کد خبر 744924
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
افتتاح باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران امروز دوشنبه افتتاح شد.

باغ کتاب تهران در تپه‌های عباس‌آباد تهران واقع شده‌است. این باغ از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان‌های علوم، و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غربی با باغ هنر و از غرب با باغ‌موزه دفاع مقدس همسایه است.


وسعت باغ کتاب تهران ۱۱۰ هزار متر مربع است که ۶۵ هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد. فضای داخلی باغ کتاب تهران شامل ۱۶ سالن نمایشگاهی هر یک به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه بنا شده است. قرار است باغ کتاب تهران پس از تکمیل، به عنوان یک نمایشگاه کتاب دائمی در چهارفصل سال به نمایش و ارائه کتاب بپردازد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    63 5
    چقدر قشنگ و باحاله. مرسی شهردار و مرسی همه دست اندرکاران.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    64 5
    دکتر قالیباف عزیز، الحق که تهران را آباد کردی ، مردی و مردانگی را معنا کردی . مرحبا به تلاش و پشتکارت ، حیف که تهران شما را از دست داد ، دوستت داریم و حضورت تا بلندای تاریخ در جای جای تهران پایدار خواهد ماند ،
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    21 3
    حیف که دوره دکتر قالیباف تمام می شود. بعید می دانم دیگر تهران شاهد حضور این چنین مردی باشد که به معنای واقعی کلمه سردار سازندگی بود. و در جنبه های مختلف شهرسازی، فرهنگی، مذهبی، ورزشی و تفریحی تهران را ساخت و زیبا کرد. درود بر مرد بی ادعای شهرداری تهران. انشاء الله در بهترین جای ممکن ایشان و تیمش در کشور مستقر شوند و تهرانی دیگر بسازند.
  • زارع IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    22 2
    به امید ریاست جمهوری قالیباف در سال 1400... منتظر هستیم مشتاقانه... هیچ کس به اندازه آقای قالیباف برای تهران و کشور مفید نبوده... تو نیرو انتظامی... تو شهرداری... متحول کننده بود... خداوند پشت و پناهت... منتظریم... 1400...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس