داورزنی: چه اشکالی دارد رئیس صنف چلوکبابی ها، سرپرست تیم ملی شود؟!

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب پرحرف و حدیث سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: ما افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که یک روز یک دستفروشی از قزوین معلم می شود و بعد هم رئیس جمهور این کشور مانند آقای شهید رجائی.

به گزارش مشرق،  محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در رابطه با انتخاب رضا (علی) عسگری، رئیس صنف چلوکبابی و تالارهای پذیرایی قزوین به سمت سرپرست تیم ملی نوجوانان والیبال به برنامه چند چند گفت: «یک نفر می‌تواند هر شغلی داشته باشد و در حوزه ورزش هم کار خودش را انجام دهد، اینکه یک نفر بتواند رشد کند و بشود رئیس اتحادیه یک صنفی، این نه جرم است و نه خلاف، یک توانایی این آدم داشته که بتواند بعضی از کارها را انجام دهد.»

داورزنی در ادامه گفت: «ما افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که یک روز یک دستفروشی از قزوین معلم می شود و بعد هم رئیس جمهور این کشور مانند آقای شهید رجائی.»

بیشتر بخوانید:


رئیس فدراسیون والیبال همچنین در گفتگویش با شبکه ایران اینترنشنال افزود: «با آقای عسگری ما به عنوان فدراسیون نه رابطه‌ای داشتیم از قبل و نه شناخت جدی. دیدیم به عنوان سرپرست تیم شهرداری قزوین خوب کار می کند و سرمربی تیم آقای آرمات با ایشون تعامل خوبی دارند. بنابراین طبیعی است که انتخاب شوند.» 

داورزنی در این رابطه که آیا زبان انگلیسی عسگری به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان در حدی است که بتواند از حق تیم در مسابقات جهانی دفاع کند، گفت: «زبان انگلیسی ایشان به اندازه‌ای است که نسبت به سرپرست های دیگری که با فدراسیون کار کردند چیزی کم ندارند.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    7 3
    تا زمانی که اسلاحتلب در سر کارند اوضاع همین خواهد بود
  • حاج اکبر IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    7 0
    ۱۱ ماه شعبون یه بارم رمضون این همه پایین به بالا پیشرفت کردن حالا از بالا به پایین مثلا شما بشو رفتگر منطقه ۲۶ ..هههههههه
  • نا اشنا ES ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    7 0
    یه کله پاجی فروشی هم تو محله ما از زمان کرونا بیکار شده بنده خدا اگه امکانش هست ادرس بدین اونم بشه معادن ثواب دازه خدا اجرتون بده ازدیدگان خدا پنهان نخواهد ماند دمتون گرم وداغ
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    6 0
    اتفاقاً خیلی خوب است . حداقل بازیکنان مشکل چلوکباب و جوجه کباب ندارند.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    1 1
    فقط سفسطه کرده این داور زنی. شهید رجایی بعنوان رئیس‌جمهور دارای معاونین و مشاورین متعدد و کارکشته بود و ذاتا هم مدبر و مدیر بود
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    8 0
    در گفتگویش با شبکه ایران اینترنشنال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    استاد قیاس مع الفارق میکنی ؟ همین استدلالها را دارید که ورزش مملکت به روز سیاه نشسته ، رئیس صنف چلوکبابی را با شهید رجایی مقایسه میکنی؟ شهید رجایی دانشگاه رفته بود، تحصیلات عالیه داشت، درد چشیده بود ، مشکلات مردم را به خاطر معلم بودنش لمس کرده بود تا شد رجایی ،تو ظاهرا" خیلی دچار توهمی استاد !!!
  • رضا IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    مثلا شما ها چه گلی بر سر ورزش این کشور زدید که دیگران نتونند.
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    وقتی رئیس جمهور قبلی دکتراش رو از انگلیس بگیره و 2کلمه انگلیسی بلد نباشه دیگه تا ته خط بروید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس