کد خبر 631989
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

اولین سالگرد شهید دانشمند احمد حاتمی، عصر جمعه بیست و ششم شهریور با حضور سعید جلیلی، مشاور رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. شهید احمد حاتمی، از دانشمندان فضایی کشور بود که سال گذشته در فاجعه خونین مسجد الحرام به شهادت رسید.

{$sepehr_album_44767}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مبین ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    آخه کجای دنیا دانشمندان فضایی و دیپلمات های عالیرتبه کشورشون رو بدون هیچگونه حفاظت و حراست و بدون هیچگونه برنامه ریزی امنیتی به قلب دشمن قسم خورده شون می فرستند ؟؟؟!!! من نمیدونم آقایان اطلاعاتی و امنیتی ایران نمیدونن در کشور عربستان علاوه بر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی عربستانی کارشناسان خبره سرویس های امنیتی اسراییلی و امریکایی و انگلیسی و ... حضور دارند و وظیفشون فقط شناسایی دانشمندان و اندیشمندان و اصولا" هر نیروی باارزش ایرانی جهت ترور و از بین بردن می باشد.!!!! آخه با کدام عقل سلیم دکتر احمد حاتمی و جناب رکن آبادی رو به مسلخ فرستادین ؟؟؟؟ اگر بگیم کل حادثه منا سناریویی برای کشتن و از بین بردن این دانشمندان ما بوده حرف گزافی نگفته ایم ... در یه جایی خواندم که سرویس های اطلاعاتی و امنیتی اسراییلی و غربی از این ساده انگاری ایران در فرستادن نیروهای با ارزشش به عربستان ، به کشوری که در جنگ تمام عیار با ایران هست شدیدا" تعجب کرده اند .!!!! آقایان مسوول امنیتی تا کی به این راحتی باید عزیزترین فرزندان این کشور و متخصص ترین نیروهای این مملکت به این راحتی پرپر شوند وخم به ابروی بعضی ها هم نیاید...؟!!!چند سال باید بگذرد تا دانشمندانی چون دکتر حاتمی . دکتر شهریاری. دکتر علیمحمدی . دکتر روشن . جناب رکن آبادی دوباره تربیت شوند/...!!!!!
  • زهرا ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    برای شادی روح شهید صلواتــــــــــ بفرستید
  • علیرضا ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    سالم برگشتن پیکر این شهید و خاموش شدن ناگهانی تلفن همراه ایشان و علائم خونریزی مغزی طبق گفته های همسر شهید نشان از ترور ایشان دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس