ماجرای درگیری جوانان جویای کار و حراست پتروشیمی مارون چه بود؟

پس از انتشار اخباری مبنی بر درگیری جوانان جویای کار و حراست پتروشیمی مارون، این شرکت پذیرش ۲/۵ برابری پروژه اورهال این شرکت و توقع و اصرار سایر جوانان را دلیل این حواشی عنوان کرد.

به گزارش مشرق، ،پس از انتشار خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر درگیری جوانان جویای کار و حراست پتروشیمی مارون، این شرکت پذیرش ۲/۵ برابری پروژه اورهال این شرکت و توقع و اصرار سایر جوانان را دلیل این حواشی عنوان کرد.

بابک ممبینی مدیر روابط عمومی پتروشیمی مارون اظهار کرد: پتروشیمی مارون به جهت مسئولیتی که در قبال جوانان منطقه بر دوش خود حس می کند، ۲/۵ برابر نیاز خود، نیروی کار برای پروژه های اورهال گرفته است.

ممبینی گفت: پروژه اورهال پتروشیمی مارون به ۲۷۰ نفر نیرو نیاز داشت اما به منظور حمایت از جوانان منطقه ۷۲۰ نفر برای این پروژه پذیرش و جذب شدند و حواشی و درگیری پیش آمده بر همین اساس بود.

وی افزود: تعدادی از جوانان‌ جویای کار روز گذشته با تجمع مقابل درب ورودی شرکت خواهان جذب برای پروژه اورهال بودند که با توجه به پذیرش ۲/۵ برابری نیرو از جذب آن ها معذور بوده ایم.

ممبینی اظهار داشت: حواشی و درگیری بوجود آمده با سعه صدر حراست و تلاش برای خاتمه اعتراضات ختم به خیر شد و مشکل و خسارتی خاصی از این بابت نبوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای رفع دغدغه مردم منطقه و افزایش اشتغال مصمم هستیم و پذیرش نیرو مازاد بر تعداد مورد نیاز برای پروژه اورهال اخیر پتروشیمی مارون خود گویای این مهم است.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی مارون بیان کرد: حواشی به وجود آمده را در نگرانی و مشکلات معیشتی جوانان منطقه می دانیم و امیدواریم مسئولین امر بتوانند قدم مثبتی برای بحث اشتغال و حمایت از جوانان منطقه بردارند تا شاهد رفع دغدغه مردم و جوانان منطقه باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس