روزنامه همشهری

افتضاح دیپلماتیک و سکوت وزارت خارجه مقابل هلند، وعده‌های بی عمل دولت، بحران آب، حاشیه‌های مولاوردی، انتقاد اصلاح‌طلبان ازدولت روحانی و معامله بدون دلار با ایران قسمتی از عناوین روزنامه‌ها بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    5 0
    کاملا مشخصه اروپایها می خوان تا 2025 یعنی 7 سال دیگه ایران رو بازی بدن و ایران رو در برجام نگه دارن تا یک کبریت بی خطر باشه برای روز مبادا شرایط کشور از زمان برزخ برجام به مراتب بدتر شده ما در زمان برجام هم از غربی ها فقط وعده داشتیم بخصوص در قضیه بانکی و سرمایه گزاری اما الان هم تحریم بیشتر میشه هم ایران حتی از حقوق حداقلی برجام هم مثل بشکه فروشی و هواپیما محرومه اگر ایران با همین شیب بی عملی بخواهد پیش بره قطعا استراتژیست های اسراییلی و امریکایی و سعودی به این نتیجه میرسن مسئولین ایران به آخر خط رسیدن و قصد تحویل قدرت و تسلیم رو دارن حالا یا به مخالفین خود یا به قول روحانی رفراندوم......!!
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    10 0
    اصلاح طلبهای افساد طلب زمان انتخابات دولت رو از خودشون میدونستن حالا که گندش در اومده خودشونو جدا نشون میدن خخخ
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    3 0
    استکبار هزینه تجاوزات خود را در جهان که بصورت پرداخت به جاسوسان و وطن فروشان ولشکر کشی و دخالت در امور کشور ها و 000 می پردازد را حتی دزدی از قلک خود می داندو می خواهد همه این تجاوزات را مجانی تمام کند. تحریم های مالی و بانکی هم نوع تجاوز استکبار به دانشمندان و سیاستمندارانی است که بفرمان امریکا سر خم می کنند. البته مدتی دیگر رئیس جمهوری خواهد امد که ادعا کند به مشتی خود فروش پول مفت می داده است. دنیا دیگر نه جای زور گوئی علمی است ایا خرافات بت پرستان و گاو پرستان و دراویش قابل هضم است؟ زمان ان فرا رسیده است که دنیا با خرد جمعی اداره گردد و انسان ها دانا اداره دنیا را بدست گیرند. تا فشار وخفگان زور و0000 در هیچ جای جهان نباشدو با خرد مبتنی به علم مردم در دنیا نیز راحت و سالم زندگی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس