-
رسانه صهیونیستی: بدون خروج اورانیوم، جنگ علیه ایران شکستی بزرگ است
یک رسانه صهیونیستی، هدف نهایی جنگ تحمیلی سوم علیه ایران و حتی مذاکرات پس از آن را زمینهسازی برای خروج اورانیوم غنی شده ایران عنوان و تحقق نیافتن آنرا شکست بزرگ اعلام کرد.
-
-
آتلانتیک: تنگه هرمز سلاح آخرالزمانی ایران است
نشریه آتلانتیک در گزارشی نوشت که تنگه هرمز به سلاح آخر زمانی برای ایران تبدیل شده است.
-
بقائی:
حقوق مسلم ایران قابل گذشت نیست/ تبادل پیامها ادامه دارد
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه تبادل پیامها ادامه دارد گفت: امروز به احتمال زیاد میزبان هیأتی از پاکستان هستیم.
-
گزارش مشرق؛
طلوع مقاومت در سایه فرعون: بازخوانی اسطوره استبداد در عصر نتانیاهو در «موسی کلیمالله»/ شباهتهای فرعون و نتانیاهو در فیلم حاتمیکیا
در فیلم حاتمیکیا، فرعون نوزادان بنیاسرائیل را میکشد؛ نتانیاهو اما کودکان غزه را با بمبهای هوشمند هدف قرار میدهد؛ تاریخ استبداد دقیقاً تکرار شده است.
-
-
-
بازتاب روزانه جنگ علیه ایران در رسانههای جهان
رسانههای جهان هر یک با رویکردهای خاص خود، تلاش کردهاند روایت جنگ تحمیلی علیه ایران را شکل دهند؛ بررسی این بازتابها میتواند تصویری روشنتر از وضعیت واقعی جنگ و چشمانداز آن ارائه دهد.
-
بلومبرگ: شاید جنگ ایران، عصر جدید هستهای را در جهان رقم بزند
به نوشته رسانه آمریکایی، تمایل دونالد ترامپ به حمله به دشمنان و در عین حال برهم زدن آرامش متحدان، کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی را به دستیابی به تسلیحات هستهای سوق داده است.
-
افشاگری جدید مقام مستعفی دولت ترامپ درباره جنگ علیه ایران
رئیس پیشین مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا، توضیح داد که اسرائیل چگونه امریکا را به جنگ با ایران کشانده است.
-
-
افشاگری عمان درباره جنگ علیه ایران
وزیر خارجه عمان به افشاگری درباره دلایل و اهداف اصلی تجاوز نظامی آمریکایی صهیونیستی به ایران پرداخت.
-
تحلیلگر نظامی صهیونیست: تلآویو قبل از جنگ تواناییهای ایران را دست کم گرفته بود
روزنامه رژیم صهیونیستی در تحلیلی با اشاره به اینکه تلآویو اکنون در باتلاق ایران گیر کرده، مدعی شد که رئیس جمهور آمریکا به تنهایی درباره زمان اتمام جنگ علیه ایران تصمیمگیری خواهد کرد.
-
دیپلمات سابق بریتانیا: ترامپ در بنبست ایران گیر افتاده است
«آنتونی برنتون»، سفیر سابق بریتانیا در روسیه معتقد است: «دونالد ترامپ» خود را در «گوشهای گیر انداخته» و پیشبینی نتیجه این تصمیم بسیار دشوار است.
-
هشدار کرملین درباره ارائه سلاح اتمی توسط غرب به اوکراین
سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز (سهشنبه) اعلام کرد، انگلیس و فرانسه به دنبال تهیه و ارسال تسلیحات هستهای به اوکراین هستند.
-
شمخانی:
اورانیوم از ایران خارج نمیشود/ آمریکا حمله کند، اسرائیل را میزنیم
مشاور رهبر انقلاب به المیادین گفت، اگر آمریکا به ایران حمله کند، قطعاً اسرائیل را میزنیم و ایران آماده مذاکره به دو شرط است.
-
گروسی: ایران باید وارد تعامل با آژانس شود!
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی مدعی شد تداوم وضعیت فعلی میتواند به اعلام عدم پایبندی ایران به انپیتی منجر شود.
-
۱۲ روز زیر آتش؛ روایت کمالوندی از حمله به تاسیسات هستهای ایران
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: مهمترین نکته این است که طرفهای مقابل قانع شوند خواستههای عجیبی که در ذهنشان درباره ایران و برنامه غنیسازی به ویژه «غنیسازی صفر» دارند، شدنی نیست.
-
بر باد رفتن ۲۰ سال هزینه و برنامهریزی برای جنگ با ایران
شکست پروژه مشترک آمریکایی_اسرائیلی در جنگ دوازده روزه، نگاهها را دوباره به سابقه نزدیک به دو دهه برنامهریزی آنها برای رویارویی با ایران برگرداند.
-
چرا ایران به هیچ وجه نیازی به بمب هستهای ندارد؟
سردار محمد رضا نقدی در یادداشتی به این سوال که چرا ایران به هیچ وجه نیازی به بمب هستهای ندارد، پاسخ داد.
-
هوش مصنوعی در خدمت تبلیغات نظامی طالبان
استفاده طالبان از هوش مصنوعی در تبلیغات نظامی همزمان با افزایش تنش میان این گروه و پاکستان شدت گرفته است.
-
-
افشاگری افسر سابق سیا درباره نقش آمریکا در تسلیح پاکستان به بمب اتم
یک افسر سابق سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) افشا کرد که این کشور در راستای مبارزه با اتحاد جماهیر شوروی سابق در دوران جنگ سرد، توسعه بمب هستهای توسط پاکستان را نادیده گرفته است.
-
ادبیات وقیحانه ترامپ و سرشکستگی دوباره غربگرایان
کمتر از ۲۴ ساعت پس از آنکه عناصر غربگرا در اقدامی زنجیرهای خواستار حضور در نشست شرمالشیخ و استفاده از فرصت مذاکره با آمریکا شدند، ترامپ با ادبیاتی موهن درباره ایران سخن گفت.
-
پزشکیان در گفتوگو با فاکسنیوز:
ما در حال گفتگو با آمریکا بودیم که حمله کردند/ توهم غربی ها درباره ایران غیر واقعی است
رئیس جمهور گفت: ما در حال گفتگو با آمریکا بودیم که حمله کردند، در حالیکه اعلام کردیم آماده همکاری هستیم و به دنبال سلاح هستهای نیستیم.
-
سردار شکارچی: خزانه موشکهای پدافندی ناتو در جنگ ۱۲ روزه خالی شد
معاون فرهنگی و جنگ نرم ستادکل نیروهای مسلح گفت:خزانه و ذخایر موشکهای پدافندی ناتو در جنگ ۱۲ روزه خالی شد و برای رهگیری موشکهای ۱۰۰ هزار دلاری ما گاهی ۶موشک یک میلیون تا ۱۲ میلیون دلاری شلیک میکردند.
-
بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانههای جهان
سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب اسلامی ایران با مردم ایران در رسانههای خارجی بازتاب گسترده ای داشت.
-
-
-
«اسنپبک» علیه ایران؛ تروئیکا زیر یوغ آمریکا یا بازی پلیس خوب و بد؟
اگرچه برخی معتقدند که تروئیکای اروپا تحت فشار واشنگتن، اسنپبک یا همان مکانیسم ماشه را علیه ایران کلید زد اما این اقدام از سوی دیگر میتواند بازی تکراری و نخنمای «پلیس خوب و بد» باشد.