پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به روستای لِبد

سفر رئیس‌جمهور به روستای لبد بخش بازفت چهارمحال و بختیاری و استقبال بی‌بی‌گل یکی از بانوان این روستا از رئیسی و تقدیم نامه‌ای به وی راه را برای توسعه این منطقه محروم در شهرستان کوهرنگ باز کرد.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون با گذشت یک ماه از سفر رئیس دولت سیزدهم به این روستا عملیات اجرایی برای تکمیل و آسفالت جاده تکمیل ۴۲ خانه نیمه‌تمام و احداث مدرسه آغاز شده و با جدیت در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    1 0
    فعالیت چشمگیر دولت سیزدهم در روستا
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام علیکم چرا جناب آقای رییسی و همکارانشان تا کنون نسبت به پرداجت حکم حقوقی بازنشستگان سال 1400که قانونی وبراساس سوابق آورده 30 ساله بازنشستگان کشوری است ورای دیوان عدالت ادا ی بر اجرای آن تایید دارند تاکنون پرداخت نکردند واحکام قانونی سال 1401 را هم با گذشت حدود 4 ماه هم اخکام حقوقی را صادر ننمودند و از سویی یارانه بازنشستگان دارای فرزندان بیکار را بدون بررسی قطع نمودند به خاطر عدم اجرای قانون به با زنشستگان کشوری پاسخ نمی دهند و تکریم قانون وبازنشستگان را انجام میدهند و باعث نگرانی بازنشستگان کشوری و خانواده اشان شده اند. لطفا اگر این موضوع در رسالت و وظیفه شرعی انسانی اجتماغی اسلامی تان است لطفا پس از بررسی از برنامه و بودجه دولت وزارت تعاون ورفاه اطلاع رسانی نمایید تا مسئولان با تکیه عملی به خداوند متعال در جامعه اسلامی ما همه نسبت به اجرای قانون شادمان ومفتخر والگوی معتبردر جوامع جهانی باشد ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس