کد خبر 786205
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

گروه جهاد و مقاومت مشرق - شهید الهام اغنامیان متولد سال 1350 بود و در 14 سالگی و در تاریخ 7 خرداد 64 سحرگاه ماه مبارک رمضان بر اثر بمباران هوایی رژی مبعث در تهران به شهادت رسید. برادرش مهرداد هم در این فاجعه به شهادت رسید. پدرشان داود هم در این حادثه شهید شد. هایده عمه اش هم فقط 19 سال داشت که در این بمباران شهید شد. همه‌ی اعضای خانواده‌اش محمود، داوود و حسین اغنامیان، اشرف احمدی و الهام و مهرداد افرادی بودند که از یک خانواده و در یک لحظه به شهادت رسیدند.

دوربین علی فریدونی، عکاس شهیر جنگ در مراسم تشییع این شهدا حاضر بود و آن را ثبت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • وطن دوست IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    10 24
    خب که چی،مردم همه مثل هم هستند، لطفاً بیشتر بیاندیشیدبرای زدودن خاطرات این ایام کشوری مثل آلمان میلیون ها مارک هزینه کرد شما بدون هزینه اینکار رو بکنین.مردم افسرده شدن به بچه‌های خودتون نگاه کنین افکار شما رو قبول ندارن،یه خرده رو شادی مردم کار کنین من این جملات رو از پدر یه جانباخته جنگ میگم.الان هم این مملکت برای در امان ماندن از خطر تهاجم بیگانگان این مردم رو پشت سر خودش داره تا آخرین قطره خون. مطمئن باشید میگفت مردم رو با این کارها دلزده میکنیم از شهید و شهادت.
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      2 1
      حرفات باهم تناقض داره برو پدر جان برو...... همه مثل شما پشيمان نيستند
    • حامد IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      1 1
      آلمان جنگ رو شروع کرد و با شکست و تجاوز به زنانش تموم شد. باید هم برای پاک کردن خاطراتش هزینه کنه.
    • محمدرضا IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
      2 2
      دیگه برای شادی مردم باید چیکار کرد؟ حتما باید دیسکو و کاواره راه بیافته که مردم شاد بشن؟؟ یه زمانی میگفتن تفریحات نیست. الان که تفریحات الی ماشاالله. هر جای شهر نگاه کنی یه نوع تفریحی هست. از شهربازی و کارتینگ و بولینک و پینت بال و پارک آبی و انواع پارک و چه و چه و چه. 30 سال پیش یه چیزی شنیدیم که مردم تفریح میخوان، هنوز همون حرفو تکرارش میکنیم بدون اینکه اطرافمون رو ببینیم که چقدر پیشرفت حاصل شده. مردم اگه بچه هاشون با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی فاصله گرفتن مشکل از جای دیگه است. از لقمه های شبهه ناک و بیخیالی والدین در روابط فرزندانشون و ماهواره و ... است نه از تفریح و شادی
  • امیر IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    1 2
    جناب به اصطلاح وطن دوست!!!! اولاً که آلمان در جنگ جهانی دوم یک کشور متجاوز و اشغالگر بود ، پس قیاس مع الفارغ و غیر منطقی نکن، چون ما در هشت سال دفاع مقدس فقط از کشورمان دفاع کردیم، ثانیاً گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم هشت سال دفاع مقدس هیچ انسان دارای عقل سلیم و روحیه وطن دوستی را دچار دلزدگی نمی کند، لطفاً ژست وطن دوستی به خود نگیرید، کسی مخالف شادی مردم نیست، ولی شادی واقعی مردم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا دچار خدشه نمی شود، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا روحیه مقاومت و ایستادگی را در میان ملت تقویت می کند و همین باعث نگرانی امثال شماست ( غربگرایان مخالف ایستادگی در برابر دشمن) برای همین هم شادی ملت را بهانه می کنید.
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    3 1
    خيلي كار زشتيه كه كلمه اول رو هايده زديد كه جذب كنيد اين كمال بي وجدانيه اين شهدا ارزش دارن نبايد با اسم اين شهدا بازي كنيد چطور جواب خانواده هاشون و يا جواب وجدانتون رو ميخواييد بديد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس