‌

صفحه نخست روزنامه ها حال و هوای آغاز دهه فجر داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 96
  • حسین IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    8 0
    روزنامه افتاب از زبان دکتر نوشته:پیامبر هم صلح حدیبیه را امضاکرد امام مشرکان زیر پاگذاشتند،من میگم چون این موضوع اصلا ربطی به برجام و اینا که نداره،منظور ایشون هم این نیست که امریکایی ها نقض کردندو...نیز چون رهبر انقلاب هم نفرمودند من به مذاکره خوشبین نیستم و اقای روحانی هم نفرمودند که ولی من خوشبین هستم لذا امسال هم سومین سال پیروزی و فتح الفتوح برجام را در ورزشگاه آزادی با جمعیت انبوهی از مردم اعم از زنان و کمی هم مردان جشن گرفتند. راستی در تاریخ هم نخوانده ایم که وقتی مشرکین برجام را ببخشید صلح حدیبیه را زیر پا گذاشتند پیامبر به اروپا یی ها بازم ببخشید یعنی به یهودیها متوسل شدند و مدتها سر کاربودند.ما اینطوری خوانده ایم که پیامبر با نقض عهد مشرکین آنها را زیر پاگذاشت و نابودشان کرد اونا دیگه رسماً پایگاهی نداشتند و این صلح و نقض عهد مقدمه ای شد برا فتح مکه؟ راستی برجام در چه حالیه؟
  • من IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    7 0
    عزت اصولگرایان،ظهور پدیده‏ ی احمدینژادیسم؟ اتفاقی افتاده؟ عزت این روزا مثلا تو مجمع یا جای دیگه کاری انجام داده که تخریب رو کلید زدن؟ گفتم کلید،یاد اون کلید خاص افتادم. اون کلیده درب فحش خونه را باز کرد(بیشناسنامه،عصرهَجری، بزدل، ترسو،به جهنم و...) درب صنعت هسته ای را بست،درب بسیاری از کارخانه ها را هم بست،حتی متأسفانه درب برخی خانه ها را هم بست(طلاق).
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    9 0
    نوشته:ایت الله سید حسن خمینی فرموده اند :که حرف دل مردم رابزنیم همه به میدان میآیند. جناب حجت الاسلام سید حسن خمینی: مردم از دولتمردان ما عمل می خواهند نه حرف.بله به هر حال همدردی کردن از نمک پاشیدن به زخم(منظورم جشن تولد تو کاخ سعدآبادنیست) بهتره ولی هیچ چیز جای عمل را نمیگیره.
  • احمد IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    3 0
    اگه اقای ضرغامی با انتقاد از رئیس جمهور واسه ریاست جمهوری خیز برداشته پس 99درصد مردم دارن واسه انتخابات خیز برمیدارن-حرفایی میزنن این افسادیا!!؟؟!
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    0 0
    این افساد طلبان هر حرکتی را دستاویز قرار می دهند تا ذهن ها را از افتضاح این دولت منحرف کنند.
  • خلق الله IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    0 0
    آقای وزیر کشور این حرف شما من رو یاد چوپان و گله می اندازه راستی شما قبلا چوپان نبودید بنظرم بین انسان و حیوان تفاوت ها وجود داره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس