نماینده وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در المپیک 2012 لندن در مرحله نیمه‌نهایی به دلیل مصدومیت از ادامه کشتی بازماند و به فینال نرسید.

به گزارش مشرق، مسابقات 2 وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 12 امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که در وزن 96 کیلوگرم رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست و پیروزی در دور دوم مقابل عبدالسلام گادیسوف، از روسیه، در دور سوم هم از سد ماگومد موسائف از قرقیزستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید.

رضا يزداني در حالی مقابل شگفتي‌ساز اين وزن از اواكراين به روي تشك رفت كه با قرعه‌ سختي در جدول رقابت‌هاي وزن 96 كيلوگرم روبرو شده بود و به دليل مصدوميت نتوانست كشتي را به پايان برساند.

يزداني در تايم نخست يك بار پايش از تشك خارج شد و يك امتياز از دست داد. آسيب ديدگي زانوي يزداني كه در بازي قبل او را از اذيت كرده بود اين بار هم مساله‌ساز شد تا يزداني نتواند به كار ادامه دهد. پس از يك دقيقه مداوا يزداني به هر شكل ممكن به كشتي‌برگشت. در ادامه يزداني باز هم مصدوم شد و سه امتياز ديگر از دست داد و اين بار ديگر به تشك برنگشت تا دست كشتي‌گير اوكرايني بالا رود.

آندريتسف توانسته بود با پيروزي مقابل ختاگ گازيموف قهرمان جهان در سال 2010 شگفتي‌ساز اين وزن شود.

یزدانی اگر مصدومیتش برطرف شود،‌ برای کسب مدال برنز باید به میدان برود. جاکوب وارنر، از آمریکا با پیروزی بر گوگدشیلیدزه به فینال این وزن راه یافته است.

مهدی تقوی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد هم در همان دیدار نخست مقابل لیوان لوپز کوبایی مغلوب شد و با شکست حریفش در مرحله بعد مقابل کشتی‌گیر ژاپنی وداعی تلخ و زودهنگام با این رقابت‌ها داشت.

تيم كشتي آزاد ايران يك نشان نقره توسط صادق گودرزي و دو مدال برنز توسط احسان لشگري و كميل قاسمي به دست آورد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس