1460996953_1569583_902.jpg

یک منبع میدانی در شهر العوامیه در گفت و گو با مشرق اعلام کرد: نظامیان آل سعود همچنان با نفربرها و بالگردهای نظامی به مردم یورش می آورند.

به گزارش مشرق، محاصره مردم العوامیه در شرق عربستان به روز دهم نزدیک می شود و نظامیان آل سعود به بهانه طرح توسعه ای تلاش می کنند مردم را به زور از خانه و کاشانه خود در محله تاریخی « المسوره» بیرون کنند.

یک منبع میدانی در شهر العوامیه در گفت و گو با مشرق اعلام کرد: نظامیان آل سعود همچنان با نفربرها و بالگردهای نظامی به مردم یورش می آورند.

این منبع میدانی با بیان این که حجم حملات نظامیان رژیم آل سعود در شب چند برابر می شود، گفت: به علت خفقان و سانسور شدید، آماری از تعداد شهدا وجود ندارد و نبود تجهیزات پزشکی هم جان دهها زخمی را در معرض خطر جدی قرار داده است.

در ذیل، نقشه میدانی شهر القطیف و مناطق مورد هجوم نظامیان آل سعود را مشاهده می کنید:

**برای دیدن اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    7 2
    و اینکه تقریبا تمام نفت عربستان در همین مناطق شیعه نشینه و عربستان هیج چیز نیست جز صادرات نفت هنوز شیعیان این مناطق دست به اقدامات ادب کننده نزده اند همزمان عوامل جیره خور عربستان در سیستان بلوچستان و خوزستان عملیات می کنند آن هم اوضاع بحرین ، نیجریه ، یمن و ... . صبر بسیار طولانی شیعه گاهی اراذل بین المللی را به اشتباه می اندازد در مورد آیت نمر هم صبوری کردیم هر چند که آل سعود از قبایل یهودی خیبره و دنبال جنگ بزرگ بین ایران شیعه و اینکه خودش سنی جا بخورد این دستور تل آویوه .
  • احسان IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    6 2
    انشالله بزودی شاهد قیام بزرگ و انقلاب شیعیان عربستان علیه فساد آل سعود خواهیم بود . یا مهدی ادرکنی .
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    5 2
    اینارو نمیشه مسلح کرد؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس