روزنامه

گام مهم دولت برای ساماندهی بازار ارز/ مطالبه تغییر در ایده‌ های حکمرانی/ تحریم جدید در شام مذاکرات/ دوئل مالیات و دلار؛ برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    12 0
    آرمان ملی از قانون مالیات 10 درصدی بر خرید و فروش ارز حرصش گرفته
  • NL ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    13 0
    اصلاح طلبان چرا صدای آمریکا هستند؟خجالت نمیشکند از یه طرف شعارهای ملی گرایی میدن تا ملیت رو مقابل مذهب قرار بدن از این طرف اینقدر ذلیل و گوش بفرمان بیگانه های تروریست و متجاوز مثل آمریکا و اسراییل و عربستان؟! اصلا خجالت و شرف میدونند چیه؟!
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    10 0
    روزنامه مردم سالاری معلوم نیس خبر رسانی میکنه یا عقده گشایی از رقیب
  • ساسان US ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    5 0
    جماعت اصلاح طلب با توجه به افت شدید فروش روزنامه ها و افزایش خطر بیکاری و فقر خود، تکنیک جدیدی را در رابطه با جلب توجه و گرایش جامعه به فروش نشریات خود را در پیش گرفته اند و ان استفاده از نام احمی نژاد، با توجه به ویزگی متمایز وی بعنوان تنها نیروی مستقل فکری و حتی منتقد نسبت به نظام ولایت مطلقه فقیه ، حتی به قیمت اشاعه ی توهین و اکاذیب بر علیه وی، که هیچ نسبتی با آموزه های دینی مان ندارند، می باشد. اگرچه این رویکرد با توجه به اشتغال بخش اعظم جماعت اصلاح طلب به فعالیت های امنیتی و اطلاعاتی و البته فساد مالی، در چهار دهه گذشته، اینان را به موفقیت استراتژی خود برای به فروش رسانیدن جریده های خویش امیدوار ساخته است، اما ..... چقدر این جماعت حقیر هستند که می پندارند، هنوز هم می توان با استفاده ابزاری از جماعت مفت خود ساکن در ابرشهرها، به اهداف خود در انحراف افکار عمومی نسبت به عملکرد فاجعه بار خود (چه حذف منتقدان و غصب سرمایه ملی کشور به قیمت بیکار ساختن و به فلاکت انداختن جامعه و چه ..... برسند، اما هیهات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس