روزنامه های یکشنبه 20 فروردین

تقسیم تقصیر در گزارش حادثه پلاسکو، شوک اصلاح طلبان و دولتی‌ها از گزینه جبهه مردمی انقلاب در انتخابات و عملکرد اقتصادی دولت از جمله موضوعات مورد توجه روزنامه‌های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • saadat IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    3 4
    خیلی ممنون لطفاً روزنامه های ورزشی را هم قرار دهید اگر زحمتی نیست
  • کیان IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    20 5
    این آقایی که میگه با دروغ و تخریب نمیشود به جایی رسید، چرادر مناظره قالیباف را در جلوی چشم همه تخریب کرد؟ چرا تمام حرفها و اتهاماتی که در مورد دولت قبل زدند هیچ کدام اثبات نشد؟ چرا بدون سند ارقام و آماری و نتایجی را از دولت خود اعلام می کند و وجود خارجی آن را اثبات نمی کند؟ چرا به کسانی که به تخریب گری متهم می شوند و سند دولتی ارائه می دهند جوابی داده نمی شود و می گویند که لزومی ندارد ولی همینکه جایی برای شبهه افکنی در صحبتها پیدا می کنند سریعا همه جا داد می زنند؟ واقعا این کار تخریبگری نیست؟ آیا واقعا این اعمال جدای از دروغگویی است؟ می دانم که مطلب مرا نمی زنید ولی تمام تبلیغات منفی ای که توسط این دولت بر علیه اشخاص انجام شد هیچکدام اثبات نشد و سندی نداشت و حقیقت نبود. اینها از بگم بگم و سندش هم موجوده می ترسند؟
  • کیان IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    11 3
    خوشم میاد که اصلاح طلبها اصلا اهل تخریب نیستند. فقط حقیقتاً به دنبال حقیقت برای دوباره کوبیدن قالیباف هستند. آنها اشتباهات فاحش دولتی و قضایی در خصوص برخورد اولیه با مغازه داران پلاسکو را نادیده می گیرند و روی آورده اند به مو از ماست کشیدن. اصلاح طلبان در تخریب گری و غوغا سالاری بدون مدرک ید طولایی دارند. تا بیایی ثابت کنی که این نبود دیگر افکار عمومی تصمیم خود را گرفته است و تمام شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس