نقشه درعا - سوریه

تروریست ها در حملات ناکام علیه مواضع نیروهای سوری و منهدم شدن اتاق عملیاتشان حدود 86 تن از عناصر خود را از دست دادند.

سرویس جهان مشرق- آخرین تحولات میدانی از جنوب سوریه حاکیست، صدها تن از عناصر تروریستی جبهه النصره و سایر گروه های تروریستی از عصر امروز حملاتی را برای اشغال کامل محله «المنشیة» شهر درعا انجام دادند. این حملات از غرب شهر و از سمت محله «درعا البلد» آغاز شد. تروریست ها در گام نخست عملیات خود را با استفاده از چند خودروی حامل مواد  منفجره و انتحاری آغاز کردند.نیروهای سوری مستقر در جنوب و جنوب محله المنشیة  که در حالت آماده باش بودند موفق به رصد تحرکات تروریست ها شدند و توانستند در  ضد حمله حملات را به طور کامل دفع کنند. در ادامه نیروهای سوری موفق شدند اتاق مرکزی عملیات تروریست ها را در محله درعا البلد شناسایی و سپس با استفاده از چند موشک و خمپاره آن را هدف قرار دهند و بطور کامل منهدم کردند.


به گزارش مشرق، تروریست ها در حملات ناکام علیه مواضع نیروهای سوری و منهدم شدن اتاق عملیاتشان حدود 86 تن از عناصر خود را از دست دادند که در بین این عناصر تروریستی «راشد ابا زید» مسئول کل فرمانده نظامی گروه تروریستی «بنیان المرصوص» که بعنوان فرمانده عملیات اشغال محله المنشیة بود به هلاکت رسید.در بین تلفات تروریست ها همچنین اسامی تعدادی از فرماندهان گروه های تروریستی «گردان مجدالاسلام»/«تیپ توحید جنوب» از جمله «ابوالقعقاع الاردنی» به چشم می خورد.گفته شده در بین تلفات تروریست تعدادی دارای ملیت های عربی دارند و غیر سوری هستند.


دریک ماه گذشته نیروهای سوری در  جریان بازپس گیری محله المنشیة در غرب شهر درعا عملیات خود را از دو محور شرق خیابان الارذن و مسجد بلال حبشی ادامه داده اند و موفق شدند بیش از نیمی از مناطق ذکر شده را آزاد کنند.از روز دوم اسفند ماه  سال گذشته تروریست ها عملیاتی را با شعار «الموت و لا المذلة» در جنوب شهر درعا با هدف اشغال محله راهبردی المنشیة  آغاز کرده اند. این محله اشراف کامل بر شهر  از جنوب و غرب دارد.


در صورت اشغال سریع محله المنشیة، مناطق مرکزی و شمالی شهر درعا سقوط می کند  و راه ارتباطی را برای انتقال تجهیزات به مناطق اطراف شهر مختل می کند. با مقاومت نیروهای سوری عملیات تروریست ها ناکام مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سالار IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    7 0
    زنده باد محورمقاومت، نفرین الهی بر وهابی ها و آمریکا و کودک کشهای صهیونیست.
  • فطروس IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    2 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائيل مرگ بر منافقین مرگ بر وهابي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس