کد خبر 1301952
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
بورس نمایه

در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت ۲۷هزار و ۲۹۲واحدی ( ۱.۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۳هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۸۴درصد افت کرد.

عکس/ نمای پایانی کار امروز بورس ۲۹ آبان

عکس/ نمای پایانی کار امروز بورس ۲۹ آبان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    3 0
    بورس نگو . قمار خونه بگو. هرچه زودتر پول خودتان را از قمار خونه بیرون بکشید. ۷۰ درصد ضرر و زیان بهتر از ۱۰۰ درصد زیان خواهد بود.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    2 0
    چقدر زیبا
  • حسن صدرالدینی IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    سلام بی برنامگی وناهماهنگی مسیولین مشهود است
  • MD ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 2
    ای کاش تراکنش ها و فعالیتهای نرم افزار بورس رو که در زمان روحانی اتفاق افتاد بازرسی و تحقیق و تفحص نمیکنند که مبادا دستکاریهایی از طرف بانک مرکزی شده باشه تا مردم رو گول بزنه، درسته که شرکتهای خصوصی زیادی در بورس مردم رو بازی دادند و معاملاتی مردم را به وحشت انداخته و باعث سقوط سهام و جارو کردن آن میشدند، ولی احتمال اینکه نرم افزاری و دروغین هم معاملاتی برای گول زدن مردم و سقوط ارزش سهام انجام شده باشد بعید نیست. باید از سیف و دوستانشان پرسید، چرا که دشمنان به راحتی میتوانستند با دستورات لازم به نوکران داخلی شان بازار را به بازی بگیرند. درد و دوای بورس دیگر مالی نیست، بلکه روانی است، همانطور که با فضای مجازی قیمت دلار زبان به زبان میچرخد و بالا و پایین میشود بدون اینکه توجیه اقتصادی داشته باشد، قیمت سکه و طلا همینطور و خیلی چیزهای دیگر، حتی تحت فشار ظالمانه قرار دادن افراد سیاسی به وسیله اخبار کذب یا پررنگ کردن اشتباهات افراد مثبت. همه اینها در فضای مجازی و به شدت در اینستاگرام و تلگرام اتفاق میافتد، چرا دولت در این زمینه کاری نمیکند، دین و اخلاق و فرهنگ زن و بچه های مردم به راحتی در حال از بین رفتن است، اعتقادات مردم به راحتی مورد حمله و سست شدن قرار میگیرد. نیازی نیست که حتما علنی و با بوق و کرنا و مصوبه مجلس و خبرپراکنی این کار انجام شود، چرا که همان نظرات دروغین در فضای مجازی میچرخد و مردم را مشوش میکند. امیدوارم که به زودی دستور رهبر عزیزمان کاربردی شود.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    3 0
    هیچ کجای دنیا دولت نمیاد از مردم خودش نوسان بگیره ... اونم مردم مظلوم ما که همه چیزشون رو باختن
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    آخه ذوب آهن وسیمان چرا منفی هست مگه قرار نیست 4میلیون خانه بسازیم مگر در ان از سیمان واهن استفاده نمیشه افزایش دارایی هم که نمیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس