کیانوش گلزار راغب و محمد نورانی تقدیر شدند

در شب چهارم هفته هنر انقلاب که ویژه محققان و راویان انقلاب و دفاع مقدس بود،کیانوش گلزار راغب و محمد نورانی تقدیر شدند.

به گزارش مشرق، در شب محققان و راویان انقلاب و دفاع مقدس که سه شنبه شب ۲۳ فروردین ماه و در قالب برنامه‌های هفته هنر انقلاب برگزار شد در هر حوزه از سه هنرمند منتخب این حوزه تجلیل شد.

در این مراسم که بعد از اذان مغرب و صرف افطار در محوطه باز حوزه هنری برگزار شد محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری؛ مرتضی سرهنگی، مؤسس دفتر هنر و ادبیات مقاومت حوزه هنری؛ محسن غنی یاری، مدیر مرکز تحقیق و مطالعات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم و پس از سخنرانی مرتضی سرهنگی از سه برگزیده استانی تجلیل شد.

محمد قاسمی پور اولین برگزیده این بخش بود و پس از آن محبوبه سادات رضوی نیا، نویسنده کتاب بازی و همچنین میر عمادالدین فیاضی نویسنده کتاب گزارش و آینده سه نفری بودند که در بخش استانی از آنها تقدیر شد.

در بخش بعدی این مراسم بخش‌هایی از کتاب نبرد شهید سید مرتضی آوینی خوانده شد و پس از آن سه برگزیده بخش محققان تاریخ شفاهی معرفی شده و از آنها تقدیر شد.

در بخش محققان تاریخ شفاهی طیبه پازوکی، نویسنده کتاب گوهر صبر که خاطرات گوهر شریعه دستغیب است به عنوان اولین چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۰ برگزیده شد و پس آن مجتبی عطاردی، نویسنده کتاب از شریف تا لس آنجلس که خاطرات دوران اسارت خود در زندان‌های آمریکا است مورد تقدیر قرار گرفت.

کیانوش گلزار راغب، نویسنده کتاب چونام که روایت سال‌های ۶۰ تا ۶۱ دوران دفاع مقدس و اسارت احمد متوسلیان در زندان‌های کومله است سومین برگزیده این بخش بود.

در بخش روایت نیز؛ لیلا نظری گیلانده نویسنده و پژوهشگر کتاب حاج جلال و بیش از ۱۸ عنوان در این زمینه به عنوان اولین برگزیده این بخش مورد تقدیر قرار گرفت.

مریم کاتبی، امدادگر سال‌های دفاع مقدس و راوی شب‌های خاطره حوزه هنری و محمد نورانی، رزمنده سال‌های حماسه و راوی کتاب پسران ننه عبدالله دیگر برگزیدگان این بخش بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس