رجبی دوانی و اونق تقدیر شدند

در شب سوم هفته هنر انقلاب که ویژه نویسندگان و پژوهشگران حوزه انقلاب اسلامی بود از محمدعلی رجبی دوانی و عبدالرحمن اونق تقدیر شد.

به گزارش مشرق، در شب نویسندگان و پژوهشگران انقلاب که دوشنبه شب ۲۲ فروردین ماه و در قالب برنامه‌های هفته هنر انقلاب برگزار شد در هر حوزه نویسندگان و پژوهشگران انقلاب از سه هنرمند منتخب این حوزه تجلیل شد

در این مراسم که بعد از اذان مغرب و صرف افطار در محوطه باز حوزه هنری برگزار شد محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری و جمعی از نویسندگان و پژوهشگران پیشکسوت در عرصه نویسندگی و پژوهش‌های انلاب اسلامی حضور داشتند.

این مراسم پس از پذیرایی افطار و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با اجرای رسالت بوذری آغاز شد، پس از آن سجاد صفار هرندی، رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر حوزه هنری از سه هنرمند و چهره سال ۱۴۰۰ هنر انقلاب در بخش پژوهشگران تقدیر شد.

کیانوش معتمدی، اولین هنرمند برگزیده این بخش بود؛ سیده راضیه یاسینی برای پروژه پژوهشی اندیشه‌ای پس از انقلاب و محمدعلی رجبی دوانی به ترتیب در این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش نویسندگان نیز؛ محمدرضا آریانفر که برای کتاب سه گانه های انقلاب برای جوانان جوایز متعددی از جمله جایزه شهید غنی پور را دریافت کرده بود به عنوان اولین برگزیده این بخش انتخاب شد.

عبدالرحمن اونق که یکی از نویسندگان برگزیده جایزه شهید اندرزگو است و حسین قربانزاده به ترتیب سه برگزیده این بخش از شب سوم هفته هنر انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    تو رو خدا به نظرتون تیتر از نظر دستور زبانی مشکل نداره؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس