کد خبر 1452084
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
این اپوزیسیون محشر مضحک!

همزمان با شب سال نو مسیحی، شش تن از چهره‌های ضدانقلاب پیام تبریک مشترکی را در صفحات مجازی خود منتشر کردند.

به گزارش مشرق، همزمان با شب سال نو مسیحی، شش تن از چهره‌های ضدانقلاب پیام تبریک مشترکی را در صفحات مجازی خود منتشر کردند. رضا پهلوی، مصی علینژاد، علی کریمی، نازنین بنیادی، گلشیفته فراهانی و حامد اسماعیلیون، شب اول ژانویه در پیامی هماهنگ در صفحه توئیتری خود نوشتند: «سال ۲۰۲۲ سال شکوه همبستگی ایرانیان با هر باور و زبان و گرایش بود. با سازماندهی و همبستگی، سال ۲۰۲۳‌: سال پیروزی ملت ایران خواهد بود؛ سال تحقق آزادی و عدالت در ایران».

پیام سال نو این لیدرها گرچه قرار بود نمایش وحدت باشد، اما از قضا نشان داد آن‌ها وحدتی با مردم ایران ندارند و سال نو میلادی را ملاک ارزیابی قرار داده‌اند. در حالی که در ایران، سال جدید، اول فروردین ماه آغاز می‌شود و ارزیابی سالانه هم همان زمان انجام می‌گیرد. از سویی جماعت اپوزیسیون گفته بودند جام جهانی و جشن یلدا و مهمانی و دورهمی تا به ثمر رسیدن انقلاب! تعطیل است و ما در حال مبارزه هستیم و عزادار کشته شدگان انقلاب‌مان!

با این حال با آغاز سال نو مسیحی عزاداری یادشان رفت و تبریک و جشن آغاز شد! این تناقض‌ها و از همه بزرگ‌تر، اینکه زدن متن مشترک توئیت را نشانه وحدت می‌دانند، باعث شد تا آن‌ها در فضای مجازی با تمسخر کاربران مواجه شوند. برخی کاربران هم رسمیت‌بخشی به سال نو میلادی را نشان غربزدگی اپوزیسیون و دوری آن‌ها از فرهنگ و تمدن ایرانی دانستند.

این میان، عطاء‌الله مهاجرانی، کنشگر سیاسی ساکن لندن در توئیتر نوشت: «در ٥ مهر ماه، ٢٢ نفر از جمله حسن آقا شریعتمداری- که قدری هم ابرو نازک کرد که چقدر این همراهی آسان نبود - با شازده و چند تا خواننده و دیگران، اطلاعیه شماره یک دادند و از ٦ مهر دعوت به اعتصاب و تظاهرات پیاده و سواره در خیابان و بر بام کردند.

اتفاقی نیفتاد و ٢٢ نفر رفتند به کما! از آن ٢٢ نفر، دونفرشان با چهار تای دیگر توئیتی با متن مشترک و نه امضای مشترک، صادر کردند که سال ٢٣ انقلاب پیروز می‌شود. اگر این اپوزیسیون محشر مضحک نبود، تحمل سرمای زمستان گران قیمت سخت می شد. لابد طرفداران این شش تا به طرفدارای اون٢٠ تایی که نیستند، میگن: با اینا زمسّونو سر می کنیم!»

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    3 0
    خب پیام دادید، حالا بروید توی اصطبل.
  • بدون نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    3 0
    😂😂😂اپوزسیون کله پوک ها با حضور افتخاری ربع پهلوی
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    معلومه خیلی سوختین
    • ح IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      0 0
      🤣🤣🤣🤣
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    فاحشه های ورشکسته وخوددرگیرفاسدوبی هنرهای کنارگذاشته شده ودوپینگی فراری
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    حراف های بی محتوا
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 0
    دوره زنده موندنشون وارائه داشتنشون تموم شده
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 2
    مصحکه کسی را گویند که پراید فرغون ۵ میلیونی را ۲۶۰ میلیون تومان کرد و بیشتر از نصف ملت را فقیر
  • علی افصحی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    حتی این عنترهای غرب وحشی تاریخ هم ندارند تاریخشان همان تاریخ غرب وحشی است. غرب وحشی سالشمارش میلادی است این مفلوکان مزدور هم همان را برای ولگردی خود در سرزمین شیاطین انتخاب کرده و سال روز رذالتشان را با زر ورق عدالت و آزادی سال جدید میلادی اعلام کرده اند. ربع پهلوی کسی که هنری جز بیکارگی و خوشگذرانی با اموال به سرقت رفته از ملت بزرگ ایران نداشته و دست خاندان جلادش به خون صد ها هزار آحاد این ملت بزرگوار آغشته است، ربع پهلوی ای که در حانواده ای پر فساد و فحشا گذران کرده و خود نه آزادی خواه که یک دیکتاتور دیکتاتور زاده است و نه عدالت خواه که خود از خاندان ستمشاهی است! و در کنارش رقاصه ای چون بنیادی از آزادی دم می زند در حالی که در کشوری چون انگلیس خبیث قد کشیده که هنوز هم شاه بر آن حکمرانی می کندو بسیاری از کشور ها را تحت سلطه خود دارد،و علی کریمی از عدالت دم می زند در حالی که قبص برقش برابر با هزاران مشترک برق بود و با کارچاق کنی اختلاسگران به کاخ نشینی دست یافته و دست آخر فراری سرزمین شیاطین شد. سه دلقک دیگر وضعیتشان بهتر از همین فاسقان بالاگفته نیست.این شش فاسد در برابر فاسدان دیگر میز خود را جدا کرده و با خیمه بر سلطنت فساد و فحشا در برابر ریاست جمهوری منتخب مقامات تروریست آمریکا ، مریم رجوی خون آشام ، انشعاب زده اند همانند انشعاب کروهک کومله از این دو و نیز همانند جدایی صاحبان شانزده پرچم تجزیه طلبی ، ترور، آشوب، غارت و فساد و فحشا از هم. برای استکبار به سرکردگی آمریکا هیچ کدام از این دلقک ها ارزش و اصالت ندارد کارکرد این مفلوکان فقط در دریوزگی و بارکشی استکبار است و سرنوشتشان چیزی جز سرنوشت رقت انگیز فراموش شدگان مسیر خیانت علیه انقلاب و میهن اسلامی نیست که بسیاری از آنان همانند بنی صدر و بختیار و...در گور خوراک مار و مور شده انداما نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز تحت ولایت فقیه خردمندمان امام خامنه‌ای همچنان رو به پیش بوده و هر روز شکوفاتر نیز می شود. مفلوکان شش گانه شیرین عقل نیز به مانند هر وطن فروش دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    ننگ ابدی ونفرین وجدان بیدار بشریت بر خائنان به ملت
  • سلام IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    چه باغ وحش خنده داری
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    نگاه شانس ما هر چی پک و پوز و قناس ان شدن دشمن ما
  • رضا IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    بنده به عنوان یک مخالف نظام از اینها و اقدامات اغتشاشگرانه امسال و سالهای قبل برائت می جویم و می گویم تنها راه سازندگی ایران نقد و گفتگو ، بازگشت و توجه به ریشه ها و اصالتها و تعهد به درستی و نیکوکاری است نه مردم مقدس اند نه نظام فقط و فقط حق تعالی است که ما نیازمند اوییم اگر از حق رو برگرداندیم باطلیم چه مردم باشیم چه نظام
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    خخخخخخ خدایا این خنگولا رو از غرب نگیر ،تلف می شن خخخخخ
  • حامد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    اون قاطر پوزه رو ببین
  • مهدی اسدی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    سلام : به نظرم اینها آنقدر حقیر ، ذلیل بی مقدا و پست هستند که اصلا ارزش نام بردن از آنها هم وجود ندارد . ؟! بگذارید در همان حقارت ، رذالت و پستی خود گم و گور شوند .
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    از لیدر و رهبر اپوزسیون هم شانس نیاوردیم ببین با کیا میشیم ۸۰ میلیون
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    الان غربگداها میان میگن اگه راست میگید رفراندوم بذارید...ما هم نمی ذاریم تا بسوزه قاه قاه قاه
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    1 0
    با سلام « سال ۲۰۲۲ سال شکوه همبستگی ایرانیان با هر باور و زبان و گرایش بود». بنظر می رسد هیجانات مجازی الفبای سیاست ورزی را از این عده سلب کرده است‌. امکان همبستگی بین این سه موضوع در عالم واقع وجود ندارد واین گزاره مبالغه آمیز صرفا برای تحمیق مخاطب است. جمع نقیضین محال و سهوا ممتنع است. دوباور متضاد همبسته نمی شوند و در مقابل یکدیگرند‌. این گزاره در یک صورت مقرون به صحت است و ان این است که همه اینگونه ها در واقع از امر واحد انتفاع و منافع شخصی تبعیت می کنند و بدین ترتیب باوری در این بین مطرح نیست بلکه اشیاء و همه در پلتفرم اینترنت اشیاء قابل مشاهده هستند.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    پیشرفت کردن که
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    2 0
    ما تا این ارازل خودتحقیر هرزه هستند غمی نداریم البته با خودفروشی خودشون برا ما کمی زحمت همراه با خنده ایجاد میکنند
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    میگم این گلشیفته همونی نیست که چند روز قبل از شهادت حاج قاسم با وساطت یک زن خارج نشین که به عتبات کمک مالی کرده بود با حاج قاسم تلفنی صحبت کرده بود و از حاج قاسم درخواست‌بازگشت به ایران رو کرده بود و حاج قاسم بهش گفته بود هیچوقت علیه ایران حرکتی نکنه؟ظاهراراست میگن که توبه گرگ مرگه چون این بیشرف در این اغتشاشات کم نگذاشت.
  • DE ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    اگر انقلاب دیگری بشود ، شازده و مسی و اسماعیلیون ( با وجود حس همدردی بااو بخاطر زن و فرزندش ) و گلشیفته و بقیه حق ندارند پا در خون جوانها بزنند و مدعی قدرت بشوند .. اصلا چه پیام و بار سیاسی قابل درکی دارد این اعلامیه مسخره چهار نفره که قطعا از دید خانواده های داغدار به انداز ه کاغذ توالت هم نه مفید است و نه کاربردی دارد ؟؟.. به این رندی ها می گوئیم غلط زیادی !
  • سعید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    ما واقعا بدون تعارف قدردان اپوزیسیون مضحک هستیم،باید روزی صد بار از اینها تشکر کرد،اینان یکی از علتهای مهم دوری جستن مردم از مخالفین نظام هستند.اپوزوسیون دو زاری هم برای اینان مبالغه آمیز هست
  • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    2 0
    راستی اینا که عزادار بودند خدا رو شکر که دشمنان نظام اسلامی ایران از حمقا هستند فقط کافی هستش به گلشیفته و بنیادی و زر امیرابراهیمی و مصی وعلی کریمی نگاه کنید تا بفهمید امریکا رو کی سرمایه گذاری کرده برا براندازی 😅😅😅😅
  • محمد IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    خیلی وقت بود نخندیده بودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس