائیل باید بدانند هر اقدامی علیه ما با واکنش ویرانگری مواجه خواهد شد.

به نوشته این رسانه عبری‌زبان، رئیس‌جمهور ایران به نیروهای بیگانه حاضر در منطقه بویژه ایالات متحده توصیه کرد در اسرع وقت آن را ترک کنند. پایگاه اینترنتی حدشوت هم به نقل از «یونی بن مناخیم» تحلیلگر صهیونیست در این رابطه تأکید کرد: ایران تهدید به ویران کردن تل‌آویو و حیفا کرد. یک تحلیلگر دیگر هم با تکرار این تهدید، اعلام کرد این پیام به تل‌آویو رسید.

یسرائیل هیوم رسانه حامی بنیامین نتانیاهو هم در این رابطه نوشت: رئیس‌جمهور ایران پیام تهدیدآمیزی برای اسرائیل و ایالات متحده ارسال و تأکید کرد دشمنان ما باید بدانند هر اقدامی از سوی آنها با واکنش ویرانگر ما مواجه خواهد شد.

یسرائیل هیوم جمله «حضور ایران در منطقه ضامن امنیت و ثبات منطقه است» را هم به نقل از رئیس‌جمهور کشورمان منتشر کرد و در این رابطه نوشت: از دیدگاه تهران حضور نیروهای بیگانه هیچ کمکی به امنیت منطقه نمی‌کند. پایگاه خبری باهازیت هم در گزارشی از مراسم روز ارتش ضمن تکرار جمله رئیس‌جمهور کشورمان درباره ویرانی حیفا و تل‌آویو، به دیگر جملات رئیس‌جمهور درباره واکنش ویرانگر ایران و لزوم خروج نیروهای بیگانه از منطقه اشاره کرد.
در ادامه گزارش تأکید شد در این مراسم شمار قابل توجهی از تسلیحات ارتش ایران هم به نمایش درآمد که تمام آنها ساخت ایران است. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم سخنان رئیس‌جمهور درباره رژیم صهیونیستی را بازتاب داد و نوشت: فقط یک روز بعد از اظهارات بنیامین نتانیاهو درباره ایران، رئیس‌جمهور ایران تأکید کرد هر نوع اشتباهی از سوی اسرائیل منجر به ویرانی تل‌آویو و حیفا می‌شود.

رسانه عبری‌زبان همچنین به نقل از رئیسی گفت: ارتش ایران به شکل قاطعی در مقابل تروریسم ایستاده و از منافع ایران در دریاهای آزاد هم حمایت می‌کند. در ادامه گزارش آمده است: ابراهیم رئیسی اوایل همین هفته در مراسم روز قدس سخنرانی کرده و در آن مراسم اعلام کرد: موضع ایران در پشتیبانی و حمایت از فلسطینیان تغییرناپذیر است. روزنامه جروزالم پست نیز در این رابطه یادآور شد، تهدیدهای ذکر شده صرفا تهدیدهای کلامی نیستند، بلکه ایران حامی اصلی عاملانی به شمار می‌رود که در عید پاک از چند نقطه به سوی اسرائیل موشک شلیک کردند یا در کرانه باختری دست به عملیات می‌زنند.

منبع: روزنامه وطن امروز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 21
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    اسرائیل را نابود خواهیم کرد به امید خدا
    • شاکی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      61 3
      و ازدحام و هجوم و غارت فروشگاه ها توسط صهیونیست ها برای خرید پوشک و دستمال کاغذی
    • DE ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      5 44
      خسته نشدید؟
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      53 2
      اونی که خسته شدند منافقین و دشمنان هستند
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      3 58
      بپا خودتون نابود نشید
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      3 34
      فعلا که ایران و نابود کردید
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    15 8
    اینهمه مهمات و اسلحه در زاغه هاچندساله داره مستهلک میشه و زنگ زدن- لااقل مقداری را بدین به فلسطینیهای کرانه باختری و نوار غزه خودشون قطعا میتونن از حقشون بهترازمادفاع کنن
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      2 2
      کارشناس استراتژیک کی بود تووووو
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      0 2
      از کیسه بابات میبخشی
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    33 28
    طالبان صد مرتبه از اسراییل بدتر است چرا به رسمیت شناختند. اگر طالبان سلاحهای اسرائیل را داشته باشد کل منطقه را به آتش میکشد
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      3 4
      افرادی مثل شماهم ازهردوبدترن که اینقدرساده انگاری ببم
    • حسین IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      5 0
      از طالبان و اسرائیل خطرناک تر منافقین و همفکرانشون داخل ایران هستن
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      3 1
      کسی طالبان رو به رسمیت نشناخته ضمن اینکه طالبان کشور و مکانی رو غصب نکرده خاک خودشونه ولی اسراییلی ها اینجا خاکشون نیست
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      5 16
      اگر با تاریخ اسلام و نفوذ یهود در برخی از محله های مذهبی در اسلام آشنا می بودی این حرف را نمی زدی آقاجان.
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
      3 0
      طالبان از اسقاطیل بدتره؟!!!!!!!! آره جونش تو راست میگی اسقاطیلی
  • علی افصحی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    44 3
    امام خامنه‌ای « اگر غلطی از اسرائیل سر بزند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می کنیم » امام خامنه‌ای این سخن قاطع را در برابر لفاظی های مقامات رژیم صهیونیستی در سه سال پیش و زمانی که دولت ذلیل روحانی جهانگیری سر کار بود فرمودند . ظاهراً نتانیاهو از نظر ذهنی دچار سندرم حاد فراموشی است دوباره لفاظی خود را در کوچه خلوت که رضا پهلوی جلاد زادگان نیز حضور داشت از سر گرفته و باز ابرقدرت ایران را تهدید کرده است ، به خیال این که حرفی زده گرفت ، گرفت ، نگرفت نگرفت ! اما سریعاً پاسخش را جناب رئیسی انقلابی با همان ادبیات امام خامنه ای داده و گفته که در صورت هر اشتباهی حیفا و تلاویو را نابود خواهیم کرد. این سخن اما در همهٔ رسانه های جمعی رژیم صهیونیستی مثل توپ صدا کرده و توفان عجیبی در سرزمین های اشغالی به پا کرده است. برای این که بارها دیده اند یا تجربه کرده اند که ایران اسلامی بگوید می زنیم می زند. در جریان اقدام تروریستی بزدلانهٔ ترامپ و پمپئو که منجر به شهادت سردار حاج قاسم شد پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط موشک های نقطه زن تمام ایرانی، زیر رو شد و یا کشتی ها توقیف شد و سربازان آمریکایی ، انگلیسی به زار افتاده و در مقابل دوربین ها گریه سر دادند و... همهٔ این ها را رژیم صهیونیستی به چشم خود دیده حالا کی نوبت چشیدن عذاب موشک های کروز نقطه زن ایران اسلامی را صهیونیست ها خواهد شد ، این را فقط ایران اسلامی تعیین می کند ! رژیم صهیونیستی فقط منتظر آن لحظه باشد که « انهم یرونه بعیدا و نراهم قریبا صهیونیست ها آن لحظه را دور می پندارند اما ما آن را خیلی زود می دانیم « سوره معارج آیهٔ شش » پس منتظر آن لحظهٔ عجیب باشند که ما هم منتظریم « فانتظروا انی معکم من المنتظرین « یونس آیه صد و دو» جهت توفیق هرچه بیشتر جناب رئیسی و سلامتی و طول عمر امام خامنه ای صلوات.
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    45 2
    تل آویو و حیفا را بدون ترس از صدها موشک اتمی اسراییل با خاک یکسان میکنیم و اسراییل هم جرات نمیکند از این موشکها استفاده کند الله اکبر خامنه ای رهبر
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 37
    😂😂😂😂😂
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 31
    😂😂😂😂😂
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
    1 30
    😂😂😂😂😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس