کد خبر 497587
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

همه ما در طول دوران زندگی خود صف های مختلفی را تجربه کرده و دقایق و ساعت های بسیاری را در صفوف طولانی سپری کرده ایم. در مجموع ایستادن در صف برای انسان چندان خوشایند نیست چراکه جز بی حوصلگی، حاصلی دربر ندارد. اما برخی انتظارها وجود دارد که پایانش برای انسان شیرین می شود و انسان حاضر است حتی روزها در صف بماند تا به هدف برسد. یکی از این صفوف طولانی در روزهای نزدیک به اربعین در صف دریافت روادید کربلای معلا تشکیل می شود. صفوفی که هر چه طولانی تر باشد انسان را عاشق تر و شیفته تر می کند. حال و هوای این روزهای صف های دریافت ویزا برای سفر اربعین نیز اینگونه است. تصاویر زیر صفوف زائران کربلا برای دریافت ئیزا در تهران را نشان میدهد.

{$sepehr_album_33380}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    مسجد ولی عصر (عج) تهران . صبح زود تشریف ببرید ( ساعت شروع به کار ساعت 7 صبح هست ) .2 قطعه عکس هم صفحه آخر گذرنامه قراربدید کارتون زودتر راه میفته . اگر گروهی تشریف میبرید قبل از اینکه داخل صف بشید از یکی از کافی نت ها یک مانیفست ویزای عراق تهییه کنید .طبقه پایین همین ساختمون و توی پاساژهای میدان ولی عصر کافی نتهایی هستند که این کار رو براتون انجام بدهند . ما رو هم دعا کنید .
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    کربلا کربلا کربلا اقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دلما هم میخاد کربلاااااااا
  • فرزاد ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    0 0
    ویزا رو زدم ولی رفتنم 50-50 هستش. ای عاشقای دل پاک دعا کنید از این قافله جا نمونم... دیگه دارم دیوونه میشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس