کد خبر 510608
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

روسیه با ۱۷٬۰۷۵٬۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است و با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد. روسیه با حدود ۱۴۳ میلیون نفر (در سال ۲۰۱۳) جمعیت، نهمین کشور پرجمعیت دنیاست که 20 میلون از جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهند.

{$sepehr_album_34614}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد مهدی ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    مشرق مدیونی اگه نظرمو ثبت نکنی!!! خدا وکیلی نیگاه کنید با نگاه کردن به این تصاویر و اینکه مسجد خانه ی خدا این قدر با صفاست آدم از مسجد دوست داره دیگه فاصله بگیره؟؟!! بعد بیا مساجد کشور اسلامی ما رو نیگاه کن . نمیدونم اوقاف داره چه میکنه تو این کشور .... آیه قرآن داریم که میفرمایند مسجد باید زیبا. ولی الان مسجد تو سایه بقیه ساختمان هاست از جمله بانک . قدیما هیچ ساختمانی بالاتر از مناره مسجد(مث خیلی از شهرای مسیحی معروف دنیا .الانم همین طوره) نمیساختن حتی زمان شاه. اما الان 36 ساله که توی جمهوری اسلامی ما مسجد و معماریش شده بی اهمیت. تمام فعالیت های فرهنگی و رو دولت های لیبرال این مملکت مث دولت خاتمی و دولتای قبلترش که استارت زدن این جریان رو از توی مسجد اورن توی فرهنگسرا ها . این همه شهید دادیم بریم بخونید زندگی نامه هاشون رو خیلیاشون توی مسجد شخصیتشون شکل گرفته و از مسجد به جبهه و خدا رسیدن ... مسجد محل تشکیل همه ی کلاس های هنری و فرهنگی بود...بچه ها و جوونا لذت میبردن از این که بیان تو مسجد فعالیت کنن.. اما الان شده محل برگزاری ختم .صف های جماعت مسجد از پیر ها و میانسالا پر!!!/جوون کجاست؟اصن به سمت مسجد نمیاد !کشیده نمیشه به اون سمتا//تا اسم مسجد میاد یه صوت حزن انگیز از قرآن توی ذهن متبادر میشه!!که اینم (یعنی محزون نشون دادن مذهبیا و شعاعر دینی یه بخشی مربوط به این رسانه چی های از خد ا بی خبر ماست /مث اونایی که سریال می سازن و توش مذهبیا و مسجد کلا مسائل از این دست رو بیچاره و فلک زده و از همه جا مونده نشون میدن /چه انتظاری دارید که جوون به سمت خدا و دین کشیده بشه!!وقتی که حتی فکر کردن به این مسائل واسش حزن آوره//جای تاسف داره خدا لعنت کنه باعث و بانیانش رو.
  • مهگانه ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    حظ کردم ! دلم می خواد همیشه بروم توی این مساجد و آنجاها باشم . ایکاش فقط یکی از این مساجد را در ایران داشتیم بخصوص آن اولی را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس