به‌رغم کوتاه‌آمدن شاکي پرونده از دادخواست خود، گويا رسانه‌هاي دين‌ستيز و مذهب‌گريز، قصد ندارند از بزرگنمايي و جنجال‌آفريني درباره اين حادثه (فارغ از صحت و سقم عملکرد محمود کريمي) براي ضربه‌زدن به اصل اصيل عزاداري سيدالشهداء(ع) و موضوع مقدس هيئت و مداحي و روضه‌خواني، دست بردارند.

گروه فرهنگی مشرق- چندي پیش يکي از سايت‌هاي فيلترشده، خبری را منتشر کرد که بازخوردهای بسیار زیادی به همراه داشت. این خبر، حکایت از تیراندازی یکی از مداحان مشهور به طرف خودرو یک خانواده در بزرگراه بابایی داشت.

از این خبر روایت های متعددی به گوش رسید. سایت‌های داخلی به تناسب سیاست‌های خود به گونه‌ای با این حادثه و سایت‌های معاند به گونه‌ای دیگر برخورد کردند. برخی حادثه را این گونه مطرح کردند که عده‌ای اراذل و اوباش برای این مداح ایجاد مزاحمت کردند و چون خطر مرگ برای ایشان وجود داشته دست به اسلحه شده و در ابتدا چند تیر هوایی شلیک شده اما این افراد باز هم به مزاحمت خود ادامه دادند تا این که تیر مستقیم شلیک شده که باعث برخورد تیر به خودرو شده است.

در روایتی دیگر گفته شده بود که خودرو این مداح با یک خوروی دیگر برخورد می‌کند که این تصادف سرآغاز نزاع شده و این مداح با عصبانیت چند تیر هوایی شلیک می‌کند تا باعث رعب و وحشت این افراد شود و محل را ترک کنند. درباره این تیراندازی عده‌ای در مقام قضاوت برآمدند و قصاص قبل از محاکمه کردند. این اخبار در سکوت کامل خبری این مداح، بیشتر دامن زده شد، این فرصت خوبی بود برای رسانه‌های بيگانه که که این حادثه را به کل نظام تعمیم دهند و تا آنجا پيش بروند که به‌خاطر اشتباه دادگاهي‌نشده يک مداح، کل موضوعيت هیئت و هیئتی‌ها را زیر سؤال ببرند.

امروزشاکی پرونده تیراندازی مداح مشهور با روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد گفت‌وگویی انجام داده است. وی در بیان شرح ماجرا این گونه بیان می‌کند:

در تاريخ 5 دي ماه ساعت 5/12 شب در اتوبان شهيد بابايي به همراه همسرم در خودروي 206 مان به همراه دو خودروي ديگر در مسير، در حال تردد بوديم. من با خودرو‌ام يك لحظه سبقت گرفتم و بعد دوباره كنار آمدم. نمي‌دانم در ذهن آقاي كريمي چه گذشت و چرا احساس خطر كردند كه به ما شليك كردند. البته من ابتدا متوجه شليك نشدم؛ كمي كه از صداي عجيبي كه شنيده شد گذشت و ما مسافتي را همچنان ادامه مي‌داديم كه ايشان چراغ زدند و ما هم به كنار اتوبان آمديم و توقف كرديم. تازه آنجا متوجه شديم كه به خودروي‌مان شليك شده است. من با چراغ زدن آقاي كريمي كنار زدم. از خودرو كه پايين آمدم، با ديدن چهره‌شان حدس زدم كه محمود كريمي هستند. اما فكرش را هم نمي‌كردم كه طرفم مداح اهل بيت باشد. ايشان سوار يك ماشين شاسي‌بلند بودند كه سمت جلو پسرشان نشسته بودند و صندلي عقب هم دو خانم نشسته بودند. من از ايشان پرسيدم شما محمود كريمي هستيد و ايشان هم تاييد كردند اما باز هم باور نكردم و فكر كردم فردي شبيه ايشان است و دارد از هويت ايشان سوءاستفاده مي‌كند.

ايشان اعتراض كردند كه چرا سرعت داشتيد و چرا اين‌طور رانندگي كرديد و بحث‌هاي اينچنيني شد و اصلا مجالي نشد كه ما حرف بزنيم. آنقدر ترس و واهمه از اتفاق داشتيم كه اصلا در اين باره هيچ حرفي نزديم. شما هم جاي ما باشيد و ببينيد در آن موقع شب در اتوبان به خودروي‌تان شليك كردند، اصلا حرفي نمي‌زنيد. خب هراس داشتيم. البته همين كه ايشان ديد من و همسرم افراد عادي هستيم و به يك خودروي شهروند عادي شليك كرده، سوار خودروي‌شان شدند و رفتند و من و همسرم در آن موقع شب تنها كاري كه توانستيم بكنيم اين بود كه به پليس زنگ زديم و آنها مامور فرستادند. و ما هم به كلانتري رفتيم و شكايت را تنظيم كرديم.


سردار رادان جزء نخستین مسؤولانی بود که درباره این حادثه توضیحاتی داد. رادان در پاسخ به این سؤال که آیا اراذل و اوباش به این فرد حمله کرده‌اند، گفت: در خبرها آمده است که اراذل و اوباش به او حمله کرده‌اند، اما حرف من این است که این افراد (حمله‌کنندگان) از آن اراذلی نبوده‌اند که در تعریف هفت‌گانه پلیس گنجانده شود و گاهی یک حرکت در منظر مردم، حرکت اراذل و اوباش‌گونه جلوه می‌کند؛ اما این افراد در تعاریف و شاخص‌های ما نمی‌گنجد. ما حتی به ماموران خود نیز توصیه می‌کنیم که وسیله دفاعی به عنوان آخرین حرکت به کار گرفته شود، اما این یک اصل است و فرد بنا به تشخیص خود از وسیله‌اش استفاده می‌کند و باید جوابگوی تشخیص‌اش نیز باشد.

اما باز هم بعد از این صحبت‌ها از هیجان برخی رسانه‌ها کاسته نشد تا این بار شاهد توهین‌هایی به این مداح اهل بیت(ع) باشیم. در شبکه‌های اجتماعی نيز به هر نحوی به این شخص توهین شد؛ با کاریکاتور،‌ عکس، جوک و...

توضیح اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده این مداح را در اینجا بخوانید

بعد از گذشت مدتی از این رخداد، مداحان مشهور به این اتفاق، اين‌گونه واکنش نشان دادند؛ واکنش‌هايي که هر کدام از زاويه‌اي به اين ماجرا نگريسته بود:

حاج منصور ارضی:
ما همیشه دشمن را احمق فرض کردیم، الان دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر مؤثرتر است و اگر بتوانند می‌روند اذیت می کنند آن نوکر امام حسین را که او را بهم بریزند.

این مداح اهل بیت(ع) در ادامه گفت: حالا این نوکر امام حسین باید بیاید و ثابت کند که به خدا می خواستند اذیت کنند، ببینید رادیو اسرائیل چه می گوید در مورد نوکر امام حسین؟ همین کسانی که پای منبر من نشسته اند و سینه زدند، می نشینند و تحلیل می کنند که باید این کار را می کرد! نباید این کار را میکرد، تمام اجر محرم صفر خود را دادی رفت با این حرف هایی که پشت سر طرف گفتی.

حاج منصور ارضی با بیان اینکه دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، اظهار داشت: دشمن کار می کند و عناصر تاثیرگذار را پیدا می کند،  تا آنها را ترور شخصیت کند، دشمن می داند که ضربه‌ای که خورده است از این هیئت هاست، این سینه زنی ها روشنگری است، این است که از چای ریز هیئت تا مداح هیئت همه را می‌زند، برخی هم بی‌توجهند.

محمدرضا طاهری:
این توطئه پیچیده‌ای است که الان در دادگاه مسیرش جلو می‌‌رود. سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای‌شان مزاحمت ایجاد می‌کنند و به مرحله خطر مرگ می‌رسانند.

محمدرضا طاهری با بیان اینکه انگار این داستان از قبل تعیین‌شده بوده است، اظهار داشت: آنهایی که پای منبر ایشان یک قطره اشک ریختند اگر بیایند این روزها حرف‌های دشمنان را بزنند خیلی نامردی است.

می‌خواهند اذهان عمومی را از در خانه امام حسین(ع) دور کنند و محمود کریمی هم نوکر با اخلاص امام حسین(ع) است.

طاهری با بیان اینکه من شب یلدا در مسیر کربلا بودم، گفت: ولی شنیدم که صحبت‌های ایشان در برنامه شب یلدا مثل تیر در قلب دشمنان بوده است.

حاج سعید حدادیان:
حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی‌اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می‌گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می‌دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه‌پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه 3 معلوم بود چه آتش کینه‌ای از سینه شبکه‌های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه‌ای بسیار موفق به دست‌بوسی مادر زانو می‌زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می‌نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین(ع) را به رخ می‌کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می‌کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان، قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی‌بن عمران(ع)با مشاجره‌ای که در سوره قصص به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش‌آمده برای انتقام‌‌گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می‌کنند؛ هیچ فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن 45 سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی؛ عجیب نیست که رسانه‌های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ «وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» سر می‌دهند که در عصای کریمی‌ها اژدهایی می‌بینند که ریسمان‌های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی‌شان را می‌بلعد.

بیانیه خانه مداحان درباره حادثه تیراندازی در اتوبان بابایی

در این میان خانه مداحان نیز بیانیه‌ای صادر کرد که بخشی از این بیانیه به این شرح است: حالا چند روزی می‌شود که انتشار یک خبر، دست‌مایه هجوم همه جانبه به همان ارزش‌هایی‌شده که عزاداری‌ها، سینه‌زنی‌ها و هیئت‌ها برای زنده نگه داشتن‌اش برپا می‌شود. «حاج محمود کریمی» را همه محبان اباعبدالله الحسین(ع) خوب می‌شناسند. سال‌هاست که با روضه‌های او بر مصیبت‌های اهل بیت(ع) اشک ریخته‌اند و با دم‌های سینه‌زنی‌اش شور گرفته‌اند و به سینه زده‌اند. با نوای محزون مناجات‌هایش، دستها را رو به آسمان برده‌اند و «العفو»گویان، شب های روشن قدر را به صبح رسانده‌اند و با نغمه های مولودی خوانی‌اش ، هم کلام فرشتگان به آل الله تهنیت گفته‌اند.

صدای گرم «حاج محمود»، از خانواده‌ای برآمده که عطر شهادت، سال‌ها در آن پیچیده و یاد پدر و برادر شهیدش «حاج نقی کریمی» و «ابوالفضل کریمی» همچنان در ذهن‌ها جاری ست.

اما حالا تیرهای شایعه و طعنه و تهمت است که روز به روز، سطر به سطر و سایت به سایت، شلیک می‌شود؛ بی آن که کسی از اصل ماجرا آگاه باشد. اما کافی است نگاهی کوچک به دامن زنندگان این ماجرا بیندازیم تا مشخص شود این تیرها بی‌جهت شلیک نشده‌اند.

آن چه در پس پرده ماجرای رخ داده می‌گذرد‌، نشانه گرفتن هیئت‌های عزاداری و اصل و فلسفه قیام عاشوراست. ارزش‌هایی که سال‌هاست در تار و پود ایرانیان ریشه دوانده و حالا هیزم شایعه و افترا است که از گوشه و کنار به خیال آتش‌افروزی بر بغض و کینه از دستگاه عزاداری سیدالشهدا جمع می‌شود. رنج‌بارتر این که علاوه بر دشمنان آگاه و قسم خورده، پای بعضی دوستان نادان نیز به این ماجرای هیزم‌کشی و آتش‌افروزی باز شده است.

سخن آخر

حال با این تفاسیر و به‌رغم کوتاه‌آمدن شاکي پرونده از دادخواست خود، گويا رسانه‌هاي دين‌ستيز و مذهب‌گريز، قصد ندارند از بزرگنمايي و جنجال‌آفريني درباره اين حادثه (فارغ از صحت و سقم عملکرد محمود کريمي) براي ضربه‌زدن به اصل اصيل عزاداري سيدالشهداء(ع) و موضوع مقدس هيئت و مداحي و روضه‌خواني، دست بردارند و با توجه به ارزش خبري اين مداح اهل بيت(ع) و داغ‌بودن موضوع تيراندازي وي در افکار عمومي، دوست دارند از اين بستر مهيا، براي پاشيدن بذر تفرقه و خالي‌سازي و کم‌جمعيت‌کردن هيئات و منابر مداحان سوءاستفاده بهينه کنند اما حاشا و کلا که هيئات خالي و از جمعيت عزادار پاي منابر مداحان کم شود بلکه روز به روز بر سرنشينان اين کشتي نجات، افزوده خواهد شد.

متأسفانه در اين ميان، رسانه‌ها و بالطبع، افکار عمومی با فراخور موقعیت اجتماعی خود ردای قضاوت برتن کرده و قصاص می‌کنند. حداقل کاری که مردم مؤمن و متعهد ایران می‌توانند انجام دهند این است که از پیش‌داوری‌ها و قضاوت‌های گاه غیرمنصفانه و بی‌پایه و اساس پرهیز کنند. درباره این حادثه هیچ نهاد و ارگان قضایی نظر قطعی نداده است پس مبادا هیزمی شویم برای آتش کینه‌توزان و دشمنان اسلام.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 246
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 107
  • 1234 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 1
    دشمنان دین و دین ستیزان بار دیگر دین مبین اسلام را نشانه رفته اند اما این کوردلان بدانند که یدالله فوق ایدیهم
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    به خدا خیلی نامردن! اونایی که اینطور قضاوت میکنن برین تو سایتا ببینید چه کامن هایی میذارن که همش تاثیرات این شبکه های کوفتیه! اینا عقده دارن کینه دارن!
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خودن اخر حرفت جواب خودت را دادی . خودت نبودی که می گفتی عده ای اراذل و اوباش به مداح اهل بیت حمله کردند ؟ تو این کشور به غیر از اندکی بقیه از ان بی دین ها هم بگیر به امام حسین احترام می گدارند دیدم که می گم . در هر حال باید از فردا پس فردا تا یک حادثه ای پیش امد با توهم اینکه ارادل هستن شلیک کرد . اگر الان برخورد نشه (لغو مجوز حمل اسلحه یا وضع قوانین جدید . اموزش و تدکر به این افراد که اجازه ندارن برای هر اتفاقی هفت تیر کشی کنن و... ) باید منتظز ادامه این گونه اتفاقات بود
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    1 0
    جناب مشرق نیوز این چیزی که شما می گید اسمش اصل اصيل عزاداري سيدالشهداء(ع) نیست!! شما هزاران سال نوری با شیوه رسول خدا(ص) که او را تسمخر می کردن به او سنگ می زدن روی سر او نجاست پرت می کردن فاصله دارید شما دارید راه نفی حداکثری و جذب ح داقلی رو می رید و مثل شما دقیقا مثل خوارج داره میشه شما حتی حر رو هم اعدام می کردید
  • ناشناس ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 3
    حاج محمود بزرگ بوده و به یاری امام حسین(ع) بزرگ خواهد ماند،ما دروغ های دشمنان را باور نمیکنم و پای انقلاب ارزشها و رهبرمان تا آخرین نفس ایستاده ایم .
  • yasi ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 2
    واقعا نباید زود قضاوت کرد هنوز حرفهای حاج محمود رو نشنیدیم یکم صبر داشته باشیم.
  • محمد حسین تیزرو ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ما جای خدا نشستیم بخاهیم قضاوت کنیم.یاحسین
  • علیرضا ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    2 0
    انقدر از دین و دستگاه سیدالشهدا سوء استفاده نکنید کار بد بد است کسی منکر این نیست که سایت های معاند با دست مایه قرار دادن این اتفاق اصل عزاداری و ولایت را نشانه گرفته اند اما آقای کریمی در زمین دشمنان بازی کرد! والسلام
  • علی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    متاسفانه دراتوبان ها صحنه هایی دیده می شود مثل کشف حجاب کامل یا صحنه های غیر اخلاقی درداخل ماشین یامزاحمت ها اگر کسی هم اعتراضی بکند معلوم نیست چه اتفاقی می افتد یک نکته هم نباید نادیده گرفت که طرف های اقای کریمی سه تا ماشین بودند که احتمال ایجاد مزاحمت ازطرف انان زیاد است البته نحوه مصاحبه اقای رادان واقای اژه ای هم بهتر می توانست باشد
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اتیر اندازی توسط مداح اهل بیت اشتباه بوده مردمچنین انتظاری از نوکر امام حسین ندارند ایشان باید برای همگان الگو باشند
  • اکبر ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    دشمن از در حال زدن افراد موثر بر روی جوانان می باشد آنها ساعت ها در برنامه های ماهوارهای تلاش می کنند پول خرج میکنن اما جوانان ها با اومدن به مجلس اهل بیت متحول میشند. حالا دشمن داخلی و خارجی داره تلاش میکنه که چهره ایشان را تخریب نماید.
  • سید مهدی ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    1 0
    برادر ایشون من کار اشتباهی کرده! توی روز روشن(البته شب بوده!) توی اتوبان مگه آدم هفت تیر کشی میکنه؟ خودتون هم میگین طرف با زنش بوده، پس صحبتی از ارازل و اوباش نیست(رادان هم تایید کرد). این همه آرسن لوپن بازی واسه چیه؟ قبول کنید اشتباه کرده و تمام!
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    1 0
    از کجا معلوم که اون شاکی بدبخت رو تهدید نکرده باشن که اگه رضایت ندی یه تیر به خودت هم می زنیم؟! در ضمن عموسعید! سر تیراندازی داشتن چه ربطی به سن و سال داره؟!
  • فاطمه ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    لازمه بگیم ما [در اینجا بدلیل عدم اطلاع کافی از صحت و سقم ماجرا] از شخص حاج محمود حمایت نمیکنیم [] ما از شخصیت ایشون حمایت میکنیم! دشمن بداند به مقدسات و اعتقادات ما نمیتواااااند خدشه ای وارد کند!
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    2 0
    کریمی شاید یک لحظه فکر کرده دانشمند هسته ای یا چیز مهمی است که به او سوء قصد کرده اند....
  • مطلب ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق جان اگه یکی دیگه بود که اعدامش می کردند حالا شانس که ایشان مداح بود و ای کاش نبود و اینکه بگه اشتباه کردم و مردم هم ایشان را می بخشند.
  • ناشناس ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خوشم میاد طرف یه کم غرورشو نشکسته!! خوب حالا تیر اندازی کردی بعدش فهمیدی به یه زن و شوهر معمولی تیر انداختی خوب آسمون به زمین میاد معذرت خواهی کنی بعد بری؟!!! تا کار به اینجا نکشه؟ همین جور سرتو انداختی پایین و رفتی؟!! من بودم که رضایت نمیدادم خوب مداح هستی که باش! نکنه نعوذ بالله فک کردی پیغمبری؟!
  • میثم ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بله دیگه وقتی الگوی جامعه اسلامی این جور افرادی میشن . اونور آبی ها حق دارند که برای ضربه زدن از این فرصت ها استفاده کنند...
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    باباب جمع کنید کاسه کوزتونو به قول امام حسین (ع) سالار شهیدان اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. کریمی تیراندازی خارج عرف کرده باید مجازات بشه این که دیگه آسمون ریسمون نداره بعد هم خیلی راحت بیاد به مردم بگه اشتباه کردم و عذرخواهی کند. همین.
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بهترین کار توضیح خود ایشونه اگر حق عمل کردن با شجاعت بگن و اگر اشتباه بوده عذر خواهی کنن مطمئنا در بین قلوب مردم اینقدر ارج و قرب دارند که ذره ای علاقه اونها کم نشه.
  • شهریار ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    به نظرم باید بدون طرفداری قضاوت کرد . اگر واقعا مقصر بوده نباید او را پشت عاشورا و امام حسین قایم کرد. مراسم عزاداری جای خود ، تخلف از قانون هم جای خود
  • بچه هیئتی ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خردمندان می‌دانند که حاج محمود کریمی در سن 45 سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه‌بازی ... صحبت‌های ایشان در برنامه شب یلدا مثل تیر در قلب دشمنان بوده است.
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    این مداح با تیراندازی کار بسیار ناپسندی انجام داده است و باید محاکمه شود
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اگر تيراندازي شده باشد، چرا عكس ماشين 206 را نمي گذارند؟
  • حاج احمد ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    با سلام بر فرض همه اینها درست مردم از مداحان انتظار دارند. یعنی چی که ترسیده تیراندازی کرده؟ این امر مورد قبول نیست . یا در مورد بعدی طرف به رئیس جمهور توهین میکند واقعا" شرم آور است.
  • بهار ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ان شاالله امام حسین علیه السلام، خودش حافظ همه ی عزاداران و نوکرانش باشه حالا کی میخواد اصل قضیه رو برای ما تعریف کنه؟
  • عاشق ایران ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 1
    تا آخرش از ایشمون حمایت می کنیم!(ولی ایستادن فقط کار ماست ما که قصمون قصه ی خواب نیست...)
  • سید احسان ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    واقعا متاسفم برای افرادی که اینقدر خوبی از یک نفر میبینند و با یه قضاوت زود هنگام آن را به باد ناسزا میگیرند . برای تمام کسانی که آب در هاون دشمن میریزن متاسفم . امروز نوبت مداح اهل بیت و فردا نوبت خود شماست . این صدای لگد دشمنه که به پشت در میکوبه . بسه دیگه بیدار شید ...
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    با سلام من می خوام اینو بگم که اگر به جای آقای کریمی یکی از مداحان یا وعاظ که وابستگی سیاسی به جناح شما را نداشت واقعا باز همین نظر را داشتید.
  • سید احسان ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    واقعا متاسفم برای افرادی که اینقدر خوبی از یک نفر میبینند و با یه قضاوت زود هنگام آن را به باد ناسزا میگیرند . برای تمام کسانی که آب در هاون دشمن میریزن متاسفم . امروز نوبت مداح اهل بیت و فردا نوبت خود شماست . این صدای لگد دشمنه که به پشت در میکوبه . بسه دیگه بیدار شید ...
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خاک بر سرتان - که وقتی زمان امتحان پیش می اید ، حب نفس ، نفستان را می گیرد
  • بیدار ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    متن ضعیفی بود. پس دیدید که تمام سناریو هایی که مداحان دیگر و رسانه هایی چون شما و رسانه های وابسته به مداحان از آن دم میزدند توهم بود و نه اوباشی در کار بود نه نقشه ای نه اسرائیل مردم رو فریب میدید و به جای مجازات مجرم، او را به دستگاه پاک امام حسین پیوند میدید و از این دستگاه خرج می کنید جرات انتشار اینم نداری
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    چند سوال برای من مطرح است مگر مداح اشتباه نمی کند؟ اگر اشتباه کرد باید مانند دیگران با او رفتار کرد یا به خاطر مداح بودن تخفیف به او داد؟
  • رسول ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    طرف اگه ریگی به کفش نداشت از شکایتش منصرف نمی شد. حالا از امروز بینید میان میگن که طرف و تهدید کردند و فلان و فلان کردند تا از شکایتش منصرف شود. خدایا مردم ما را از دست این اراذل و اوباش رسانه ای دین ستیز و معاند با امام حسین خلاص کن.
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اتفاقا این واکنش میمون و مبارک بود. یکی این که باعث شد مداحان حواسشان جمع‌تر باشد چرا که حرمت امام‌زاده با متولی است. و دیگر این که بنابر اظهارات صریح شاکی پرونده، قوه قضاییه با بی‌طرفی و پیگیری کامل دنبال مجرم بود و حتی موقع انصراف از شکایت پرسیده بودند که آیا روی شما اعمال فشار شده یا نه. خوشحالم که قانون در این مملکت بعد از هزاران سال در حال جا افتادن است.
  • مهدی ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بعد از جنجال رسانه ای بدخواهان , این آدم های کینه ای که انگار برای چنین حادثه ای لحظه شماری می کردند، محبت حاج محمود در دلم بیشتر شد
  • سید یاسر ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ما همچنان نوکر و روضه خوان امام حسین رو دوست داریم. دوستان شک نکنید این یک سناریو بود برای تخریب دستگاه امام حسین بود. سایت انتخاب تو این چند روز خودش رو کشت تایه چیزی این وسط گیرش بیاد.
  • کاظمی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    باسلام الحمدلله که به خیر گذشت اما بنده بعنوان یک شهروند کوچک از حاج محمود خواهش می کنم روی اعصاب خود کنترل بیشتری داشته باشند چرا که شما متعلق به جامعه متدین هستی و دشمن امثال شما را بیشتر زیر ذره بین دارد. و در ضمن از آن شهروند عزیز که بزرگوارانه رضایت دادند هم صمیمانه تشکر می کنم.
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    آخه مداحنماد مقدسات ما هست؟ عزیزم همه امام حسین رو قبول داریم .ولی لطفا به نام امام حسین....
  • ابرأهيم ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مطمئنن اين حوادثي كه براي قشر مذهبي دارد رخ ميدهد حاصل تدبير يك سري دشمنان است، تدبير! وگرنه چرا بايد حسن عباسي كه مذهبي بودن و رزمنده بودنش براي همه مان مشخصه با تقطيع فيلم سخنراني توسط نزديكان هاشمي، موهن به اهل بيت معرفي بشه و محمود كريمي عزيز به اين صورت، و مسعود ده نمكي در فيلمش دچار سانحه شود طي يك ماه قشر حزب اللهي به جان هم بيفتند چه كسي سود ميبرد؟ تدبير چه كسي پشت ماجراست؟
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    شما معلومه مخالف کریمی هستید با این کار دارید تخربش میکنین
  • سیدمهدی موسوی ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق جان منتشر بفرما !! کسی در پاکی و صداقت حاج محمود شک نداره و حساب ایشان با خیلی های دیگر فرق داره ولی !!! حاج محمود ما بالاتر از قنفذ غلام امیر المومنین که نیست زمانی که باتفاق حضرت امیر در بازار کنترل تجار را داشتند بنا به دستور حاکم شرع تاجر گرانفروشی را مجبورشدند حد بزند در اثنای اجرای حکم حضرت علی ؛ قنفذ یک تازیانه بیشتر زد که بالافاصله مولای متقیان دستور داد قنفذ را خوابانیدند و آن یک ضربت اضافی را به واسطه خود تاجر محکوم اعاده نمودند حال حاج محمود کریمی یک اشتباهی کرده اند که اگر هزار دلیل هم بیاورید می شود هزار ویک اشتباه اشتباه بدتر اینکه عده ای طرف مقابل و مدعی را جزو ازاذل و اوباش نامیدند هرکس که این کار را کرده صفت و منش خودش را به دیگران احاله نموده اتفاقا برخورد قضایی با امثال حاج محمود بر سر این موضوع نشان خواهد داد که نظام با کسی ولو اهل بیت نظام هم تعارف و مسامحه ندارد و اطاعت حکم دادگاه ارزش حاجی را هزاران بار ارتقا خواهد داد و لسان معاندان را کوتاه خواهد نمود هدف نظام جمهوری اسلامی مگر غیر از اجرای و ساری نمودن عدل بود ؟؟؟ والسلام علی من التبع الهدی .
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    یکی یه کار اشتباهی کرده هزار نفر دارن سو استفاده می کنن باید مواظب بیگانگان بود
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    حاج محمود دوست داریم
  • محسن ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خدا هرکسی رو که به دین اسلام میخواد ضربه بزنه نابود کنه
  • رضا یاراحمدی ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 1
    حاج محمود دوستت داریم به کوری چشم اسرائیل و نوکرای .... اش تو ایران
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    به نظرم رسانه هایی که بر اساس ظن پیش داوری کرده و حکم صادر نموده و افکار عمومی را تحت تاثیر شتابزدگی خود قرار دادند می بایست رسما از مردم عذر خواهی کنند همینطور بیانیه هایی عجولانه که صادر شد قطعا مقام نوکری و خادمی بارگاه اهل بیت رفیع ترین شغل و منصب دنیاییست اما اشتباهات ما هیچ ارتباطی با آن حریم مقدس ندارد خدایا حفظمان کن از قضاوت غیر عادلانه و ریختن آبروی مومن خواه حاج محمود باشه خواه اون شهروند راننده
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بعد از حضور کریمی در صدا و سیما شب اربعین دربرنامه ضیا به همراه مادرش من شک نداشتم که تخریب محمود کریمی شروع میشه کلا هرکی از نیروهای حزب اللهی پرچم به دست شد اینها تخریب میکنند یه روز شریعت مداری یه زمانی کریمی ایت الله احمد خاتمی ایت الله مصباح هرکی که شما فکر کنید.اینها هدف قرار دادند یه روز به سعید جلیلی میپرن یه روز قالیباف و فیلم جعلیشو پخش میکنند میکننش گاز انبری حتی از این خواننده تازه کارحامد زمانی هم نگذشتند. اما فان حزب الله هم الغالبون
  • مرتضی ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    تقوا شاه کلید حل معضلات اخلاقی و اجتماعی امروز ماست چه از طرف اطرافیان حاج محمود که جریان را آنگونه که بود عنوان نکردند و چه از سوی مقابل که می خواستند کل مداحان را زیر سوال ببرند و به نوعی از این ماجرا سوءاستفاده کنند تقوا زیر پا گذاشته شد. انشاالله پس از این شاهد چنین مسایلی نباشیم.
  • اهورا ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خسته نباشید با این مزخرف گفتنتان
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    شال ماتمت آبرو به من داد اسم اعظمت دل رو داده بر باد قصهء غمت دریای نگاهم اسم اعظمت از لبم نیفتاد . . . ارباب خوبم ماه عزاتو عشقه ارباب خوبم سینه زناتو عشقه ارباب خوبم پرچم سیاتو عشقه
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بیانیه خانه مداحان که تکذیب شد! خوابین نکنه؟
  • هادی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    از نام اهوراییت مشخصه چه تفکراتی داری...........
  • بهنام ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    به خدا قسم اين سايت ها يك ذره تحمل انتقاد و حرف حق را ندارند،بنده چندين بار نظر انتقادي بدون هيچ ناسزايي را در حمايت از مداحان و دستگاه سيدالشهدا مي فرستادم اما هيچ كدام نمايش داده نشد،اينها دنبال انتقام گرفتن از دستگاه سيدالشهدا هستند چون روزي همين دستگاه آنها را زمين زد،افسوس كه اكنون زمان جولان آنها رسيده است،امت حزب الله بيدار باشيد براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بيدار باشيد،نگذاريد اينها مثل دولت به مجلس بروند و قدرت بگيرند كه اگر بروند واويلا است.
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    قطعا جایگاه ویژه اهل بیت با عمل کرد فردی باید تفکیک شود، حال اینکه اشتباهی از یک فرد بروز کرده، فرای مباحث جانبی باید به این نکته توجه کرد که یک فرد چگونه چهره می شود. آیا رفتار عملی او در جامعه تأثیر گذار خواهد بود یا نه؟ قطعا اثر دارد پس هر چند اصل این است که عملکرد آقای کریمی باید از منصب مدیحه سرای اهلبیتیش جدا کرد، اما متأسفانه این مشکل چهره خوبی برجا نذاشت..... حیف شد.
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مگه مداحان کین نوکرای امام حسین
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    توهم !!!!!
  • بهرنگ ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    كار اشتباه اشتباهه حالا ميخواد اين آقا مداح باشه يا هر كس ديگه
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    آقا اصلا این حاج محمود شماآدم خیلی خوب ولی اشتباه کرده چرا قبول نمی کنید امام حسین را چرا بایشان میچسبانید ایشان که معصوم نیست طوری راجع بهش صحبت میکنید که انگار آیت ا... بروجردی یا امام خمینی است یک مداحه دیگه
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ناشناس 17:37 اینا که گفته توهم نیست! توهم اعلام پیروزی در انتخابات قبل از پایان رای گیری! توهم شعار ما بی شماریم و ... ایناست عزیزم!!!
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    "محمدرضا طاهری: این توطئه پیچیده‌ای است که الان در دادگاه مسیرش جلو می‌‌رود. سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای‌شان مزاحمت ایجاد می‌کنند و به مرحله خطر مرگ می‌رسانند.
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    فارغ از صحت و سقم عملکرد آقای کریمی!!! دیگه چیه؟! خب چیزی که مشخصه ایشون اشتباه کردن. ولی بزرگنمایی کردنشم اشتباهه. همینطور دفاع بی مورد شما هم اشتباه بزرگتره که باعث میشه جریانات ضد اهل بیت به اون پروبال بدن.
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    برو بابا متوهم
  • albert ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    همه واقعیت رو میدونن..ما هم باور کردیم..
  • علی ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    واقعا بعضیامون خیلی راحت بازی می خوریم!
  • محسن ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ببخشين اين همه اظهار نظر شد پس كو اظهارات خود آقاي كريمي؟
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق عزیز این واقعه دوسرسوزه کارحاج محمود به کنار مصاحبه ای که منتسب به ایشان بود به کنار سخنان حاج منصور وحاج سعید حاج محمدرضا طاهری را کجای دلمون بذاریم شد قوز بالا قوز آمدن ازحاج محمود دفاع کنن خودشون خراب کردن اومدن ابرو رو درست کنن زدن چش کورکردن واقعا من موندم چی بگم کاش آقایان مداح متوجه بودند منتسب به کیا هستن کاش کاش
  • محمد ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ناشناس 17:37؛ توهم تويي كه واقعيت را نمي‌بيني. بهتر است بروي برنامه شب يلداي شبكه سه به نام "برف مياد" رو گير بياري ببيني. به مشرق نيوز هم گفتم لينك دانلود اون برنامه رو بذار، اما بي خيال شد. چرا مشرق جان؟!
  • با نام ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    کار مداح مدح گفتن است, وقتی به جای مدح مداح را بالا ببرین، نتیجه آن چیزی جز تخریب مدح نخواهد بود.
  • محمد ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اشتباه فردي؟! براي شما ثابت شد اشتباه حاج محمود بوده؟! دوست عزيز كه احتمالاً مسلماني: عزيزم؛ در اسلام اصل بر برائت است، اصل بر بي گناهي است، مگر خلافش ثابت شود. اگر براي شما 100 درصد ثابت شد كه حاج محمود كريمي مقصر بوده كه هيچ، ولي اگر يك درصد شك داشتي، ديگر ديدگاهت ديدگاه شيطان است و حتي حق نداري به مقصر بودن حاج محمود در ذهنت بپردازي.
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق احمق قنفذ همراه عمر بوده غلام امام علی قنبر بوده
  • محمد ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مغلطه خوبي بود، ولي بدان براي افراد مشهور، حادثه و ترور هميشه در كمين است، به خصوص اگر محمود كريمي در شب يلدا بيايد تلويزيون و آن حرف‌هاي مهم را بزند و از رهبري ذفاع جانانه كند و بساط جشن‌هاي آنچناني تلويزيون در شب اربعين را جمع كند. برويد آن برنامه را ببينيد، بعد خواهيد فهميد چرا به يك ماه نكشيده براي حاج محمود كريمي دردسر درست كردند. اگر غير از اين بود، چرا شاكي از شكايتش دست كشيد؟؟؟ شكايتش را به خاطر مصلحت جامعه ادامه مي‌داد تا معلوم شود ته قضيه چيست! ديدند دروغشان دارد گند بالا مي‌آورد، خودشان از شكايت دست كشيدند!!! اگر اين افراد امنيت نداشته باشند و نتوانند از خود و خانواده‌شان دفاع كنند، آيا كسي در اين مملكت حاضر است براي اسلام و انقلاب كار كند يا همه مي‌روند سوراخ موش؟! انصاف داشته باشيد. انصاف، انصاف، انصاف.
  • محمد ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مغلطه خوبي بود، ولي بدان براي افراد مشهور، حادثه و ترور هميشه در كمين است، به خصوص اگر محمود كريمي در شب يلدا بيايد تلويزيون و آن حرف‌هاي مهم را بزند و از رهبري ذفاع جانانه كند و بساط جشن‌هاي آنچناني تلويزيون در شب اربعين را جمع كند. برويد آن برنامه را ببينيد، بعد خواهيد فهميد چرا به يك ماه نكشيده براي حاج محمود كريمي دردسر درست كردند. اگر غير از اين بود، چرا شاكي از شكايتش دست كشيد؟؟؟ شكايتش را به خاطر مصلحت جامعه ادامه مي‌داد تا معلوم شود ته قضيه چيست! ديدند دروغشان دارد گند بالا مي‌آورد، خودشان از شكايت دست كشيدند!!! اگر اين افراد امنيت نداشته باشند و نتوانند از خود و خانواده‌شان دفاع كنند، آيا كسي در اين مملكت حاضر است براي اسلام و انقلاب كار كند يا همه مي‌روند سوراخ موش؟! انصاف داشته باشيد. انصاف، انصاف، انصاف.
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    سایت عصرایران جزو اولین سایتهایی بود که این ماجرا را مطرح کرد و هنوز پشت سر هم در موردش مطلب میزاره... این نشون میده که طراحی رسانه ای پشت مطلبه
  • علی ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    آخر چی شد؟ هر کی یه چیز میگه در مورد ماجرای .خود محمود کریمی هیچ چی نگفت ااین وسط!!!!!!!
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اگر همه نتیجه منجر به این بشود که طرفداران این عزیزان و شما رسانه ها به نکته زیر، نه تنها در این مورد بلکه در همه زمینه ها توجه نمایید، خیری برای همه ملت ایران بدنبال خواهد داشت. انشاالله: حداقل کاری که مردم مؤمن و متعهد ایران می‌توانند انجام دهند این است که از پیش‌داوری‌ها و قضاوت‌های گاه غیرمنصفانه و بی‌پایه و اساس پرهیز کنند.
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    در اين كه محمود كريمي اشتباه كرده شكي نيست ولي اين همه هجمه رسانه أي به ايشون خيلي بود!
  • امیرسجاد ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    نوکر امام حسین ارباب توست
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    رای مجلس مهمه بسوزه پدر سیاست
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    توضیح بده ناشناس چه توهمی این جا صورت گرفته؟
  • مهدی ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    چه ربطی داشت به ...خوشحالیا دیشب خوب خوابیدی
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مخک جان قنفذ تو قضیه کوچه با مغیره بوده اون قنبره مجید دلبندم..
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    كجا اشتباه كرد؟ بر اساس ادعاي دروغگوياني كه شكايت خودشان را پس گرفتند؟! اول ثابت كن اشتباهش رو بر اساس اسناد متقن، بعد درس اخلاق بده.
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    كجا اشتباه كرد؟ بر اساس ادعاي دروغگوياني كه شكايت خودشان را پس گرفتند؟! اول ثابت كن اشتباهش رو بر اساس اسناد متقن، بعد درس اخلاق بده.
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    قاضي ناشناس!
  • اریا ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مگه خون اقای کریمی رنگین تر از بقیه مردمه اشتباه کرده باید تاوانش رابده کاری به مداح اما حسین بودنش نداشته باشید
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بخش دوم جمله‌ات رو گذاشتي كه بخش اولش رو موجه جلوه بدي؟! اي شيطون! فقط يه ادعا مطرح شده. ثابت كردن نميخواد؟؟؟! مسلمونيم ما؟!
  • albert ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مجبورید مگه دروغ بگید??مردم خودشون واقعیت رو میدونن,شما هم از نام اسلام برای خودتون کلاه نسازید....
  • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خخخخخخخخخخخ
  • albert ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مجبورید مگه دروغ بگید??مردم خودشون واقعیت رو میدونن,شما هم از اسلام برای خودتون کلاه نسازید....
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    رسانه کم ظرفیت و کوچولویی مثل مشرق من یه متن مفصل در نقد این خبرتون نوشتم و جرات انتشارشو نداشتید واقعا براتون متاسفم. یه ذره کار رسانه ای یاد بگیرید بیسوادا
  • محمدرضا ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام علیکم. حاج محمود را خدا خیلی دوست داشت که به استحضا کشیدن وآبرو بردن یک خادم وگریه کن امام حسین (ع)در حسینیه بیت الرضاودل شکسته اورابا کمی بی آبرویی تذکر داد امید که ارباب همه ما دنیا وآخرت از ما دستگیری فرماید.وما را کمتر از لحظه ای به خود وا نگذارد.
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    عزیزم طرف میگه فقط یه سبقت گرفته! اونوقت می گی سناریو بوده! حداقل مثل مشرق بگو یه عده رسانه از این موضوع سو استفاده کردن
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • پیام ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    محمود کریمی هم انسان است و شاید اشتباه کند و صد البته جوابگوی اشتباه خود از طریق قانون خواهد بود اما مهم جلوگیری از فتنه ی فتنه گران شمشیر به کمر بسته است آنها که با اهل بیت دشمنی دیرینه دارند
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    آبروی خودتم بین مردم دست به دست می کردن همینو می گفتی؟! بعید نیست خیلی زود چوب این کوتاهی مونو بخوریم. خوبه که تیر زده و کسی نمرده. ولله اگه ما زمان فرعون بودیم نصفمون حضرت موسی رو تکفیر می کردیم. برید ببینید انتخاب چی راجع بهش می گن.
  • احمد ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    امروز محمود کریمی سرمایه ای عظیم برای محبین اهل بیت علیهم السلام است و بدخواهان بدانند علاقه مندان و نوکران اهل بیت و دوستداران انقلاب از این سرمایه خویش قطعا محافظت خواهند کرد و روسیاهی مثل همیشه برای ذغال خواهد ماند
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    استاد با خرد قنفذ علیه اللعنه غلام دومی ملعون بوده. و ضمنا کسی نمی گوید حاج محمود معصوم است. ولی این به این معنی نیست که حتما این جا مقصر بوده. محمود این اشتباه کرده باشه یا نه کار شما هایی که یه طرفه قاضی رفته اید و تهمت زده اید، یقینا گناه است. ولولا اذ سمعتموه قلتم ما يكون لنا ان نتكلم بهذا سبحانك هذا بهتان عظيم و [گر نه] چرا وقتى آن شایعه را شنيديد نگفتيد براى ما سزاوار نيست كه در اين [موضوع] سخن گوييم [خداوندا] تو منزهى اين بهتانى بزرگ است.
  • ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ناشناس جواب منطقی بده
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    چون ندیدیم بهتره قضاوت نکنیم ولی نمیدونم میشه یک مداح مسلح باشه یا نه
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    متوهم خودتی عمو
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    دو سوال داشتی نه چند سوال!
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    برخی سایت های دروغگوی اصلاح طلب چه اراجیفی که ننوشته بودند. مثلاً نوشته بودند ساعت 2 و 3 نصف شب بوده و کریمی با چند مرد که یکی از آنها از بدهکار بانکی بوده و چه و چه! دروغگوها
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    تقصر دولت تدبیر و امیده روحانی مچکریم
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    همین کارا رو میکنید که هر اشتباهی رو به جمهوری اسلامی و دین ربط میدن هر کی اشتباه کرد ، باید پاسح گو باشه تازه باید برخورد شدیدترم با خودی ها کنیم
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    آخه مسعود دهنمکی چه ربطی داره آخه؟!!!
  • عمار ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    باسلام: دشمنان دین وانقلاب با این توطئه های کور نمی توانند افکارعمومی مردم دیندار وعاشورایی ایران را نسبت به ارزشهایشان کمرنگ کنند. شخصیت آقای کریمی برای همه ماشناخته شده است. نه تنها ایشان بلکه هرشخصی حق دارد از جان وناموسش درمقابل خطرات دفاع کند. (لعن علی عدوک یاحسین...)
  • سعید ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    نیم میلیون نفر در ایران مجوز حمل سلاح دارند برادر عزیز ....... منبع سایت تابناک
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    در هر صورت معلوم شد كريمي شاكي نبوده...
  • سورنا ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    چرا میخوایم اشتباهاتمونو به پای دین واسلام بذاریم؟اشتباه کرده بیاد بگه اشتباه کردم.اسلحه کشی چه ربطی به امام حسین وائمه اطهار داره؟
  • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    در تگزاس هم اینطور نبود٫ اسمش بد در رفته.
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اقرار به اشتباه خیلی بهتر است از تقدس دادن و داستانهای جنایی و اطلاعاتی گفتن. عزت و آبروی مداحان از امام حسین است به شرطی که حسینی باشند.
  • معارفی ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مسئولین سیاسی و امنیتی بیایید درباره موضوعات ماکیاولی در این سه دهه انقلاب به مردم بصیرت بدهید ، ای وای نه ، به خودتان بصیرت بدهید مردم هوشیارند ، ترور برای برای هر دوره مصداقش عوض میشه ، آری همین مداح هائی مثل محمود کریمی هستند که جمعیت میلیونی پای منبرشان هستند و همه آنها را خط رهبری میشناسند و به روضه خوانی آنها عشق میکنند + امروز با این حادثه بایستی گفت پیشگیری مسئولین سیاسی و امنیتی کشور برای حفاظت مریدان رهبری کجاست + آهای مخاطبین بیاییم ما خودمان بصیرت را رونق بدهیم آری نخبه شناسی در عمارها و محمود کریمی ها است و افسوس که دست سایت عصر ایران که همان سازمان مجاهدین انقلاب انشعابی از منافقین است را غافل هستند هنوز پرونده کشمیری در دادسرا خاک میخورد و بهزاد ها نقش شان در حادثه نخست وزیری مخدومه شده است =
  • جانم ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    سید جان امام حسین شعور می خواهد نه شور این را به دوستانت بگو
  • محمد ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    برادر عزيز سعيد جان؛ در ايران 75 ميليوني، نيم ميليون زياد است؟! برات ميشمارم: 1. نيروهاي نظامي و انتظامي رده بالا. 2. قضات. 3. مسئولين دولتي و استاني. ... جمعشون نميشه نيم ميليون؟!
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    تو ميدوني تمام ماجرا رو؟!
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    تو ميدوني تمام ماجرا رو؟!
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    تو ميدوني تمام ماجرا رو؟!
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ببخشيد اشتباهي منفي دادم. اول كلامتون رو بد متوجه شدم. هزار تا مثبت.
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    زياد خوشحال نباش، چون اگر شاكي ريگي به كفشش نبود، تا ته ماجرا رو ميرفت. پس لطف نكرده، بلكه ميخواسته يه پرونده بدون محتوا بسازه و ذهن مردم رو كه بدبين كرد، بگه بخشيدم!!! مردم ما هم زودباور و جوگير.(بعضياشون)
  • شرمنده ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بهنام جان به خدا اشتباهی مثبت دادم خدا یا توبه
  • جواب ناشناس ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بابا امام حسین نوکر نمیخواد
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مبادا هیزمی شویم برای آتش کینه‌توزان و دشمنان اسلام بصیرت بصیرت
  • تو را خدا ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    محمد جان تو را خدا رهبری را قاطی این قضیه نکن بنده خدا مدتی با انتخاب اقای روحانی توسط اصلاح طلبان داره نفس راحت میکشه اذیت نکنید
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    بله اشتباه میکنه و باید مثل دیگران باهاش رفتار کرد "دقیقا مثل دیگران" نه اینکه وقتی اتفاقی افتاد سریع خبرش از خبرگزاری اسراییلی سر در بیاره بعد رسانه های حزبی خاص بهش دامن بزنن کاش با همه مساوی برخورد بشه وای از دست بعضی آقازاده ها
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    امیر المومنین (ع)، با برادر خود، همان رفتاری را کرد که با دیگران. پس مطمئن باشید در صورت عدم رضایت شاکی، با آقای کریمی هم، همانند دیگران رفتار می شد. اما خوشبختانه که شاکی خصوصی پرونده، رضایت داده.
  • مهدی ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اشخاص مطرح همیشه توهم ترور خودشون رادارند.بالاخره این توهمات هم باید یه جور ظاهر بشه.بنده خدا از ترس شلیک کرده.
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مبادا هیزمی شویم برای آتش کینه‌توزان و دشمنان اسلام بصیرت بصیرت
  • سیدمهدی موسوی ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق من که بالافاصله اصلاحیه دادم چرا شیطنت می کنی منتشر نمی کنی ؟؟؟ این کارها از شما بچه مکتبی های بعیده
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مبادا هیزمی شویم برای آتش کینه‌توزان و دشمنان اسلام بصیرت بصیرت
  • بشری ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    دستگاه امام حسین هیچگون وابستگی به امثال کریمی و حدادیان و ... نداره اونچیزی که 1400 ساله که عاشورا رو نگه داشته عزت امام حسین و صبر زینب بوده نه امثال کریمی و ... باید آقای کریمی جوابگوی کار بسیار زشتش باشه
  • نصیر ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    کسانی که برای حسین بین علی سینه نزدند و عزاداری نکردن حق ندارن درباره مداحان حتی اگر یک اشتباه کرده باشه که یک هزارم فساد اخلاقی خود آنها نیست چنین قضاوتی کنن تازه مگه کسی رو کشته؟؟؟
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مبادا هیزمی شویم برای آتش کینه‌توزان و دشمنان اسلام بصیرت بصیرت
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    علائم جدید رانندگی اتوبان مداح دارد ، با احتیاط برانید!!!
  • سلام ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    - بحث ارازل که حرکات کور دارند حساب نشده و اتفاقی عمل کی کنند جای خاص خود بحث می شود. - اما جرائم سازماندهی شده اساسا معاون جرم و طرح ونقشه قبلی دارد - دفاع مشروع برای کسی که در خطر جان و مال و ناموس قرار می گیرد قانونا مجاز است. - سلاح کمری (کلت) سلاح جنگی محسوب نمی شود که متاسفانه! متاسفانه! متاسفانه! هزاران تاسف! یکی از دکترهای حقوقدر یکی از سایت ها به علت نداشتن دانش نظامی و عدم آشنائی به تعریف سلاح جنگی با اشاره به سلاح جنگی موضوع را آب و تاب داده بود در صورتیکه کلت سلاح گرم برای دفاع مشروع در مواقع بروز خطر جانی و مالی و ناموسی در صورت حمله مجرم با شرایطی قابل استفاده است. و برای پلیس نیز و سیله دفاع شخصی است - دفاع مشروع حق آقای کریمی بوده که انجام داده. - مجرم اگر مبادرت به اعمال مجرمانه کرده رضایت او جایی از اعراب ندارد ونداشته است که رضایت او با آب و تاب رسانه ای شده مجرم و رضایت او!!! و باید به اعمال مجرمانه وی رسیدگی شود با طرح چند سؤال؟ 1- چرا به شهروندی تعرض نموده 2- چرا متوجه نبوده اعمال او مجرمانه است 3- آیا با کسی قبلا ارتباط داشته برای انجام این عمل مجرمانه که فردی را با داشتن مجوز حمل سلاح وادار نموده به تیر اندازی 4- صدمه ای که به آبروی این مداح اهل بیت زده چطور می تواند از عهده جبران آن بر آید - 5- در کرج مجرمی دائم برای مردم مشکل ساز بود - البته از ارازل و عمل مجرمان کور کورانه مرتکب می شد البته اعمالش جرم بود اما تصادفا به مصاف فرماند ه نیروی انتظامی رفت اگر غیر از فرمانده نیروی نتظامی بود با این نا آگاهی حاکم بر رسانه های کشور حق متضرر از جرم را ناحق جلوه می دادند - حد اقل انتظار از رسانه ها و مردم است که دفاع مشروع را بدانند و احساس مسؤلیت کنند چون که مجرمین ممکن امروز به آقای کریمی هجمه کردند و حمایت کور کورانه را دیدند فردا با حمله دیگری که ممکن است آن دیگری همین قلم بدست یا روزنگار یا ...باشد بحث امنیت را و مزاحمت به غیر را ساده نباید بینگاریم مجرم من و هرکس دیگر از هر جنس وقماش باید بدانی اگر ارتکاب مزاحمت به غیر داشتیم هیچ کس را نباید سرزنش کییم الا خودمان را باید بدانیم که هرکس در غیاب پلیس حق دفاع مشروع دارد. - به حمدالله جامعه ما بدرجه ای از رشد رسیده که مفهوم دفاع مشروع را بداند. - عدم اطلاع مردم از عنصر قانونی دفاع مشروع در مقابل مجرمین عامل مهمی است که دشمنان امنیت مردم و افراد آبرومند که از خلاء فهم آن بوسیله مردم دارند سوء استفاده تبلیغی می کنند. - قضات شریف و دادستان های محترم اهالی حقوق و قضا بوسیله رسانه ها به مردم آگاهی بدهند و مجرمین نیز بدانند که دفاع مشروع برای اشخاص دارای عنصر قانونی است هر کس به قصد جان یا مال یا ناموس دیگری دست به اعمال مجرمانه بزند برای متضرر از جرم حق پیشگیری از ضرر جانی و مالی و ناموسی حق قانونی است - - حضرت آقای کریمی مشخصا کسی هستند که بی مورد از سلاح خود استفاده نمی نمایند و در استفاده ازسلاح نیز ماهرانه به فردی که مزاحمت داشته آسیب جانی نزده است و این نشان از مهارت ایشان در استفاده از سلاح گرمی است که در اختار داشته است. - لازم به ذکر است که در ایالت متحده آمریکا به دلیل حق دفاع مشروع دولت ها نمی توانند سلاح گرم را از مردم بگیرند چون که دفاع مشروع در مقابل مجرمین بدون وسیله و مهارت استفاده از وسیله مناسب متصور نیست. - مردم و مجرمین و مزاحمین باید تبعات اعمال مجرمانه خودرا از شروع به جرم تا نهایت آن و همچنین دفاع مشروع مردم در مقابل خودشان را باید آگاهی پیدا کنند.
  • امجد ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    قرنهاست که دشمنان تشیع تلاش می کنند عزاداری ها را کمرنگ کنند ،حتی حکومتها نیز تلاش کردند نمونه اش رضاخان، اما آیا موفق شدند؟؟ این مذهب جاری است چون رود ازسینه ای به سینه ی دیگر و از نسلی به نسل دیگر.... اما اگر آقای کریمی تخلفی کرده که ما نمیدانیم، خودش باید به قانون تمکین کند ، تا گزک به دست دشمنان دین نیفتد، عدالت علوی جاری شود
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خبرکوتاه بود شاکی محمود کریمی در ماجرای تیراندازی این مداح مشهور در اتوبان بابایی تهران رضایت داد، خبری که تا چند روز خبر اول رسانه ها و سایت های خبری بود. اما از این خبر، می توان نتایج منطقی زیر را برداشت کرد: 1- برخلاف ادعاهای مدافعین محمود کریمی، مشخص می شود این اراذل واوباش نبوده اند ، که به خودروی وی نیمه شب حمله کرده اند ، چرا که اراذل واوباش معمولا بعد از حمله به قربانیان خود به کلانتری ودادسرا نمی روند که از طرف مقابل بدلیل مقاومت و عدم همکاری شکایت کنند. 2- محمود کریمی ودوستانش این روزها زحمات فراوانی برای گرفتن رضایت کشیده اند، زحماتی که حالت خوشبینانه آن می تواند، ارسال گل وشیرینی ، پرداخت هزینه گلگیر سوراخ شده خودروی 206 براثر اصابت گلوله و فرستادن واسطه ها وریش سفیدی می باشد که البته می توان حالت بدبینانه ای هم در نظر گرفت که چون اساسا باید در مورد مداحان خوشبین بود از نگارش آن خودداری می کنیم. 3- حامیان حاج محمود کریمی، باید به سرعت تکلیف سناریوی صهیونیستی خود را معلوم کنند، چرا که آنان نوشته بودند گروهی از عوامل اسراییلی به این مداح ارزشی حمله کرده وحالا که این عوامل با پای خود به دادسرا آمده تا اعلام رضایت کنند ، باید بسرعت وارد عمل شوند وحاج محمود کریمی بجای روبوسی وتشکر از دادن رضایت باید این عوامل را دستگیر وبا استفاده از اسلحه خود به مراجع امنیتی تحویل دهند. 4- جنبه عمومی جرم هم نباید فراموش شود، براساس گزارش کلانتری که مورد تایید حاج محمود کریمی نیز هست ایشان نیمه شب اقدام به تیراندازی با دست کم شش گلوله در معبر عمومی کرده است، در حالی که استفاده از تفنگ آب پاش برهم ریختن نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی به حساب می آید بعید است شلیک چندین گلوله وسط یک خیابان جنبه عمومی نداشته باشد. 5- دوستان حاج محمود کریمی که این روزها برای دفاع از دوست خود مشغول تعریف کردن داستانهای جنایی مانند سه بار اقدام به قتل کریمی یا داستانهای جاسوسی و پروژه سازمانهای اطلاعاتی برای ریختن آّبروی مداحان هستند بهتراست از این پس، جهت کنترل براعصاب خود هنگام عصبانیت از نسخه های خارجی مانند کلاسهای یوگا یا نسخه های داخلی مانند نوشیدن گل گاو زبان استفاده کنند تا برای توجیه کردن آن اینقدر مجبور به زیاده روی در استفاده از قوه تخیلشان نشوند.
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    خبرکوتاه بود شاکی محمود کریمی در ماجرای تیراندازی این مداح مشهور در اتوبان بابایی تهران رضایت داد، خبری که تا چند روز خبر اول رسانه ها و سایت های خبری بود. اما از این خبر، می توان نتایج منطقی زیر را برداشت کرد: 1- برخلاف ادعاهای مدافعین محمود کریمی، مشخص می شود این اراذل واوباش نبوده اند ، که به خودروی وی نیمه شب حمله کرده اند ، چرا که اراذل واوباش معمولا بعد از حمله به قربانیان خود به کلانتری ودادسرا نمی روند که از طرف مقابل بدلیل مقاومت و عدم همکاری شکایت کنند. 2- محمود کریمی ودوستانش این روزها زحمات فراوانی برای گرفتن رضایت کشیده اند، زحماتی که حالت خوشبینانه آن می تواند، ارسال گل وشیرینی ، پرداخت هزینه گلگیر سوراخ شده خودروی 206 براثر اصابت گلوله و فرستادن واسطه ها وریش سفیدی می باشد که البته می توان حالت بدبینانه ای هم در نظر گرفت که چون اساسا باید در مورد مداحان خوشبین بود از نگارش آن خودداری می کنیم. 3- حامیان حاج محمود کریمی، باید به سرعت تکلیف سناریوی صهیونیستی خود را معلوم کنند، چرا که آنان نوشته بودند گروهی از عوامل اسراییلی به این مداح ارزشی حمله کرده وحالا که این عوامل با پای خود به دادسرا آمده تا اعلام رضایت کنند ، باید بسرعت وارد عمل شوند وحاج محمود کریمی بجای روبوسی وتشکر از دادن رضایت باید این عوامل را دستگیر وبا استفاده از اسلحه خود به مراجع امنیتی تحویل دهند. 4- جنبه عمومی جرم هم نباید فراموش شود، براساس گزارش کلانتری که مورد تایید حاج محمود کریمی نیز هست ایشان نیمه شب اقدام به تیراندازی با دست کم شش گلوله در معبر عمومی کرده است، در حالی که استفاده از تفنگ آب پاش برهم ریختن نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی به حساب می آید بعید است شلیک چندین گلوله وسط یک خیابان جنبه عمومی نداشته باشد. 5- دوستان حاج محمود کریمی که این روزها برای دفاع از دوست خود مشغول تعریف کردن داستانهای جنایی مانند سه بار اقدام به قتل کریمی یا داستانهای جاسوسی و پروژه سازمانهای اطلاعاتی برای ریختن آّبروی مداحان هستند بهتراست از این پس، جهت کنترل براعصاب خود هنگام عصبانیت از نسخه های خارجی مانند کلاسهای یوگا یا نسخه های داخلی مانند نوشیدن گل گاو زبان استفاده کنند تا برای توجیه کردن آن اینقدر مجبور به زیاده روی در استفاده از قوه تخیلشان نشوند.
  • علی ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    آیا بهتر نیست بعداز شنیدن صحبتهای خود آقای کریمی و مشخص شدن اصل قضیه قضاوت کنیم؟؟ یک سری به سایتهای اصلاح طلب فرارو، انتخاب و عصرایران بزنید،ببینید این چندروزه چه مطالبی نوشتند جکهایی که امروز دارد دست به دست میشود مستقیما کلمه ی مداح رانشانه رفته اند نه شخص محمود کریمی را، همین طور تحلیلهای سایتهای ضدارزشی،آیااین تضعیف دستگاه سیدالشهدا نیست؟؟؟ حواسمان جمع باشد فریب دشمنان رانخوریم و درهنگام قضاوت به یادقیامت نیزباشیم
  • محمد ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    جناب "تو رو خدا"؛ اولاً اصلاح‌طلبان نه، افسادطلبان. براي آگاهي از عملكر اين جريان، مواضع رسانه‌ها و شخصيت‌هاي شاخص و احزاب به اصلاح اصلاح‌طلب رو بررسي كن. ثانياً رهبري از انتخاب آقاي روحاني، نفس راحت ميكشه؟! شما؟!! ثالثاً مطالب ديگه‌اي هست كه جاش اينجا نيست.
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ميخواي صبر كنه ترورش كنن تا شما بفهمي واقعي بوده!
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق نظر خودت رو هم بدونيم بد نيست. منظورم تحليل و نتيجه‌گيري هست.
  • منصف ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    دوستان . نه معلومه حرفای این اقا درست باشه همش و نه حرفای حاج محمود. پس با داستان پردازی و متهم کردن ، حق الناس بگردنتون نندازید. واقعیت جریان رو فقط قوه قضائیه میدونه که اونم فعلا ساکت هست! پس صلوات بفرستید و بار آخرت خودتون رو سنگین نکنید. یا علی
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    به نظرم بهتره به جای فقط حرف زدن از مانور دشمن روی این مسئله یکی بیاد توضیح بده که چرا این اتفاق افتاده... این سکوت بیشتر به مقصر بودن آقای کریمی دامن می زنه
  • هادی ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه بدونین روزی چند بار به مداحان حمله میشه و قصد جونشون رو میکنن اینجور ملت قضاوت نمیکردن
  • محمدمهدی ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    تو رو به ابوالفضل العباس بخونید: این معاندین میان یه همچین داستانی رو درست می کنند و عده ای هم دست نشونده دارن که مدام بشینن سایت ها رو چک کنن و حتی در حد یک لایک مثبت یا منفی اذهان رو هدایت کنن. کسی که میاد تو دو سه تا کامنت اولی -اگه ببینید- میاد به آیه قران و کلام خدا لایک منفی میده معلومه چه خبره مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر بهایی نجس و کثیف فکر کردن اینجا تگزاس هست و مثل کشور شیطانی آمریکا حمل سلاح آزاده و بیخودی میخوان تهمت حمل سلاح رو به حاج محمود بچسبونن که سلاح گرم حمل میکنه نه آقا، حاج محمود برا همه ایران که همشون بچه هیئتی هستن حاج محموده و شخصیت سیاسی نیست که نیاز به حمایت با سلاح گرم باشه چون اینجا ایرانه، ایران آزاد . ایرانه در کمال امنیت. مثل آمریکا نیست که توی یه خیابونش از ترسشون ششصدتا دوربین مداربسته بذارن که کی کجا میره و چیکار می کنه همه ما جوونای ایرانی نوکر نوکر های اباعبداله هستیم. مرگ بر منافق مرگ بر سایت های معاند مرگ بر بهاییت
  • حمید ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    من آقایی کریمی رو خیلی دوست دارم ولی باید قانون واسه همه باشه درست نیست عین آمریکاییا رو همدیگه هفتیر بکشیم بنگ بنگ خودمون حکم بدیم اجرا کنیم باید از ایشون پرسید چرا شلیک کردند کلا به چه دلیل؟
  • امیرحسین ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    ببخشیدحاج محمودتیراندازی کرده نه دشمن!!!
  • شاهد ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
    0 0
    نا شناس محترم به نظر بنده، حالا که شاکی از شکایتش گذشته فکر نمیکنید بهتر باشه که ما هم اینقدر محکم خواهان محاکمه کسی نباشیم، خاصه این که در این ماجرا ذی حق هم محسوب نمی شیم.
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    حتی تگزاز هم به گرد فتنه اسرائیلی 88 نمی رسه.
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    کل مشکل و راه حل همین است (فارغ از صحت و سقم عملکرد محمود کريمي)؟ چرا؟؟
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    صنف دیگه، محکم باید از دستاوردها و منافع دفاع کرد
  • مازیار ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ببخشید اشتباهی مثبت دادم
  • بامداد ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    یعنی باید می ذاشت یه بلایی سرخودش و خونوادش میاوردن هر کسی بود به هر روشی از خودش دفاع می کرد
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    دوست من...دین مبین اسلام وابسته به شخص نیست. حرف شما در تضاد با کلام بزرگان هست
  • arash ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    آقا ابراهیم شما فیلم پلیسی زیاد نبین
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چرا مگر اهورا همان الله و خداوند نیست فکر کردی اهورا یعنی چی . خدا خداست به هر زبانی .
  • ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    نه حاج محمود بچه است و نه عشق اسلحه دوستان زود قضاوت نكنيد بايد صحبتهاي ايشون رو هم بشنويم در ضمن اين موضوع تمام نشده وداره پيگيري ميشه
  • داوود زییییی ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چقدر جالبه!!!! یک ماه قبل که خیلی از سایتهای مذهبی ریختن رو سر حسن عباسی و چه دعوایی که بین بچه حزب اللهی برپا نشد، نیومدن بگن توطئه دشمن و .... بلکم برخی مداحان بزرگوار خودشون باعث تهییج و تحریک بیشتر عده ای جوون شدن اون وقت الان همه میگن حرکت علیه حاج محمود توطئه دشمنان خب داداش من، اون هم توطئه دشمن بود نگاه کن، از بعد انتخابات که چند دسته شدیم و هرکس، طرف مقابل رو عامل باخت معرفی کرد تا الان چند تا اتفاق ردیف شده که توش بچه مذهبی ها دارن تو سروکله هم میزنن؟؟؟ مهم همون بصیرته است کاش یک ماه پیش هم این دست دشمنان و اینها رو عده ای می دیدن کاش ما انقدر زود قضاوت نمیکردیم، نه به کلیپ سه دقیقه ای، نه به واقعه ای که خودمون توش حضور نداشتیم و فیلمی هم ازش در دست نیست! کاش حواسمون می بود الان اسلام و ایران مشکلات و مسائل پیچیده و بسیار مهم تری دارن برای پرداختن
  • Alireza ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    شما هم اگه ۳ بار برا خودت و خانودت خطر مرگ پیش بیارن از خودت دفاع نمیکنی؟؟؟
  • Alireza ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    شما حرف های حاج محمود رو شنیدی که قضاوت میکنی؟؟؟
  • امید ایرانی ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    *بسم الله الرّحمن الرّحیم* جوانمردی نوکرها اینه که از آبروی خودشون، خرج آقایشان امام حسین(ع) مظلوم می کنند. ان شاء الله اونوقت ببین خدا چه کارها که برایت نمی کنه و چطور آبرویت بالا بَرَد. اما اینکه از حساب آبروی شهید غریب دشت کربلا خرج خودمون کنیم خدا را خوش نیاید. رسم نوکرهای جوانمرد این نیست. و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
  • یوسف ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام ای کاش حاج محمود قبل از اینکه دست به اسلحه بشه یه تماس با پلیس می گرفت تا این اتفاق نیفته و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان دین اسلام درست نشه!؟ خدا بهشون توفیق بده انشاالله . این بزرگواران باید صعه ی صدرشان را بالاتر از بقیه ببرند . چرا که افراد "جاهل "زیادی با نیت های متفاوت آنان را خواهند آزرد. جدای از دشمنان قسم خورده!!! شماها بیشتر باید مراقب باشید.
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    حتما منتشر نخواهد شد اما از باب وظیفه می نویسم .اقایان مداح باید بدانند وقتی محترم خواهند بود که در عقب صف نوکران امام حسین حرکت کنند نه بیش از ان .آنچه منصور و سعید در مورد رئیس جمهور سابق گفت و برخورد آنگونه قوه قضاییه چیز کوچکی نبود که براحتی فراموش شود .منصور به یکباره یادش رفت در جریان مسجدارک چه کسی بود بدادش رسید و آن عبارتها را بکار برد .هرچند محمود با این دو نفر فرق دارد اما باید بداند از قاعده خود بزرگ بینی که که معمولا افرادی که میکروفون بدست می گیرند و مراد جمعی می شوند استثنی نیست
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    یک طرفه به قاضی بری راضی برمیگردی. اخلاق اخلاق اخلاق، اخلاق برای بزرگان پسندیده تره تا مردم عادی. البته اگه بزرگ باشن.
  • کیان ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    alireza جان من اگه بودم، آروم می زدم بغل میذاشتم بره تا پیش خانواده هیچ مشکلی پیش نیاد. معلم پرورشی ما سال 67 یک خاطره برای ما گفت، می گفت یک روز چند تا اراذل اوباش توی محل مزاحمم شدند و مسخره ام کردند، باهاشون درگیری لفظی پیدا کردم و حسابی من رو اذیت کردند، خیلی خیلی دلم شکسته بودم ولی سعی کردم خودم رو کنترل کنم، و خدا رو شکر تحمل کردم و رفتم. خدا رو شکر کردم چون دست به اسلحه ای زیر اورکتم بود نبردم. اورکت کره ای سپاه. یادم نمیره هر وقت اثرات موج انفجار بهش اثر می کرد چه حال بدی پیدا می کرد. الان بعد از 24 سال یادش کردم، هر جا هست خدا بهش سلامتی بده. اونها سردارهای جنگ بودند. الان هم به یادش چشمام اشکباره.
  • بنده خدا ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    خواهرم کفرنگو-امام حسین که جای خداننشسته/ازخدا خواسته ات رابخواه نه بنده خدا
  • امین الاسلام ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    این ماجرا میتونه در راستای جریان سازی احزاب سیاسی برای برنده شدن در انتخابات مجلس در سال 94 قابل تفسیر باشه معمولا فرصت طلبها با انتخاب سوژه هایی از این دست سعی در هدایت افکار عمومی و القای مثلا خشونت طلابی حزب الهی ها دارند تا به این وسیله رای مردم را در سبد اصلاح طلبان بریزند
  • سلام ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    برادر من ایشان کار اشتباهی کرده.چه ربطی به اسلام داره !باید از طرف عذر خواهی می کرد.خودشم می رفت رفع خسارت برای طرف انجام می داد. نوکر امام حسین نوکر همه شیعه هاست یا فقط ..... برای گریاندنه
  • امین ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ای کاش حاج محمود اسلحه نداشت و این اتفاقات پیش نمیومد.
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    مگر ادعا نمي كنند كه حاج محمود به ماشين 206 تيراندازي كرده است. پس چرا عكس ماشين را نمي گذارند؟ البته من فكر نمي كنم كه تيراندازي صورت گرفته باشد.
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ای بابامداحه معصوم که نیست! دستگاه قضایی بررسی کندحکم بدهد.همه اشتباه میکنندبلاخره.تازه برای این جورافراد کلی دام میگذارندتاازشون آتو بگیرندوتوبوق کنند!
  • 123 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چرا آقای کریمی خودشان توضیح کامل را نمی دهند 0 ما به حرفهای ایشان ایشان می توانیم اعتماد می کنیم . اما به گفته کسانی صرفا می خواهند از او طرفداری کنند نه
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    Alireza خان ! تو همین خبر ( تفسیر ) حرف های رادان ، حدادیان ، ارضی ، طاهری و خانه مداحان و .... خیلی واضح نوشته شده است . یك بار دیگر بخون ببین چه تهمت هایی به اون بدبختی كه بیخودی ( بله بی خودی و با خونسردی ) بهش شلیك شده ، زده اند !!! طرف تیر اندازی كرده و بعد متوقفش كرده ! پیاده شده و فقط یه نگاه كرده و سوار شده ، رفته !!!!!!!! انگار نه انگار !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    عزیز جان در اتوبانهای کانادا کشف حجاب می‌کنند؟ بیتربیت ها!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    جناب بامداد! مثل این که شما همچنان خوابی! پس عزیزم آسوده بخواب که مشرق بیدار است.
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    جان؟؟؟ نکنه دوست دارید دوباره پرونده به جریان بیفته؟ شمایی که از الان تصمیمتو گرفتی فردا عکس ماشین هم بذارن میگی از کجا معلوم عکس همون ماشینه! پس شما خودشو زیاد ناراحت نکن. همش هم نزن!
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    گناه خودی از اشتباه دشمن مهلکتره! بیخود دنبال دشمن داخلی و خارجی نگرد. خدا به همه مخصوصا شما و حاج محمود و بنده تقوا عنایت بفرماید.
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    بفرما! به شما جماعت که رو نمیشه داد :))
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    و یا ابراهیم تاتلیسس دچار سانحه بشه حتی!
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چرا باید اسلحه داشته باشه مگه کیه؟
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    بقیه زندگیشون هم آرسن لوپن بازیه !!!!
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    شما هنوز نمی دانید مداح جماعت مقدسه ؟؟؟!!
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    همه می دونند بچه هیئتی یعنی چی !!!! بیخودی خودتو خراب نكن !!!!!
  • شمس ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    من نمیدونم این آقای کریمی چه ربطی به دین و مقدسات داره . لطفا اصل دین را با این افراد که از کنار دین دارن ارتزاق میکنن زیر سئوال نبرین . به خدا دین اسلام کامل ترین دینه .
  • هرمز ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    عزیزم تو حسینیه ما (سید الشهدای شیراز) جونا داشتن سینه زنی می کردند بمب منفجر کردند 14 نفر رو کشتند!!! اونا خیلی مهم بودن چون سینه زنن هیئتین اونا ذخیره استراتژیک فقط ایران که نه کل تشیع هستند . وقتی سینه زنا رو باید کشت مداح ها رو که باید اول بی آبرو کنن بعد بکشن.... به نظر من باید به میوندارای هیئت ها هم کلت بدن
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ایشون توضیح داده بودن گفتن یه ماشین واسم مزاحمت ایجاد با چراغ مجبورم کردن کنار اتوبان بایستم و میخواستن به خانوادم حمله کنن
  • هرمز ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    بله باید برخورد بشود با مقصر!!!! باید کریمی شکایت کند از این 3 تا ماشین که 2 تا شونم فرار کردن!!! نفر سوم هم که شکایت کرده مجبور بوده عزیز. ماشینش تیر خورده می دونسته اگه شکایت نکنه ازش شکات میشه و نمی تونه زیرش هم بزنه... در ضمن بازم به اوتی گری حاج محمود خدایش اگه من با خانواده تو ماشین ودم چنین می شد تو مخشون می زدم
  • مهدی90085 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    دمت گرم حاج محمود که اینقدر طرفدار داری اجرت با امام حسین ظمناً اون آقای شاکی نگفتند که چقدر صدای ضبت ماشینشون زیاد بوده که تازه وقتی که ایستاده متوجه شده به ماشینش شلیک شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مهدی90085 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    اگر از اونجایی که پرچمش هست نظر دادی اونجا که فقط هاپوها اسلحه ندارند .....
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    شخصیت های مهمتر از این مداحان در جامعه وجود ندارند که وقت مردم را با آنها تلف می کنید. مطالب آموزنده و فرهنگ ساز بگذارید.
  • سید ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    وعده ما حضور عاشورایی در شب میلاد پیامبر اکرم (ص)، امامزاده علی اکبر چیذر.
  • بیسیمچی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای کریمی اشتباه کرده. دیگرانی هم که از این اشتباه حمایت کردن دچار اشتباه مضاعف شدن. شخص محمود کریمی ربطی به دین نداره. اگه مردم علاقه ای به ایشون دارن به خاطر قرار گرفتنش زیر خیمه اباعبدالله(ع) هست.اگه ایشون اشتباهاتشون رو تکرار کنن از چشم مردم می افتن.
  • مرتضی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چند وقته عده ایی قصد نابودی مداحان و دوستداران امام و رهبری رو دارند با توجه مساله چند با ر پیش امده برای اقای کریمی خوب ایشان هم در همان حال احساس خطر کرده ساعت 12.5 شب و هزار مساله دیگر . بی خودی بزرگش نکنیم . در مورد اخلاق هم اولا شاکی گذشت کرده ثانیا دفاع از حریم خانواده اوج عفت و اخلاقه
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    سسول حداقل از اون منفی هایی که گرفتی خجالت بکش
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    شما با این کاش گفتنت اگر کربلا بودی می گفتی اگر امام حسین سلاح نداشت این مصیبت شکل نمی گرفت برو عامو مگر مردم هالو فرض کرده ای
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای یاراحمدی بهتره بگید حاج محمود کارای خوبتو دوست داریم
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    اینجا تروریست های آمریکائی روز روشن صیاد شیرازی - قرنی - بهشتی ها وووووو........ شهید احمدی روشن - پدر آرمیتای فرشته - و... حتما می دونید ائمه اطهار مسلح بودند -
  • مریم ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    من بارها دیدم که این دخترا و زنهای بدحجاب و پسران و مردان لاقید و مخالف دین با افه و ازار و اذیت کلامی و نیش کلام گاهی به افراد مذهبی جامعه اهانت می کنند و در جامعه قصد ایجاد درگیری و تحریک روانی برای ایجاد یک دعوای بیهوده را دارند و مشخص است هدفمند هستند و از قبل تعیین شده رفتار می کنند هدفشان ایجاد یک جامعه لائیک و بی دین است تا راه را برای عیاشی خود باز کنند انها مذهبیون را مانع خود دانسته با انها دشمنی و عناد می ورزند و نسبت به انها ظلم مرتکب می شوند فقط بخاطر ظاهر و تیپ مذهبی که زده اند و نه چیز دیگر احتمالا این زن و شوهر هم مداح رو تحریک کرده باشند و اون هم تعادل روحیشو از دست داده و این رفتار نابجا رو انجام داده بهر حال یک مداح مومن باید الگویش حضرت پیامبر باشد که همیشه در برابر نادانان بزرگوار بودند و صبور و خویشتن دار در غیر اینصورت این مداح با اوباش در نوع رفتار هیچ تفاوتی ندارد در ضمن مداحان الگوی مردم نیستند بلکه هر کسی میداند باید از اصول اخلاقی پیروی کند و این نیاز به الگو گیری از افرادی همانند خودش را ندارد.
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای یوسف صعه سدر با ص شما حتما منظورتان این است کشته می شد تا پلیس می آمد(یک خورده آدم شک می کند کد رمز نیست این ص شما) - ایشان سعه سدر به معنی واقعی دارند قطعا اشتباه نکرده اند و از خودشان در جرم مشهود علنی - دفاع مشروع کرده اند.
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    راست گویی سفارش اسلام است چرا به دروغ اسمتان را امین السلام گفتید ؟
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    مطمئن باشید دسیسه هایتان دیگر اثر ندارد حاج محمود از خودش دفاع کرده دفاع کار پسنده ای است.
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    اگر این طور که تو فکر می کنی نبود چی؟!!
  • بچه محل ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    مداحي يعني ذکر خدا و مناجات.... همین
  • آقاجان ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    عزیزان برادران خواهران هم نوعان هموطنان امر قضاوت بسیاز دقیق و حساس است نباید زود قضاوت کرد بویژه اینکه پرونده قضائی باشد باید به اهل آن واگذار نمود بترسید از عاقبت قضاوت نادرست!
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    شما نوچه ایشونید شاهد جان؟!
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ايشالا خدا حاجت شما رو هم بده شفاي عاجل مسئلت دارم
  • علیرضا تواللهی ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    جهان سوم عاشقتم همه به جون هم افنادن....اینجا ایران است
  • روح الله ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام دوستان.بالغ بر 208نظر روخوندم.اکثراسیاسی,احساسی ویا تلافی جویانه بود.به عنوان یک جقوقدان بیطرف خدمتتون عرض میکنم این یک فعل مجرمانه ودارای جنبه عمومی بوده وعلیرغم گذشت شاکی خصوصی دارای جنبه عمومی نیز میباشد.من احترام خاصی به شخصیت اقای کریمی فقائلم وچند روز قبل پای صحبتهای ایشون در یکی از شبکه هانشستم,اجر ایشون هم باآقا امام حسین(ع)ولی به خاطر ایشون نباید توهم توطئه ایجاد بشه وباید از اشتباه سهوی پیش اومده از خانواده شاکی عذرخواهی بشه وباعث ریزش حد اکثری ودشمن شادی نشه وگرنه در دام تعریف های دیگران وغرور بیجا نابود خواهندشد.یادمان باشد این رفتار وعمل ماست که در خاطره ها میماندوآیندگان در موردماقضاوت خواهند کرد.
  • کریمی ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    من بعيد می دانم حقیقت واقعه اتفاق افتاده بین اقای کریمی و آن شخص آنطوری باشد که ایشان در روزنامه اعتماد گفته است زیرا روزنامه اعتماد جزء دروغ گویان واقعی و معاندین نظام و افراد مذهبی است لذا شما باید قضیه را از خود کریمی سئوال و منتشر کنید تا واقعیت روشن شود
  • مهدی ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    اولش به دکتر عباسی هجمه کردن و خودی هارو به جون هم انداختن حالا هم حاج محمود
  • تنها ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    شاید گاهی دشمن در خیال خام خود از اینجور ماجراها و دامن زدن کذب به ان احساس غرور و پیروزی میکند اما نمیداند که خیلی اتفاقاتی که برای ما تدارک دیده بودن تا ریشه تشیع را تضعیف کنند برایمان نعمت تمام شد مثل فتنه 88 که برای ملت ایران نعمتی بود تا حق از باطل جدا شود و ملت ایران و اهل تشیع بصیرتر شدند ماهم برای سلامتی و طول عمر تمامی کسانی که برای این فقه شیعه و حفظ ارزشهای ان و امنیت این مکتب تلاش میکنن باذکر صلوات بر محمد وال پاکش دعا میکنیم الهم صل علی محمد وال محمد
  • مهدی ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    محمود عاشقتم گوربابای دنیا،این نیز بگذرد............هرکی هرچی میخواد ورگه ورگه
  • بنیامین ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    مشرق جان رسانه دین ستیز چیه بس کنید این همه اقراط و تفریط رو شما جوری میگویید که انگار ایشان اصلا مقصر نیست شما می گویید شاکی کوتاه امد حتی از لفظ رضایت هم استفاده نکردید ما عاشق امام حسین و نوکراش هستیم ولی این نوکراش نباید از موقعیت سو استفاده کنند اسلحه باید دست یگان های امنیتی باشد که از مردم محافظت کنند
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    محمود جان ما طرفدارتیم ولی جا دارد شما هم علت این کارتان را توضیح دهید تا مردم نیز از علت ان اگاه شوند .اگر هم احساس میکنید از روی عصبانیت بوده ما همه در عصبانیت خطا کاریم مگر جز این است؟؟انسان جایز الخطاست حتی حاج محمود کریمی و خدا ارحم الراحمین
  • ناشناس ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چرا یک تنه به قاضی می روید: مشرقیها همانطور که توضیحات ماجرا را از قول شاکی بیان کردند چرا بدنبال مدافعات آقای کریمی نرفتند تا بهتر حقایق برای مردم روشن شود.
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    تمامی اینا بازیه ضد انقلابه اینا دارن با ابروی نوکران امامان معصوم بازی میکنن اما زهی خیال باطل یدالله فوق ایدیهم
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    میثم خان تو هم با این موضع گیریت دست کمی از اونور ابیها نداری
  • داد ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    اولا اینا همش تهمته و باید کمی صبر کرد ناشناس 15:39 تو که از مجازات دم میزنی و احتمال زیاد از سبز جلبکیا هستی چرا از تیر اندازی عمدی فتنه گران در سال 88 که عده ی بیگناه از مردم رو کشتن چرا در این مورد رگ غیرتت به جوش نمیاد معلومه رگ غیرتی نیست!!!!!!!!!11
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    با بچه هیئتی کاملا موافقم
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    هزار احسنت سید احسان
  • محسن ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    حاج محمود دوست داریم
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    فتنه گرای 88 کی جوابگوی خون شهدا ونظام خواهند بود کاسه داغتر از اش
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    اولا تو ی منافق از اصل ماجرا خبر داری ؟؟؟؟؟ دوما چرا در مورد سران فتنه و محکومیت اونا رگ بی غیرتیتون بر نمی خیزه ؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    خنک فتنه گر افراطی خجالت بکش مزدور
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    تو از امام حسین چه فدر میدونی لا اقل به همون اندازه ای که اظهار میکنی میدونی لا اقل بگو بی احترامی به عاشورای امام حسین تو فتنه88 چقدر وجدانت رو لرزوند بعید میدونم پس اینقدر مداحان رو نشونه نرین که تیشه به ریشه اعتقادات مردم بزنین!!!!!!!!!
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    احسنت به امین الاسلام
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    ماپای افراد نمیمونیم حالاهرکی می خواد باشه پیامبرروسرشون کثافت می ریختن رفتاری که در بازار با مالک اشترشد چراشمشیرنکشید شماتندروبه خوارج خواهیدپیوست
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    من سرداران زیادی میشناسم که مظلومانه زندگی میکنند وخودرابه مراکزقدرت نمی اویزندوهمین طور سواستفاده کنندگان بی شماربه نام دین
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    من نمی دونستم محمودهم جزء مقدسات شده استغفرالله
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    درپاسخ هرمز/وهمینطوربه تمام سینه زنا/ چی می خواستیم چی شد جاذه 0دافعه100
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    درایران قضاوت ماه ها وسال ها طول می کشه مگه کشورکفرامریکاست که فوری محاکمه کنند
  • رضا ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام. برای این که میدونن همین هیئتی ها و بچه مسلمونا بودن که هشت سال جنگیدند و نذاشتن آن روزهای کشورمون مثل این روزهای سوریه وعراق و یمن ولیبی ومصر بشه. معلومه که یک جریان پشت این قضیه هست. هیچکس نه اونم حاج محمود کریمی؟ حاج محمودی که واقعا مخلص و بی ریا و بی حاشیه و تاثیرگذار هست؟ حاج محمود اگه کوچکترین اشکالی داشت، از کاه کوه می ساختند و هزارجورحرف می زدند. بله، می خوان برآوردکنند و ببینند مداحان اصیل وانقلابی و ولایتمدار چقدر حامی داره. معلومه که جریان وهابیت پشت این قضیه کمین کرده و داره محک میزنه. نوجوانها و جوانهای عزیز خیلی مواظب باشند که یک جریان شوم و سخیف قصدداره اینطوری با شیعه و باورهاشون بجنگه ، اونا می دونن که باید از نوجوونها و جوونها شروع کنن اما مگه این جوونهای غیرتمند اجازه میدن؟. خدا یار مومنین است.
  • ایرانی ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    حضرت امام فرمودند : اعمال بد ماست که اسلام را بد جلوه میدهد ............ متاسفانه ما عادت داریم که اعمال بد و اشتباه خودمان و دوستانمان را بنوعی توجیه کنیم و در صورت سواستفاده دشمنان بلافاصله توپ را در زمین آنها بیاندازم و قضیه را یک جوری سیاسی اش کنیم ..........براستی چرا عمل کریمی تقبیح نشد ؟ ایا چون یک مداح مشهور است ؟ خوب دشمنان ما در صدد نقطه ضعف یابی هستند ایا ما باید خودمان با دست خودمان به آنها بهانه بدهیم ؟ ایا قران فرمایش نکرده که خود را در مظان اتهام قرار ندهید ؟ نه این روش جالبی نیست که اگر دشمنان عمل زشت یک نفر را در بوق و کرنا کردند با بزرگ نمائی عمل دشمن اصل موضوع را فراموش کنیم فراموش نکنیم که اقازادگی و از این قبیل مسائل با همین بهانه ها رشد کرد از امروز است که دیگر اعمال هر مداحی حالت تقدس پیدا میکند و آنها خود را در مقامی میبینند که هر کاز زشتشان را با همین توجیهات رفع و رجوع کنند براستی اگر یک نفر از سرنشینان خودرو کشته شده بود آنوقت چه باید میکردیم ؟ یا علی
  • ناشناس ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    اینکه ایشون ذاکر اهل بیت درست اما قرار نیست که هر اتفاقی که در این کشور رخ می ده فورا پای بیگانگان را وسط بکشیم یک کلام بگه آقا اشتباه کردم وبس
  • دلسوز ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    دلم از این گرفته که کریمی تو روضه هاش دست خیلی ها را تو دست امام حسین گذاشت اما حیف ...خودش هیچ وقت پای روضه هاش نسوخته که فکر می کنه چون کریمیه برا هر کارش مجوز داره و یادش رفته اگر احترامی بین مردم داشت بخاطر ارباب بود نه خودش - واقعا کارش تاسف برانگیز بود.
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    دوستان سعه صدر یعنی وسعت سینه همه یاد بگیریم نه صعه صدر نه سه سدر.
  • آرش ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    چرا اشخاصو با امام حسين قاطي مي كنين؟ ايشان حتي يك عذر خواهي هم نكرده از شخص!ترساندن مردم كم گناهيه؟ اجر محرم و صفر با اين كارا از بين نميره؟
  • اسماعیل ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    خدا وکیلی صدای آقای کریمی در شنونده حس و حال عجیبی را ایجاد می کند.خوددم در کل محرم وصفر امسال ، داخل ماشینم فقط با صدای ایشون تسلی می یافتم. بهتر است که عزیزانی نظیر ایشان احترام جایگاهشان را هوشیارانه درک کرده و گزک بدست بدخواهان مملکت و مذهب ندهند. مرجع صادر کننده حمل سلاح نیز باید سنجیده تر عمل کند.
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    استهزا یعنی مسخره کردن.استیضاح یعنی توضیح خواستن.
  • shs ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    چقدر من بنویسم شما هم نشون ندید قویا باید از آقای کریمی دلجوئی و مجوز حمل بازوکا به ایشون داده بشه
  • نقاد ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    من با نظر امین الاسلام موافقم چون سابقه احزاب اصلاح طلب نشون میده حقایق و واقعیتها را در سطح جامعه دستمایه عملیات روانی و فریب مردم قرار میدن کلمه حق و اراده باطل البته در مورد اینکه حقیقت ماجرا چی بوده نمیشه قضاوت کرد و باید منتظر نتیجه کار قوه قضاییه بود ولی یه چیز مسلمه اونم اینکه اگه مثلا در این واقعه خدای نکرده آقای کریمی کشته میشد همین اصلاح طلبها جوری دیگه وا اسلاما سر میدادند
  • کاوشگر ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    ناشناس 23/18 تو آمریکا هم یه محاکمه گاهی تا 25 سال طول میکشه ظاهرا برای شما مرغ همسایه غازه
  • نقاد ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    جناب روح الله نوشته های شما نشون میده 1 - حقوقدان نیستید (به نوشته هات بیشتر دقت کن) 2 - بیطرف هم نیستید ( بر عکس خیلی زیرک تشریف دارید) 3 - خواسته یا ناخواسته قضاوت هم کرده اید در نتیجه احساسی هم عمل کرده اید 4 - کمی هم شیطون هستید
  • رهگذر ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    با نظرامین الاسلام موافقم اما نگران هم نیستم چون و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین یه جایی شنیدم که خطیبی میگفت خدا در دو جا میخنده یکی جایی که میخواد به یکی عزت بده ولی عده ای تلاش میکنند او رو ذلیل کنند یکی هم جایی که خدا نمیخواد یه نفر عزیز بشه ولی عده ای تلاش میکنند اونو عزیز کنند به کوری چشم شیطونا و فتنه گرا همه مکرای اصلاح طلبها نقش برآب خواهد شد و در سال 94 تودهنی محکمتری از مردم خواهند خورد
  • رهگذر ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    0 0
    و فردا هم .... و این قصه تا انتخابات سال 94 ادامه داره خدا بخیر کنه و شرشو بندازه تو خونه صهیونیستا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس