هم تبلیغ مفت بود هم چیزی واقعا نداشت، هم یک تبلیغ غیر مستقیم برای کشور و فرهنگ سازنده این خودرو بود. مگر روش برندینگ در دیپلماسی عمومی و جنگ روانی چیزی غیر از همین استفاده از برندهای معتبر برای فروش فرهنگ و تمدن یک کشور به کشورهای دیگر است؟ می گویند در واقع تولیدات درجه یک کشور می تواند نماد فرهنگ باشد. آنوقت بفرما مغزها از کجا و برای چه فرار می کنند؟ در نتیجه همین بی مبالاتی های کوچک، آن بهمن عظیم ریزش اتفاق می افتد. محال است در یک وب سایت غربی به راحتی بتوان تبلیغی در این سطح از کالاهای درجه یک تولیدی ما و یا دستآوردهای ما و یا مسلمانان گذاشته شود. اشتباه است در حد لالیگا ولی خب در جامعه بی در و پیکر و سنتی ما این چیزها عادی است.
اقای ناشناس سوم جوش نزن توقع داری خارجیه تیتر بزنه غول سایپا یا ایران خودرو بعدم فکر نکنم از این خودرو تو ایران وارد شه
شما برو به فکر غولای خودرو سازی داخلی باش که فقط زور این غول به مردمش میرسه
و با کمال پررویی ازش حمایتم میشه به عنوان صنعت آسیب پذیر