کد خبر 456666
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

صدها مهاجر از سوریه و دیگر کشورهای خاورمیانه در تلاش برای ورود به خاک مقدونیه از یونان با نیروهای مرزبان منطقه درگیر شدند.

به گزارش مشرق- پلیس مقدونیه برای متفرق کردن جمعیت مهاجران از باتوم و گاز اشک آور استفاده کرد. شماری از مهاجران و نیروهای امنیتی مقدونیه در درگیری روز جمعه مجروح شده اند.

یک روز قبل دولت مقدونیه برای مقابله با بحران ورود مهاجران وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد. این گروه از مهاجران که در یونان هستند می‌خواهند با عبور از خاک مقدونیه خود را به کشورهای شمال اروپا برسانند.

در همین حال وزارت کشور مقدونیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که به تعداد محدودی از مهاجرین با وضعیت جسمانی نا مناسب اجازه داده می شوند که وارد مرزهای مقدونیه شوند.

در این اطلاعیه نوشته شده که به مهاجرینی که از وضعیت مناسب جسمی برخوردار نیستند و به داخل مرزهای مقدونیه وارد شده اند به آنها در چارچوب امکانات کشور کمک می شود.

بنا به گزارش های رسانه های خبری بالکان، حداقل ده نفر از مهاجرینی که قصد داشتند از موانع ایجاد شده توسط پلیس مرزی مقدونیه بگذرند مجروح شدند و بسیاری از آنها نیز بر اثر هجوم برای ورود به درون مرزهای مقدونیه بیهوش شدند. گفته شده است که امدادگران پزشکی به پناهجویان مجروح و بیهوش خدمات درمانی دادند. عکس های رویترز در این رابطه را در زیر می بینید.
{$sepehr_album_29988}

منبع: فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    خودتون باعث این رنج و آوارگی هستید خدا نابودتون کنه خبیث ها
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    باعث و بانیش اردوغانو لعنت کنه که تروریستها رو به نام اسلام به جون سوریه انداخت همین تروریست های حامی دموکراسی که در اسراییل درمان می شوند و برای نتانیاهو قوت قلب هستند ولی خیالت راحت خدا جای حق نشسته
  • قاسم ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    کثافتی به نام اردوغان به نمایندگی از آمریکا باعث همه این بدبختیهاست.جنایتکار جنگیه و باید اعدام بشه.
  • ساروی ریکا ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    تمام این گرفتای ترکیه هست . برای خوش خدمتی به اروپا تمام منطقه را گرفتار کرد تا شاید اروپا ترکیه را بعنوان کشور اروپائی بپذیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس