دیدار جمعی از مسئولان نظام و سفرا با رهبر انقلاب

به‌ مناسبت عید سعید فطر جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 2
    عکس یک شهیدزنده یک جانباز عزیز و یک ولایتمدار گوش به فرمان مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی جانم را به درد آورد. آنهائی که به زحمات این عزیزان پشت کردند و آب به آسیاب دشمن میریزند در روز حساب الهی چه جوابی خواهند داشت. الله اعلم
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    چرا جایگاه سران عالیرتبه را به مهران رجبی دادید ؟ وحید جلیلی معاون سیماست . حتی رئیس هم باشد دلیل ندارد برود جلوی دوربین. حسن خمینی با آن تکبرش در نماز معنویت عید فطر را از بین برد. ستاد برگزاری قبل از دعوت برای جایگاه ویژه کمی از مردم نظر سنجی کرده آنهایی که به شدت منفورند را به جایگاه راه ندهند. بهترین کار چند کارگر و کشاورز نمونه را از استانهای مختلف بیاورند . در شوروی سابق افراد طبقه پائین نقش عمده ای در مراسم رسمی داشتند که باعث دلگرمی مردم میشد. ترشکوا و گاگارین هر دو کارگر زاده بودند نه آقا زاده. بهتر است سال بعد حسن خمینی در مناطق مرفه نشین شمال شهر با همفکرانش نماز خوانده با حضورش در مصلی فضا را آلوده نکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس