زنگنه

زنگنه در حاشیه جلسه اخیر هیئت دولت گفت: تولید مستمر شروع شده و اکنون در حال تثبیت تولید هستیم. من هم هیچ‌گاه نگفتم در بنزین خودکفا می‌شویم، کیهان گفته خودکفا شدیم که خودش هم باید جواب بدهد.

سرویس اقتصاد مشرق - بیژن زنگنه وزیر نفت دولت یازدهم در حاشیه جلسه اخیر دولت، ادعای خودکفایی بنزین را غیرواقعی خواند که موجب شد سخنان تبلیغی سایر دولتمردان در یک ماه اخیر در این باره زیر سوال برود.

  زنگنه در حاشیه جلسه اخیر هیئت دولت ضمن رد ادعای کاهش تولید بنزین پالایشگاه ستاره خلیج فارس پس از افتتاح، گفت: تولید مستمر شروع شده و اکنون در حال تثبیت تولید هستیم. من هم هیچ‌گاه نگفتم در بنزین خودکفا می‌شویم، کیهان گفته خودکفا شدیم که خودش هم باید جواب بدهد. بروید و از مدیر مسئول آن بپرسید که چرا ادعای خلاف کرده است.

این ادعای زنگنه در حالی است که حسن روحانی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به کرات، ادعای خودکفایی کشور در بنزین را مطرح کرد. سایر مقامات دولت یازدهم نیز بارها خودکفایی بنزین در دولت یازدهم را مطرح کرده‌اند.

حسن روحانی

۲۷ اردیبهشت

(در سوالات مناظرات)  یک کلمه از مهار تورم و طرح تحول سلامت، خودکفایی گندم ، گازوئیل و بنزین، از سیاست خارجی و داخلی و از آزادی نپرسیدند.

مجید انصاری

۲۴ اردیبهشت

ماه گذشته در تاریخ ۱۰۰ ساله صنعت نفت و گاز ایران یک رویداد به یاد ماندنی بود و آن مهم، خودکفایی کشور در تولید گازوییل و بنزین با استاندارد یورو ۴ بود .

رضا صالحی امیری

۲۳ اردیبهشت

بهره‌برداری از پالایشگاه تولید بنزین با چهار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری که منجر به خودکفایی در تولید بنزین و صادرات آن می‌شود، از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید بوده است.

حسن روحانی

۲۰ اردیبهشت

برخی می‌گویند که بدون برجام هم می‌توانستیم در بنزین به خودکفایی برسیم، اما مسئول اجرای پالایشگاه ستاره خلیج فارس در گزارشی اعلام کرد که اگر خرید کمپرسورهای مورد نیاز این پالایشگاه به واسطه برجام آزاد نمی‌شد، این پالایشگاه تا ۱۰ سال آینده هم نمی‌توانست مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حسن روحانی

۱۱ اردیبهشت

دیروز که روز افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود و ما را در مسیر خودکفایی بنزین قرار می دهد، با دستان کارگران و مهندسان ایرانی ساخته شد و مایه افتخار بود؛ قبلا بنزین را از خارج وارد می کردیم اما امروز در مسیری قرار گرفتیم که بنزین را با دستان کارگران خود تولید می کنیم.

حسن روحانی

۱۱ اردیبهشت

(در اجتماع مردم بندرعباس) از اینکه روز خودکفایی در تولید بنزین را در کنار شما جشن می گیریم خوشحالم و خداوند را سپاسگزارم.

حسن روحانی

۱۰ اردیبهشت

بهره برداری از این پروژه و خودکفایی در تولید بنزین موجب افتخار ملت ایران است.

حسن روحانی

۹ اردیبهشت

با افتتاح پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس بندرعباس در روز یکشنبه علاوه بر خودکفایی ایران در زمینه تولید بنزین ، هزاران شغل برای جوانان ایجاد می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • مهرناز IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    72 13
    محرمانه بودن قراردادها وعملکردها "دروغ و فساد بدنبال ان خواهد بود.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    46 10
    کیهان چی میگه. اگر کارت را درست انجام داده بودی که آتش به اختیار نیاز نبود. الان معلوم شده کار نکردید . همه درگیر منافع خود بوده اند و کشور نیاز به نیروی مدافع پرتلاش بی توقع دارد
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      17 5
      آتش به اختیار برای جبران کوتاهی سازمانها و موسسات عریض و طویل دولتیه، کیهان که جزء تصمیم گیرندگان فرهنگی کشور نیست.
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
      10 3
      آتش به اختیار برای امور فرهنگی و آن هم در چهارچوب قانون است برادر نه در مسائل اقتصادی .اگر اینجور شد که شلم شوروا میشه و سنگ روی سنگ بند نمیشه
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    43 12
    ستاره برجام عجب درخشید ستاره دروغگویی و شارلاتانیسم درخشید
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    18 8
    چه ژستی هم گرفته چقدر بهش میاد
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    15 5
    چه ژستی هم گرفته چقدر بهش میاد
  • ناشناس ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    41 10
    از اين دروغ ها ملت ايران زياد شنيد بخصوص در چند ماه اخير
  • بافقی IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    26 8
    دوباره دروغگویی ها شروع شد من نبودم پس کی بود شروع شد
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    17 6
    واه ، واه از دروغاي ...
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    19 4
    ای جاااااااااااااااااان برای قراردادهای محرمانه . میلیاردها دلار پول از بیت المال جابجا میشه همشم محرمانه . مسئول اصلاح طلبم خیرات قرارداد یکشبه ماشینش میشه شاسی بلند آلمانی خونه شم میشه پنت هاوس زعفرانیه . ای جاااااااااااااان برای این سفره رنگین
  • کامران IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    17 3
    برای کسب یک مشت رای چه دروغ ها که به ملت گفتند.
  • ناشناس IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    6 2
    تیتر کیهان هنوز در ذهنم هست سپاه ایران را در تولید بنزین خودکفا کرد با فونت هزار
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
    5 1
    آسمان ایر با بویینگ قرارداد خرید هواپیما امضا کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس