خودروهای لوکس تعیین تکلیف نشده‌ در بندر نوشهر

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در سفر به استان مازندران از پارکینگ خودروهای لوکس بندرنوشهر نیز بازدید به عمل آورد.

به گزارش مشرق، ۴۲ خودرو لوکس با ماندگاری ۱۰ سال در فضای باز در این پارکینگ وجود دارند که هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند. دلیل توقیف اولیه تمامی این خودروهای لوکس اجرای قانون ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی بوده است. تعدادی از این خودروها نیز توسط سازمان امور مالیاتی به دلیل بدهکاری مالیاتی صاحبان خودرو توقیف شده‌اند. رئیس عدلیه در جریان بازدید از این بخش تاکید کرد با توجه ماندگاری بالغ بر ۱۰ ساله‌ی تعداد قابل توجهی خودروی توقیف‌شده در پارکینگ و تحت شرایط جوی مختلف است که سبب وارد آمدن خسارت به آن‌ها می‌شود باید هرچه سریع‌تر در راستای تعیین تکلیف این خودروها اقدامات لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    13 3
    اگر میانگین قیمت این 42 ماشین را 5 میلیارد تومان در نظر بگیریم می شه حدودا 210 میلیارد تومان و اگر بگیم یک خانه 60 70 متری در همان نوشهر مثلا 2 میلیارد تومان دربیاد با پول همین ماشین ها می شود برای 105 خانواده های مستضعف و تحث پوشش در همان منطقه خانه ساخت حالا چند تا ماشین سوپرلوکس میلیاردی برای سال ها در بنادر ما خوابیده ؟ با پولش چکار می شود کرد ؟ بالاخره دولت و قوه محترم قضاییه از راه های مختلف می توانند به مردمان مستضعف کمک برسانند این هم می تواند یک راه باشد .
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    13 3
    اینهمه کالا رو تو انبارهای توقیف میکنید خراب میشند حتی به فقرا نمیدید،اموال توقیفی و قاچاق رو بجای خراب کردن بدید به مردم مستضعف مناطق محروم.
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 0
      هدف اصلی به زانو درآوردن اقتصاد مملکت هست که تا حدود زیادی هم موفق بودن.
  • حمید IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    سیستم اداری کشور چقدر از منابع مالی کشور را از بین برده و می برد؟
  • GB ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    لوکس ما ایرانیها هستیم نه…. بی ارزشها دنبال خودروهای لوکس هستند رییس قوه قضاییه که لباس روحانیت به تن داره از این همه اسراف بیت المال توسط مدیران منتخب وجداننش به درد نمیاد که خیلی از مردم در تامین مخارج زندگیشون در فشار وتنگنای اقتصادی هستند واین همه بی عدالتی رو میبینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس