کد خبر 1353655
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
پیوند آسمانی در جوار مزار سردار دلها

پس از شهادت سردار دل‌ها گلزار شهدای کرمان تابه‌حال قریب به ۳۰۰ عقد زوج‌های جوان را به خود دیده است.

به گزارش مشرق، با فرارسیدن عید نیمه شعبان زوج‌های جوان به مبارکی این روز بزرگ روز جمعه ۲۷ اسفندماه در جوار مزار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی دل‌های خود را به همدیگر پیوند دادند و عهد بستند که تا پای جان سرباز ولایت بمانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    10 1
    ایشالا خوشبخت بشن
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      1 1
      ان شاءالله اصله
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    6 1
    انشاالله همه جوان های عزیزمون خوشبخت وعاقبت بخیر بشن
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      0 1
      ان شاءالله اصله
  • ابوشاهد کرج IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    6 1
    مادران فردا از رشادتها و جانبرکفی های سرباز رشید ملت ایران برای کودکان خود همراه ترانه های مادرانه نم سرودی حماسی از رشادتهای حاج قاسم در گوش شیر بچه های ایرانیک خواهند سرود تا روح سلحشوری و ایمان این فردا بی تکرار را به تاریخ همچون حماسه نینوی گوش به کوش و سینه به سینه منتقل نمایند تا فرزندان فردای این سرزمین اهورایی دریابند ژنرال قلسم سلیمانی فرمانده بزرگ محورهای مقاومت در خاورمیلنه پر اشوب مقابل ساطور بدستان خبیث داعشی تحت حمایت محور شیطانی عبری عربی یانکی ترکی بود . ژنرال سلیمانی ناجی ملتها شد اما بنیانگزاران داعش و تکفیر که از مبارزه رودرو مقابل این شیر بی همتا عاجز بودند بزدلانه او را در فرودگاه بغداد در حالیکه میهمان رسمی ان سامان بود با موشکهای خود قطعه قطعه کردند و از عجایب تاریخ انکه رسما امریکا عملیات ترور ژنرال سلیمانی را بر عهده گرفت...!! حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست او یک مکتب است و میثاق عاشقان بر تربت این اسطوره نشان از فردایی روشن برای این سرزمین خواهد داشت امروزه مردمان سوریه نیز همچون ملت عراق و ملت یمن و ملت افغانستان و اذربایجان و کوبا و کثرتی از ازادگان او را از خود و فرزند می دانند او توانست فاتح قلبهای رادمنشانه ملتها در اسیا و اروپا و حتی محرومین افریقا و امریکای لاتین شود و چهره کاریزماتیک او درخشان تر از رهبران جنبش بولیواری در امریکای لاتین زینت بخش محافل سیاسی و انقلابی شده است... رحمت خدا بر این شاگرد بی همتای اندیشه حسینی در مکتب عاشورا باد
  • هادی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    جای جالبیه و سفره آماده خوبی درست کردند... ان شاءالله من هم شاید برم اونجا البته هر موقع توفیق ازدواج پیدا کردم :) از همه خوانندگان این پست التماس دعا دارم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس