کد خبر 1387821
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: اخیراً رابطه خبرنگار رویترز در فرانسه با یک افسر اطلاعاتی موساد فاش شده و انتشار خبر آن در رسانه‌های غربی سر و صدای زیادی به راه ‌انداخته است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: اخیراً رابطه خبرنگار رویترز در فرانسه با یک افسر اطلاعاتی موساد فاش شده و انتشار خبر آن در رسانه‌های غربی سر و صدای زیادی به راه ‌انداخته است.

گفتم: خبر چی بوده؟

گفت: یک افسر اطلاعاتی موساد با نام مستعار «لِنی» (Leni) به «جان آیریش» خبرنگار رویترز در فرانسه گزارش‌هایی را برای انتشار علیه ایران دیکته می‌کرده است.

گفتم: گزارش‌ها چی بوده؟ چه مضمون و محتوایی داشته است؟

گفت: جان آیریش فاش کرده که «لنی» به او توصیه می‌کرده گزارش‌ها باید به گونه‌ای باشد که «‌نخبگان را در ایران به این تحلیل برساند که بدون برجام، اقتصاد ایران شکست خواهد خورد.»!

گفتم: پس بگو چرا غربگداهای داخلی پشت سر هم در سایت‌ها و روزنامه‌های خود می‌نویسند «برای نجات اقتصاد ایران باید به برجام برگردیم»؟!

گفت:‌ یعنی این غربگداها عقلشان نمی‌رسد که در عصر ارتباطات، همه متوجه می‌شوند که این جماعت دارند برای اسرائیل دیکته می‌نویسند؟!

گفتم:‌ آدم خلافکاری می‌خواست از مرز فرار کنه، رفت توی پوست گوسفند ولی شناختنش، با تعجب از مرزبان پرسید چطوری متوجه شدی؟ گفت: آخه کدوم گوسفندی با موبایل صحبت می‌کنه؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 1
    رژیم صهیونیستی که تمام تلاشش این هست که توافق نشه
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    4 1
    یک چیز را اشتباه کرده. نخبگان سیاسی ایران خودشان همه جاسوس موساد هستند و این گزارشها تنها ابزار آنها برای فشار به رهبری است. والا خودشان این حرفها را از بر هستند.
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس