پلیس سند رسمی مالکیت وسیله نقلیه صادر کرد

تصاویری از برگ سبز صادره از سوی مراکز تعویض پلاک منتشر شده که در آن عنوان «رسمی» در کنار سند مالکیت وسیله نقلیه نقش بسته است.

به گزارش مشرق، با اقدام جدید پلیس راهنمایی و رانندگی در صدور برگ‌ سبزهای جدید خودرو، به نظر می‌رسد فصل جدید پیش روی سند مالکیت خودرو گشوده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 350
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 72
  • رضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    145 6
    احسنت بر پلیس بخدا من نمی دونم یه کاغذی که دفتر خونه صادر می کنه چرا بایستی اینقدر پول بگیریند
    • مجید IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      20 62
      مگه پلیس سند صادر میکنه خخخخ
    • م IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      16 4
      سلام آفرین بارک الله همه امکانت ات باید بهشون بدن در بفض شهرها حُورشون کم رنگه که شایسته بیشتر حضور داشته باشن
    • ناشناس IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      37 1
      مجید جان دوست داری پول بدی ؟ برو دفترخونه
    • قسیم IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      13 1
      بژی پلیس .احسنت پلیس.ماشالله پلیس.احب پلیس
    • مصطفی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      28 1
      ظاهرا اقا مجید از دفتر خونه پورسانت میگیره یا خودش محضرداره
    • سیدمرتضی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      15 0
      سلام فکرکنم این بنده خدا مجید یا دفتر خانه دار یا پورسانت می‌گیرد خودت خخخخخججج بکش این کار خوب پلیس را مسخره میکنی
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      1 0
      بله صادر می کنه.
  • جیم IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    38 7
    بعید میدونم سردفتران به این راحتی از خیر گردش مالی میلیاردی ثبت خودرو در دفترخانه ها بگذرن.
    • A IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      11 1
      آقا شما لطف کن این حرفا رواج نده ببینم
    • مصطفی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      4 4
      لاوی محضرداران اونقدر قوی هست که اینکار رو دوباره از دست پلیس خارج کنه
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      4 4
      در دفترخانه ها اصل پول دریافتی به خزانه واریز می شود هر چندکه دفترخانه‌ها هم از این مقدار معاملات که بسیار زیاد هستند منتفع می شوند در واقع این خود دولت است که نمی تواند از خیراین پول دریافتی از مردم بگذرد البته بسیاری از مردم نمی دانند که این پول ها بیشترش به خزانه دولت واریز می شود
    • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 1
      مگه جکاره هستند وقتی مجلس پولیس تصویب کنه اونا هیج کاری نمی‌توانند بکنند میدونید جقدر از ای را دوره وقت به جیب می‌زنند حالابره تو خزانه دولت بهتره
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    34 15
    خدارو شکر که به خواستگاری که کارمند دفترخونه بود جواب مثبت ندادیم ، اینا با قانون جدید بیکار میشن و دیگه انگار شغلی ندارن و خوب شد که زودتر اعلام شد این قضیه ، تشکر بابت اطلاع رسانی پلیس، حداقل معلوم شد این طرف شغلش نامیزون هست و داره از بین میره
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      23 5
      مگه در دفتر خونه ها فقط سند ماشین میزنن که شغل ازبین بره
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      21 2
      به نظرم شما برید مدل تفکرتون رو درست کنید. دغدغه پیش کش.
    • حسام زاهدی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      20 4
      یعنی اگه آدمه خوبی بوده ولی بابت چنین چیزی ردش کردین طبق حدیثی از اهل بیت علیهم السلام باید فساد بزرگی خواهید شد.
    • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      13 1
      برا سند خانه هم باید سند رو پلیس صادر کنه و اداره ثبت اسناد هم مثل یه تولید کننده ماشین سند اول را که زد بقیه سند های انتقال را پلیس صادر کنه و شماره پلاک بزنه تا آنقدر شاهد کلاهبرداری در معاملات ملکی نباشیم و محضر دار ها هم فقط کارهای محضری کنند نه صدور سند
    • بهروز IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      8 3
      احسنت به شما دختر عاقل که آینده را پیش رو داری پس بشین خونه تا یکی بیاد که شغل آزاد وتاجر باشه، ویا کارمند عالی رتبه باحکم رسمی داشته باشه
    • منصور محمدی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      2 1
      عزیزم بهتره بهش جواب مثبت بدی مگه دفاتر اسناد رسمی فقط سن ماشین میزنن این یه کار از هزار کارشونه
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      2 0
      جواب بله بده فقط سند ماشین نیست کار انها
    • مصطفی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      5 0
      سلام پیشنهاد میکنم با پلیس ازدواج کنید
    • هادی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 0
      چه ربط داره طرف شغل ثابت نداره پس شما شغلشو میخاستی نه خودشو
    • خخخخ IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      17 1
      کار خوبی کردی که جواب رد دادی کسی که توی این شرایط اقتصادی میخواد زن بگیره، حتما مخش ایراد داره.
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      این همه شوهر حال گیردادی به کارمنددفتر خونه
    • رضا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 1
      خیلی نمیخواد نگران شغلش باشی اونا جایی دیگه میخورن خیلی بیشتر از سند ماشین
    • majid IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 1
      تا میایم خوشحال بشیم دوباره یکی نوشته جوجه را آخر پاییز میشمارن که البته حرف بی ربطی هم نیست
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      آفرین ، مرحبا ،بارک الله
    • مهران IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 0
      مگه هنوزم کسی ازدواج میکنه ،،،
    • احسان کیاء IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      چه ربطی داره مگه دفترخونه فقط کارش ثبت سند خودرو..حالا میخوای اینطوری دلت رو خنک کنی یه بحث دیگه اس
    • سیدحسین IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      1 0
      بامن ازدواج کنید چونمعلم هستم بزودی رتبه بندی معلمها تصویب میشه وحقوق های ما میکشه بالا مث دولار
    • وحید IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      بنظر بنده که تو این اوضاع حتی نباید ب خواستگار بیکار هم جواب رد داد چه برسه به محضر دار حالا به خودتون مربوطه
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    13 0
    یا علی تا انتها پشتیبانتان هستیم
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    15 0
    خدا پدر و مادر و اجداد کسانی که مردم را از پول زور دادن نجات دادند رحمت کند
  • ج IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    12 2
    درستش همین است و مردم راضی به این موضوع هستند،دفترخانه ها داشتند به مردم ظلم می کردند به خاطر صدور یک برگ سند، کلی پول به جیب می‌زدند
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 2
      همه پولی که دفترخونه میگیره واسه خودشون نیست .بیشترش توجیب دارایی میره سهم دفترخونه فوقش ۳۰۰_۴۰۰تومنه.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    9 1
    یه پول اضافه ای میگرفتن، خدا روشکر ما اقدام مثبتی هم تو این مملکت دیدیم، و در جهت کاهش مشکل مردم حرکتی شد، کاغذ بازی و هزینه سازی خیلی زیاده وباید کم بشه
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    21 0
    درود به شرف نیروی انتظامی این محضر دارهای مفت خور می خواستند فقط برای خودشان نون دونی درست کنند
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 6
      گاهی خیال باطل جوجه را آخر پاییز میشمارن
    • محمد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      3 0
      نگارنده محترم حرف شما حرف دل میلیونها ایرانی است درود به عرت وسربلندی نیروی انتظامی که زیر بار زور نرفت و روالی که در همه دنیا اجرا میشود را حمایت و عملی کرد
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      6 1
      زیاد عجولانه تصمیم گیری نکنید در آینده خواهید دید که چطور باشیب ملایم این هزینه ها از طرف پلیس اضاف میشود . در کل این و به خاطر بسپارید هر کسی که کنار گذاشته شده و سخص جدیدی اومده جاش همیشه گفتیم صد رحمت به قبلی
    • Amir NL ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      7 4
      خوبه که به راحتی تهمت می‌زنید، هیچکسی نمی گرسه، هزینه ای که برای نقل و نتقال، خودرو دفتر خونه میگیره بابت چیه، دفتر خونه تنها ارگانی که تمام حقوق دولتی رو بی اینکه ریالی برای دولت هزینه داشته باشه، وصول میکنه و مستقیما به حساب اداره. امورمالیاتی و اداره ثبت واریز میشه. مثلا از یه سند تیگو 5 مدل 96 که حدود 7فت میلیون میشه، حدود هفتصد سهم دفتر خونه است، از این هفتصد هم نصفش برای صندوق کانون و دفتر یار و کارمندا میره حدود 350 برای خود سردفتر، یعنی شش میلیونو سیصد برای دولته. ضمن اینکه تا قیام قیامت هم باید پاسخگو باشه، پلیس تاحالا با تبیلغ نادرست میگفت هزینه‌ای دفترخون بالاست وولی حالا که دیده نمیتونه حقوق دولتی رو نگیره و اداره امورمالیاتی هم یقش رو گرفته داره طرح میده که مالیات و حق الثبت رو پلیس بتونه بگیره، سرتونو زیر برف کنید و منتظر باشید تا عاقبت کار رو ببینیم من از خدامه سند خودرو به پلیس واگذاربشه تا آنوقت قدر دفتر خونه ها رو بدونید.
    • حجت IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 1
      ازدواج سنت است حتما ازدواج کنید
  • مظلوم IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    5 4
    آره درود بر شرف پلیس ، ولی مطمئن باشید پلیس در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ در تعویض پلاک با اخذ مالیات کلان جیب مردم را خالی میکند آن وقت مردم می گوید درود بر شرف دفترخانه
    • عرفان IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 2
      سلام پلیس جریمه ها و عایدات رو به خزانه واریز میکنه و اگه یک درصد اون جریمه ها رو بهش بدن پرسنلش باید ماهی 3۰ م حقوق بگیرن نه ۵ میلیون برا یکماه تو خیابون ایستادن
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      بسیار موافقم تا به حال اتفاقی نیافتاده که قاون به نفع مردم باشه حتما بعدا به بهانه های مختلف همچین گوش مردم رو میبرن که به دفتر اسناد رسمی میکنیم
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 1
      دولت که ول کن این مفت بگیر ها نمیشه.اما باز خیلی بهتره که سند تو سند نیست و یه ارگان بیشتر نمیری و پول کمتر و زمان تلف نمیشه.
    • اکبر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      در کل تنظیم هرگونه سند مالکیت بايد در دفتر خانه اسناد رسمی کشور صادر شود. پلیس راهور کارش چیز دیگه ای هست
  • ابراهیمی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    این بهترین وشایسته ترین ورضایت مندترین اقدامی بوده که نظام به نفع عموم مردم انجام داده خدا خیرتون بده اگر مخد دعای خیر مردم پشت سرتون باشه چند مورد دگه از این کارها با قوت انجام بدهید خدا یار ونگهدارتون
    • داود IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      زیاد عجله نکن درآینده پلیس خدمتگزار چند برابرشو به زور از مردم میگیره فعلا در مرحله دون پاشیدنه.
  • علی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    هنوز هم دفترخونه ها برای وکالت تعویض پلاک طرف رو مجبور می کنن که سند دفترخونه ایی بزنه چند تاشون رو خودم پلمپ کردم واقعا این رفتار دفاتر اسناد رسمی دیگه چندش آور شده
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      سلام من چند روز پیش سند سبز موتور بردم وکالت بزنم دفترخانه گفت این بدرد نمیخوره باید قطعی داشته باشی این سندسبز پاره کن بریزبره
  • شهاب IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    امیدوارم که همینطوری بشه. الان که دعوای بین راهور و محضره که شک نکنید دودش تو چشم مردم میره.
  • قاسم IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    دست نیرو انتظامی درد نگیره ممنون ایشالا روز به روز این کاغذبازیها کمترو کمتربشه
  • هاشم IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    4 0
    سلام خسته نباشید دستتون درد نکنه خیلی عالی شد از دست دفترخانه‌ها کلاهبرداران راحت شدیم
  • ن IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    سلام عالیه آفرین به پلیس و عزیزان با غیرت شجاع و عزیز دل ه نیروی انتظامی در بخش خرید وفروش خودرو و خرید فروش اجاره رهن مسکن و دیگر جاهای دیکه که شده منبع فساد و سواستفاده ی حداقل مفت خور که شرایط جامعه افراد سواستفاده کرده و هر کاری دلشون میخاد میکنن م انجام شه خوبه یعنی هر چیزی کارشناسی نظامند و با حساب کتاب باشه سودشم به همه برسه نه ی سری حداقل در جامعه الان دانشجو شهر خودشو زد قبول نشده ناچارا با خانواده حتی بره شهره دیکه اون شهر باتوجه به آشنا نبودن و وارد نبودن فرد همجوره سرش کلاه میزارن ی ریالم مالیات نمیدن اینها همه اجحاف و ظلم به مردمه خرید وفروش خودروها به همچنین لطفا و التماسا به مشگلات مردم در تمام کشور رسیدگی کنید علاوه براینکه حضور پلیس که بسیارم مهمه در بعض از شهرها خیلی کم رنگ هست که فوق العاده میتونه خطرناکم باشه همون حضور و دیدن این عزیزان جلوی خیلی از مسائل رو گرفته و میگیره خدا ابن عزیزان رو موفق و برای همه ما نگه داره انشالله
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    4 0
    چندین سال دفتر خونه ها پول مفت از مردم میگرفتن تو این وضعیت بد اقتصادی. خدا پدر مادر راهنمایی رو بیامرزه که جلوشون رو گرفت. در رابطه سند خودرو اگر حقه.. حق راهنمای رانندگی که پول بگیره نه دفتر اسناد. اونها هستن که زحمت میکشن نه دفاتر اسناد
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    خوبه اگر همون برگ سبز به جاست استفاده بشه
  • بهزاد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    از اینکه پلیس ،مانع زدایی میکنه وهزینه های اضافی رو کم میکنه جای تقدیر دار
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام احسنت به پلیس راهورکه بالاخره به یاری خداعلیه دفاتراسنادپیروزشدخداقوت دلاوران
  • سجاد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا رو شکر راحت شدیم.همه کارها سریع پیش میره و از هزینه هم کم میشه.بعضی از دفتر خانه ها واقعاً کاسبی راه انداخته بودن.
  • ارسام IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    آفرین به پلیس فکرمردم هست،درودبه شما
  • داوود IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بسیارمتعالی وزیبا خیلی هم خوب تمام ایران ازاین سردم کمی وبلاتکلیفی نجات پیدا میکنندواقعا دستتون دردنکنه ممنون ازاین کارزیبا
  • ارمان IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسنت .زودتر از اینا باید اینکار انجام میشد.دروود بر شما
  • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    باید در نان حلال بعضی دفتر خانه ها شک کرد مخصوصا در خانه های پیش خرید شده که با سازنده تبانی می کنند الان هم فکر نکنم نیروی انتظامی حریفشان بشود باز یک راهی پیدا می کنم برا سرکیسه کردن مردم
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 1
    سلام هرکاری که عدالت درش باشه همه ی مردم به دستور دهنده و اجرا کننده دعا میکنند و مسولان دوستداشتنی میشن
  • رسول IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 1
    یکی از جاهایی که وجدان راهش رو گم کرده دفاتر اسناد رسمی هستند.چه پول‌های مفتی میره تو جیبشون .اصلا گرفتن این قبض ها قاعده و قانون و نرخی نداره و هر رفته خونه برای خودش نرخ گذاری میکنه
  • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دمشون گرم.
  • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خداوکیلی یه سری این قانونها بیخود ودستو پاگیرندالعان برای شهرداریها هم باید یه فکری بشه اینقدر کاغذ بازی میکنند وپول بیخود میگیرند
  • مجید DE ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    2 0
    کاملا درسته چرا دوکار موازی باید انجام بشه برگ سبز لازم و کافی، آقایون دفترخانه ای بیان توضیح بدهند که نبود سند دفترخانه چه مشکلی ایجاد میکنه جز کم شدن درآمد خودشون
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باسلام.هنوز.نشده.مثل.کشورهای.خارجی.چرا.یک.زمانی.یک.فرد.بخواهد.ماشینش.بفروشه.باید.صفر.تا.صد.زیر نظر.راهنمای.ورانندگی.انجام.بشه.فروشنده.وخریدار.درمحل.حاضر.باشند.باکارت.ملی.خلافی.اول.پرداخت.بشه.دوم.بیمه.ومعاینه.فنی.وکارشناسی.بعداز.توافق.طرفین.همانروز.کارت.ماشین.به.نام.خریدار.صادر.میشه.همه.چی.داخل.سیستم.میباشه.وکارت.خودرو.که.سند.محسوب.میشه.به.نام.خریدار.میشه.ومیره.به.سلامت
  • جعفر IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    سلام . این اقدام پلیس بسیار عالی بود. الحق والانصاف باریکلا . البته اون مطلب خواستگاری هم درست نیست ، خانم محترم حتمن اول بررسی کنید ، مشورت کنید ، تحقیق کنید ، و تا صد در صد از صحت و سلامتی فردی که میخواهید یک عمر کنارتان باشد اطمینان پیدا نکرده آید جواب ندهید حتی اگر به قیمت سپیدی موهایتان مانند دندانتان تمام شود .
    • محمد IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      خدا پدر مادر اونکه این قانون رو گذاشت بیامرزه بخصوص جناب ریس جمهور بقران خیلی با شرف و دنبال حق مردم هست من راننده کامیونم ماهی ۴۰ الی ۵۰ کار میکنم مجردم ۳۷ سالمه اصلا زن نگرفتم بخدا باز کم میارم دوسه بار رفتم دفتر خونه دیدم چطور مفت میخورن واز چند جا سوراخ باز کردن واسه خودشون ماها متوجه نمیشیم فقط پول مفت میدیم من ماشینمو ۳ملیاردو سیصد خریدم شانس اوردم فروشنده قبول کرد هزینه سند رو اما یادمه چند بسته پول ۵۰ تومنی داد و باز کارت هم کشید خدا بکششون خخخخ
  • جعفر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    پلیس جان ممنون
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درودبالاخره توی این مملکت یک کار درست انجام شد
    • حسن IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 0
      جوجه رو آخر پاییز میشمارند
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 1
    به نظر من الان همه ی سر دفتر دارهای کل کشور اینقدر از این سند ها سود بردن که همشون جز سرمایه دارهای کشورن
  • سعیدفاضلی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باسلام.ان چیزی که پلیس برای سند ماشین اعلام میکند اصل سند میباشد و این تحول بزرگ را به همه تبریک میگوییم.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسنت. فقط میمونه هنت خود مردم که بیخودی دفترخونه نرن. ب۶ همین سادگی
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا خیرشون بده اینجوری ملت مجبور نمیشن هزینه اضافی به محضردارا بدن
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 1
    احسنت بر پلیس . در این وضعیت و شرایط اقتصادی هر کس بتواند طرحی بدهد که هزینه ها کم شود خدا یارش باشد.
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    3 0
    اولین قدم برای مردم بعد از انقلاب از سوی جمهوری اسلامی
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    درود وسلام بر کسانی که این طرح را ریخته واجرا کردن
  • فلاح دوست IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    درستش هم همینه که پلیس راهنمایی برگه سند رو بدهد. دفترخانه کجای کار هست. در پلاک زدن . در کارت سوخت. در ترافیک . در تصادف . در ..... اصلاً به دفترخانه چه ارتباطی داره که پول مفت میگیره. یه وکالت کاری برای این کار بس هست تازه بابت آن هم ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان هزینه میگیرند
  • جواد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    ممنون از پلیس که این طرح رو ایجاد کرد چون که هم پول بیخود باید میدادیم و هم باید نصف روز تو محضر معطل میشدیم و توضیح این که پول محضر رو تو خود تعویض پلاک بگیرن بهتر از اینکه بعد تعویض پلاک تو خیابون ها دنبال محضر بگردیم
  • وریا دربندی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    اونهایی که الکی مطلب می نویسند از درد دلشونه صاحب یا کارمند دفترخانه هستن چرا پلیس نمیتونه خوب میتونه داره به نفع مردم کار میکنه
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    2 0
    بنظر من اخرش ایجور میشه اگه با دفترخانه ها موافقت کردن که با خود تعویض پلاک هزینه رو میبرن بالا باهم تقسیم میکنن اگرم موافقت نکردن خیالتون راحت خود تعویض پلاک باشیب ملایم این هزینه نقل انتقال میبره بالا اگه قطعی بشه که دفترخانه بره کنارکه باز هزینه کامل بر جیب خودتعویض پلاک قطعاً تعقیر میده هزینهارو همینجورنمیمانه
    • A IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      آره آدمهای مثل شما پیدا میشه که از این تبلیغات بکنه و دهن به دهن بچرخه فردا هم با شایعه پراکنی ها این مورد اجرا بشه تا مردم خیالش راحت بشه
    • A IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      آره آدمهای مثل شما پیدا میشه که از این تبلیغات بکنه و دهن به دهن بچرخه فردا هم با شایعه پراکنی ها این مورد اجرا بشه تا مردم خیالش راحت بشه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    برگ سبز سند خودروست وتمام.چون خودرو مال غیر منقول است ومسئول دادن سندخودرونیروی انتظامیست.
  • اکبر IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    هراران درود بر شرف پلیس
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    عالی.عالی .تشکر از اقتدار نیروی انتظامی
  • غلامرضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    کار بسیار خوبی است که پلیس انجام داده دفتر خانه ها کلمه ای پول میگیرند خدا کنه مجلس یه کار بنفع مردم انجام بده6837
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دفترخانه ها پول الکی میخان باید جلوی دفترخانه ها و بنگاه‌های معاملات ملکی بگیرند اگه کشور میخواهد به تکامل برسدجلوی این جور پول خوردن رو بگیرد
  • عرفان IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خوب حالا یکی جواب من رو بده اگر سند رسمی مالکیت خودرو به نام من باشه سپس برای فروش وسیله نقلیه چطور من میتونم وکالت تعویض پلاک به طرف مقابل بدم ؟
  • احمد موسی زاده IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    اگر به مردم هستید کار پلیس درست است در تمام دنیا هم اینگونه است و اکر به فکر لبریز شدن جیب محضر دارها هستند کار پلیس اشتباه است خدا قوت
  • وحید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سندی که توسط مقام صلاحیت دار ثبت شود رسمی است.نیروی انتظامی هم در خصوص خودرو که مال غیر منقول است مقام مسئول ضلاحیتدار است وبس.
  • ابوالفضل IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درودبه شرفتون خیال مردم وراحت کردید
  • مرادی - از زنجان IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باسلام خدمت هم میهنان عزیز ! این خوب شد باید این مسئولیت دست پلیس باشه از جهات مختلف پلیس در جریان وًضعیت خودروها هستش ! بهتر میتونه کنترل کنه! ولی قوه قضائیه فقط از مردم پول می‌گرفت و هیچ نقشی هم نداشت ! دست آقای اژه ای هم درد نکنه که این مشکل را حل و فصل کرد
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بسیار عالی
  • سید احمد سجادیفر IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا دست مافیای دزد را از سر ملت ایران کوتاه کند تا رئیس جمهور ما موفقيت های بهتری پیدا کند6626
  • حمید IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ای کاش در کرمان هم چنین کاری میشد بنده راننده تاکسی هستم با وجود اینکه برگ سبز سند خودرو محسوب میشود اما متاسفانه سازمان تاکسیرانی کرمان مارا ملزوم میکند که حتما به دفترخانه مراجعه کنیم و سند از آنها بگیریم آیا شهرهای دیگر هم همین جوری هسته یا فقط کرمان ما باوجود داشتن برگ سبز مالکیت باید دفتر خانه مراجعه کنیم واگر این کار را انجام ندهیم پروانه فعالیت راننده را تمدید نمیکنند خواهشا راهنمایی فرمایید
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا حفظتون کنه ممنونبم ازتون
  • بهمن IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود بر شما، یک کاربزرگی بود به نفع مردم انجام دادید، تمام ترددو کارهای خودرو های سبک و سنگین با پلیس و نیروی انتظامی است، دراین میان محضرها سالهای زیادی سود بردند. این کار را نظام خیلی وقت پیش انجام می‌داد،
  • محمدرضا IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود به شرفتون که دست دزدها را از جیب ملت قطع کردید خدا اجرتون بده
  • مهراب FR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بابا اینا مردم رو گیر آوردن دو تا ارگان افتادن به جون هم مردم هم اسیر شدن این وسط دولت بابت هر خرید و فروش ماشین تو دفتر خونه مالیات میگیره بر حسب قیمت ماشین و سند زده میشه فقط زمانی برگ سبز رو سند اعلام میکنن که این مالیات تو مراکز شماره گذاری گرفته بشه فقط مردم رو درگیر میکنن با این حرفهاشون
  • Sam IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود بر سبز پوشان ،سبز قامت دلاور..خدا یاورتان دلیران ایران...به این میگن کار برای مردم..دولتی ها باید اینجور یاد بگیرن..
  • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود.چهل سال پول یامفت واجباری ازمردم گرفتن.مثل این میمونه یک زن عقدبسته. ازشهرداری فرمانداری استانداری دهیاری. ازهرکدام یک دفترچه عقدنامه داشته‌ باشند..
  • محمدرضا حبیبی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود به پلیس ایران
  • محمد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا را شکر کم کم داریم از خالی کردن جیب مردم و کاغذبازی الکی خلاص میشیم درود بر پلیس با این کار خوبش
  • یوسف لطفی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسنت به قوانین و پلیس زحمت کش که قانون درستی وصف کرده و همین درسته درود بر شرف و اقتدار پلیس و نیروی راهنمای و رانندگی
  • وحید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 1
    واقعاً ممنونم
  • هادی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 1
    فقط یه مشکلی داره قبلاً از شهر دیگه ماشین میخری از دفتر خانه وکالت داشتی ظرف مدت مثال ۲۰روز فک پلاک کنی الان این وکالتو به چه صورت میده یا خودت اونجا نیستی حوضوری یامالک به مراکز تعویض پلاک بری باید یه وکالت بتونی به اسم خریدار از فروشنده بگیری
  • مرتضی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا خیرتون بده . کاش خیلی از هزینه های الکی و مشابه این ها ‌ خذف بشه تا یه مقدار بار مشکلات اقتصادی از دوش مردم مظلوم و بدبخت ایرانی کم بشه .
  • محمود MG IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    با سلام اگر دفاتر رسمی خیلی دلخور هستند ،سند را خودشان مثل قدیم صادر کنند،اما مثل پلیس زحمت بکشند از همیاری وکمک به مردم در جاده‌های کشور یادشون نره ونیرو بزارن جریمه هم بکنند و نیز گواهی نامه استفاده از خودرو را هم خودشان یعنی دفاتر بدهند، اگر نمیشه و مشکل قانونی براشون هست لطف کنند واین یک مورد سند را به راهنمایی واگذارند چون بقیه امور دست پلیس است اما دولت هم مالیات را از مردم توسط پلیس یک بار بگیرد نه که هم از سمت پلیس دهم از سمت دفاتر رسمی میگیرد متشکرم
  • علی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سند خونه رو هم شهرداریها باید بدن نه دفترخونهها
  • داریوش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام تمام مشکلات خودرو با پلیسه چرا دفترخانه ها باید یه پول هنگفت از ملت بابت هیچ کاری بگیرن شما اگه مشکلی در رابطه با خودرو داشته باشید پلیس باید حل کنه دفتر خانه این وسط چه کاره است و پلیس هم برگ سبز را به رسمیت میشناسد پس پول الکی به دفتر خانه ندید
  • Sajad IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    دورود بر پلیس واقعا ما مردم از این کار خدا پسندانه و این اقدام درست و شاسته پلیس ممنون و سپاسگذاریم. انشاالله که بقیه ارگانها هم به همین شکل هر جایی هر قانونی و هر گرهی که باید با دست باز بشه رو نزارن با دندون باز بشه و بفکر آرامش روحی برای مردم باشن. زنده باد پلیس ایران
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسنت احسنت احسنت
  • ایمان IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دوستان انقد خوشحال نباشید۔پولی ک دفتر خونه میگرفت همش مال خودش نبود۔چند روز دیگه سهم انتقال خودرو که قبلا دفتر خونه میگرفت تعویض پلاک میگیره۔چرا فکر میکنید کسی تو این مملکت به فکر منو شماست؟
    • علی DE ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      عیبی نداره نوش جونشون بگیرن اصلا بیشتربگیرن حداقل زحمت میکشن.فقط پول دیگه به این دفترخونه های بی انصاف ندیم
  • حسین IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا رو شکر،واقعا یک ظلم که در حق این ملت میشد از سر مردم رفع شد،
  • حقیقت IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    دوستان عزیزی که می‌فرمایید جوجه رو آخرپاییز میشمارند یا میفرمایی .پلیس بعداً هزینه رو زیاد می‌کنه .اگه هزینه رو دوبرابر. هم کنه یا ده برابر کنه . اولا الاف و گرفتار چند ارگان برا یه سند نمی‌شیم . دوما خرید فروش شهرستانها راحت شد آدم خیالش راحته یه وکالت میگیره می‌ره استان خودش . برا یه سند چند بار سفر نمیکنه .
  • محمد شکیبا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    آقا دمتون گرم. خدا خیر بده هرکس ما رو از دست ظلم نجات داد
  • حمید IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    من سال 1395 خودرو دست دوم خریدم ولی لزومی ندیدم که دفتر خانه برگه سبزی که پلیس به نام من صادر کرده تایید کند .
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    یک کار درست و درمون دمتون گرم
  • شهباز IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    با سلام وقتی پلاک نیروی انتظامی صادر میکنه بهتراینکه که سند هم.نیروی انتظامی.صادر کنه بسیار کار عالی و مفید میباشد با تشکر
  • کارشناس رسمی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام نظر ها رو خوندم آقایان سردفتر که پیام ارسال کردید یا از طرف شما ارسال شده چرا اون زمان که سازمان ثبت کلی کار به شما واگذار کرد جیکتون در نیومد که کارتون زیاده یا اینکه با سیستمی شدن کارا کلی کارمندوثبات را مرخص کردین برن خونشون دستمزد کارمند اضافی ندید نگران بیکاری افراد نبودید لابدهمه چیز برای مافیای کانون پوله نه؟ مردم براشون فرقی نمیکنه کجا باید عوارض ومالیات بدن مهم اینه که سرگردان نباشن وبه خاطر جیب حضرات خونشون توی شیشه نباشه بجای این مخالفتها دنبال راهکاری برای تسهیل تنظیم اسنادرسمی باشید خیلی از امورات قابل واگذاری به بخش خصوصیه...
    • Razavi IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      برادرعزیز هرکسی تابه حال گذرش به دفترخونه افتاده میدونه که چه پوستی ازآدم میکنن ده بارکارت میکشی به عناوین مختلف خدا نیروی انتظامی روخیربده راحتمون کردن ومن الله توفیق
  • حسن IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خیلی زودتر از اینا باید جلوی دزدی ها گرفته میشد. وسیله ای که منقول هست چه نیازی به دفترخونه داره.همه ی زحمات به گردن پلیس هست که کارشون تقریبا رایگان. ولی دفتر خونه که هیچ کار نمیکنه پول های زیادی میگیرن.
  • رضا IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    به یاد زمانی افتادم که برا انتقال خط ثابت تلفن هم باید محضر سند میزدیم
  • مرصاد IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا خیرشان بدهد . دیگه دفتر خونه ها نمی تونن مردم را بدوشن .
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    2 0
    دستشون درد نکنه،، دست این دفترخانه های مفت خور را کوتاه کردند....
  • F.H IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ‌تمام کسانی که که بعنوان مخالف تصمیم پلیس و اداره شماره گذاری پیام گذاشتند از ابواجمعی دفاتر اسناد رسمی هستند.
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    مملکتی که نتونه یک قانون درست و حسابی اجرا کنه این میگه مال منه اون میگه مال منه چون پول توشه کاش میگفتن یه خدمات مجانی به مردم بدین این میگفت مال تو او میگفت وظیفه تو خخخخخخخخ
  • حمید IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ممنون از ونیروی انتظامی و پلیس راهنمایی ورانندگی
  • علیرضا IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 1
    پلیس مجری قانون هست قانون گذار که نیست . تا زمانی که قانونی نشده بهتره در دفتر اسناد رسمی سند مالکیت ثبت شود تا دچار بحران نشویم در صورت گرفتار شدن آیا پلیس پاسخ گو هست هر شهر وندی به راحتی میتواند این موضوع را امتحان کند
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    2 0
    خدا خیرتون بده
  • ....... IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    همین درسته. یک دفتر خونه میلیاردرمیشه.ینه که فاصله طبقاتی زیاد شده.اصلن قرارنیست فاصله طبقاتی باشه.اگه نظارت باشه
  • Srdar IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دم پلیس گرم به خدا از دست این دفترخانه ها مردم رو خلاص کرد از اولم باید اینجوری میشد
  • علی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    منقول که سند نمیخواد
  • سجاد RU ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    الحمدلله خداروشکر
  • طوفان IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    با سلام ..نظر همه هموطنن ام محترم اصل قضیه همین درسته برگ سبز سند رسمی است .پوما اگر راهنمایی رانندگی موقع تعویض پلاک مالیات اخذ کنه کمک به دولته .سوما اون خانم گرامی که خواستگار محضر دارو رد کرده ی پیشنهاد واسش دارم با شغل ثابت و درآمد خوب ی گدای محترم تو محلمون هست بگم بیا خواستگاریش .
  • ع GB ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    الان خوش بحال نمایشگاهیان پول قطعی رو کامل میگیرن ولی به دفتر خونه پول تعویض پلاک میدن عجب شیرتوشیریه
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    میشه دولت یه تصمیم به نفع مردم بگیره و روش پا فشاری کنه ؟
  • محمد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    چی بگم والله
    • یاسین IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      خدا‌پدرو‌مادر‌کسیو‌بیامرزه‌که‌اینکارو‌کرد‌پلیس‌راهنمایی‌رانندگی‌با‌این‌کار‌بزرگی‌که‌در‌حق‌مردمش‌کرد‌هر‌چی‌اهو‌نفرین‌مردم‌بخاطر‌جراعم‌الکی‌مامورین‌‌بود‌پاک‌شد‌‌و‌فقط‌دعا‌مردم‌برای‌‌اجرای‌این‌قانون‌ارزشمند‌در‌کارنامه‌راهنمایی‌رانندگی‌ماند‌خدا‌حفظ‌کنه‌راهنمای‌رانندگی‌نمردیمو‌دیدیم‌در‌این‌حکومت‌به‌نفع‌مردمم‌کاری‌شد
  • سجاد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    آفرین بر دولت، قوه قضاییه و پلیس که کار رو بر مردم آسان کردند. واقعا این وسط فقط مردم بودند که ضرر میکردن. در تمام دنیا اینجوریه . ممنون ، ایشالا برای تمام کارهای دیگه اینجوری انقلابی عمل بشه تا مردم از نظام تشکر کنن
  • عباس GB ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دوستای که از اقدام غیرقانونی پلیس حمایت میکنین یا خود پلیسی یا نمایشگاهدار!! خبرداری مجلس درحال تصویب طرحی است که همان هزینه هی کامل اعم از حق الثبت کامل مالیات بر ارزش افزوده و مالیات نقل و انتقال وعوارض شهرداری رو بگیره! تازه هم هزینه های تعویض پلاک پلکانی بشه وتا 5میلیون تومن بشه!!
    • سیدمرتضی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      فکر کنم خودت دفتر خونه داری یرو حرف مفت نزن داری مقابل مردمی که ی عمر دارن پول زور به محضر میدن قرار می گیری برو عمو
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بسیار عالیه من کمتر از دوساعت تعویض پلاک وسند وکارت شناسایی انجام شد وهیج سردرگمی نداشت واقعا ممنونم
  • عباس IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دیگه تموم شد. گور بابای دفتر دارا. من که دیگه کلامم بیفته دفتر خونه نمیرم. وای که چقد راحت شدیم. اصلنم مهم نیست که قانونش ۱۰۰ درصد بشه یا نه. وقتی خود مردم دیگه به هیچ وجه نرن دفترخونه کلن این مسخره بازی و دزدیه میلیاردی ور میفته. ممنون از راهنمایی و رانندگی
  • حسین رفیعی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    از روزی که پلاک های قدیم جمع شد باید همین کارو نیروی انتظامی و راهور انجامش میدادن ولی باز هم روی این ثبت و اسناد رو کم کرد یه ماشین تو یه سال گاهی 5مرتبه تعویض پلاک میشه 5مرتبه پول مالیات دارایی و کوفت و زهرمار میگیرن از شرش راحت شدیم یه کم قانع بودن این بلا سرشون نمی اومد
  • مهرداد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خوب روی دفترخانه ها را کم کرد با این عنوان سند رسمی ..دم راهور گرم
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام درود میفرستم ب روحانی واقعی اقای اژه ای بخدا کمکی جنابعالی ب مردم ایران کردی که پول شان الکی جیب دفتر خانه های مفت خوار نرود بی سابقه ملت خدا شاهد است در شمال جنوب غرب شرق کشور دعا گوی اقدام بی سابقه شما و همکارانت در قرار دادن برگ سبز ب عنوان سند زسمی کنک بزرگی اگر پلیس بازدی فنی کارشناسی خودرو را انجام میدهد. ویزی بگیرن حق شان است ولی یک برگ کاغد از اسم احمد براسم نامت میکند ۱۰ میلیون ولا ب لا رفع ظلم کردی از مردم از دفتر خانه رها کردی
  • حمید IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درودبرنیروی انتظامی کشورعزیزما
  • مهدی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسنت . اینجوری بیشتر خرید و فروش انجام میشد . اون پول مفت به دفترخونه ها حذف میشد . ماشین توسط پلیس بازدید میشد پس همون باید تاییدش کند
  • حمید فاتحی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خداراشکر،یعنی ازپول مفت دادن به محضر ها راحت شدیم،،،،؟!
  • علی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    آخیش دلم خنک شد
  • شهریار IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود وقتی خودشون دارن اعلام می‌کنند که سند رسمی است چرا دیگه ما کاسه داغ تر از آش میشیم
  • حسین صبوری IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ممنون از پلیس راهنمایی.اخه چرا مردم باید پول الکی.بدن.بازم ممنون
    • حبیب IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      کار پلیس درسته آفرین سند رسمی خودرو و سائل نقلیه فقط سند سبز میباشد
  • علی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود بر پلیس محترم وننگ بر نماینده هامون تویمجلس عرضه ندارن یه لایحه بدن که برگ سبز سند رسمی است
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    من سند سبز موتور بردم دفترخانه گفت این بدرد نمیخوره نمیتونی وکالت بدی باید قطعی داشته باشه اکراین برگ سبز بدرد نمیخوره چرا دولت برای تعویض پلاک میده
  • مهدی US ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    3 0
    خدا بیامرزه اموات پلیس را
    • علی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      اینم یه فساد بود که پلیس تونسته جلوشا بگیره. سپاس بیکران
  • امیر دهقانی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باعرض سلام ودرود.، امیدوارم واقعا همینطوربشه، وبه نظرشخص خودم، اگه قرارپولی هم گرفته بشه، بایدتوحساب پلیس ریخته بشه، نه توحساب کسایی که فقط ی مهر تو ی ورق کاغذمیزنن،، تمام زحمتها با پلیسه، ولی پولش توجیب محضردارمیره،، به اندازه کافی محضردارها، مردم میچاپن، تواین یک مورد که مربوط به پلیس هستش، نبایدکوچکترین دخالتی داشته باشند،، پلیس انقدراقتدارداره که برای کاری که مربوط به خودش هست سندقانونی صادرکنه. تشکرازپلیس باغیرت
  • بهمن IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام،من دیروز رفتم دفترخانه وکالت تعویض پلاک بدم دفترخانه گفت که دولت قبول نکرد،باید بعد از تعویض پلاک حتماباید بیایند وسند قطعی بزنند،مانفهمیدیم چه کسی راست می‌گوید وچه کسی دروغ برای مگان ۸۷مبلغیک میلیون وششصد هزارتومان پول دادم
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    خدا پدر و مادرتان را بیامرزد که در امور مردم تسهیل ایجاد می کنید و به اونهایی هم که پیچ وخم بیشتر در امور مردم ایجاد می کنند عقل و فهم دهد که اینقدر مشکل برا ی مردم ایجاد نکنند .
  • فرهاد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسنت به اقتدار پلیس کشورم، این دفتر خونه ها فقط هدفشان آخری از مردم بیچاره است و الا چرا همه امورات شماره گذاری و .. خودرو را پلیس انجام می دهد ولی بحث سند مالکیت خودرو که به میان آمد و بوی پول به مشام می رسد ناگاه دفاتر ثبت خودشان را وسط می اندازند، بس کنید تو را به خدا این همه پول که بابت خرید و فروش و اجاره مسکن از مردم بیچاره می گیرید، کافی نیست، تازه این هم باعث افزایش قیمت مسکن می گردد.
  • محمد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دمش گرم خلاصه اگه بدون دوز وکلک باشه عالیه.به شرطی که هزینه تعویض پلاک بیشتر نشه.
  • بهرام IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا وکیل چرا باید بخاطر ی برگ کاغذ این همه پول بگیرن
  • افروشه IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    نمیدانم چرا با قاطعیت بادفترخانه ها برخورد نمیشه باید پلمپ شوند
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    اولین کارمفید پلیس راهور
  • ناشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    مگه این محضردارا کم درآمددارن من یکبو میشناسم حدوداسه چهارسال محضرزده آلان نضف یه شهروخریده باوجودیکه قبلابرانون شبشون محتاج بودن
  • غیاث IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ای درود برشرفت
  • حسین IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود خدا بر دادستان و پلیس مقتدر که جلوی این اجحاف به ملت را گرفتند
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    عالیه
  • رضا IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خواهش میکنیم مردم رو از دست این محضر دارها نجات بدید برای یه برگ کاغد چند میلیون پول میگیرن از مردم والا حق الناس هست چه خبره همین که پلیس سند رو تنظیم کنه عالیه راحت همه میرن تعویض پلاک میکنن با این شرایط اقتصادی لطفا به فکر مردم باشید ممنون از پلیس فداکار
  • لکستان IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خيلی مردی پلیس جان ناظر جان تاییدکن
  • RS ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام بلخره یک کار خوب برای مردم بیچاره انجام دادن
  • ساسان IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دفاتر اسناد رسمی که سند خودرو صادر نمی کنن، انتقال سند هم همینطور باید با مرجع صدور سند باشه که پلیس هست و اما دفاتر اسناد رسمی......
  • اکبر US ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    من یقین دارم که دولت از این پول نقل و انتقال نمیگذره و پلیس هم راضی شده درصد خودشو بگیره فقط می‌خوان ادعا کنند که ما تمام تلاش خودمونو کردیم وگر نه دستور دادستان برای این اختلاف کافی بود به مجلس وبعدش مصلحت و ووو کشیده نمیشد .یک حرفی تو یک برهه از زمان ایجاد کرده که بزنند و بعد دیدنند کلی منفعت از بین رفته حالا دعوای زرگری راه انداختن تا رسمی و قانونی بشه فقط در شماره گذاری باجه ثبت اسناد راه اندازی میکنند برای سهولت کار
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسن به پلیس افرین
  • هموطن IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    پلیس به دنبال تامین امنیت مردم ایران است هم جانی و هم مالی
  • بله IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 1
    پلیس بنا بر قانون نمیتونه سند بزنه و مرجع رسمی اینکار در کشور سازمان ثبت اسناد هستند اگر سند پلیس رسمی باشه بنابراین از فردا شهرداری ها میگن سند های خونه رو هم ما می‌زنیم ضمنا مبالغ انتقال برای سند تقریبا حدود یک پنجمش میرسه به دفترخانه ها و بقیش سهم ارگان های متفاوته که یه بخشش میرسه به همین پلیس در حال حاضر در قسمت پایین سند های پلیس هزینه های انتقال صفر هست که در صورتی که مجلس مصوب کنه اون مبالغی که به حساب دولت ریخته می‌شده رو مردم باید پرداخت کنن در حال حاضر قانون اگر سروکارتون به قوه قضاییه بیفته باید سند رسمی داشته باشید مثلا انحصار وراثت یا مشکلات قضایی خصوصا اگه طرف مقابل وکیل باشه که مطابق متن قانون برگ سبز سند رسمی نیست خلاصه اینکه اینکه میگن به اسم حمایت از فلان و بیسار همه الکیه و پلیس هم همین الان یه پولی گذاشته رو سهم خودش که دولت هم در صورت تصویب بقیه رو می‌ذاره رو همون سند پلیس
    • سهراب IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      دم پلیس گرم. پول زور به دفتر خونه بدیم که چی!!!
  • حسینی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خیلی خوب است پول مفت به دفترخانه نمی دیم
  • سیدمرتضی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا پدرومادر اون کسی که بان ونگارش این قانون بوده را بیامرزه دم پلیس گرم که مردم را از دست این زورگوی دفترخانه ها نجات داد پلیس متشکریم محضر دارها پول مفت زور می‌گرفتند وگردن کلفت می‌کردند خدا کند دیگر دستگاه ها از پلیس یاد بگیرند
  • همه ما دلالیم IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    در همه دنیا معاملات و دلال بازی مالیاتی داره که باید پرداخت بشه یه مشت دلال که هر روز چند تا معامله میکنن می‌خوان بگن اینکار اشتباهه مردم هم فکر میکنن اینکار خوبه کلا دلال بازی به هر شکلی باید شفاف باشه و مالیات زیادی هم داشته باشه منتها خوب طرف سالی ده سال یه بار میخواد یه معامله ماشین بکنه میگه نه بهتره که کمتر پول بدیم خوب ابله هزینه های دولت یا پول نفته یا همین مالیات ها که باید از دلال ها گرفته بشه هرچند همه مردم دلال شدن و باز میگن چرا قیمت ها آنقدر گرونه همین تابستون یه هفته همه مملکت تعطیل شد قیمت ماشین بدون اینکه معامله بشه می‌رفت بالا یعنی هر روز قیمت ها می‌رفت بالا بدون باز بودن یه بنگاه یا یه معامله یه ماشین
    • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      دالالان سند نمیزنند وکالت توکیل یا بلا عزل میزنند و در مورد ماشین وکالت تعویض پلاک که و پنجاه دست میچرخند تا خریدار اصلی سند قطعی ملک را بزند و یا ماشین را تعویض پلاک کند که با فوت یک از دلالها وکالت باطل و کار به دادگاه میکشه و در مورد مسولیت پلاک با فردی هست که پلاک و برگ سبز رو خودرو بنامشه
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دقیقا باید از حفظ منافع مردم کشور دفاع کرد. ودست محضردار درگرفتن پول یامفت به جیب مفتخوران دولتی قطع بشه ..مردم بیچاره همش پول زور به دولتمردان زورگویان پرداخته اند. اینبار نیروی انتظامی پلیس راهور مردانگی کنه وبه نفع ملت مظلوم حرکت خدا پسندانه انجام بده خداخیرتون بده درود برغیرت ایرانی پاک سلحشور وطن پرستان امام حسینی ع.. لعنت لله علی قوم اِاظالمین
  • مجاهد IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    الحمدالله بعد از سال ها پیگیری به حق فرماندهان ارشد پلیس در مقابل ظلم و فریب ریاست کانون دفاتر اسناد و حامیان ش این مهم با پیروزی پلیس به سرانجام رسید و از این به بعد ملت پول باج خواهی به دفاتر اسناد نمیدن
  • سعید IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ولا ما قبولش داریم دلال وقتی معامله میکنه میگه باید حتما بری ثبت اسناد سند بزنی
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    امیدوارم همه مشکلات مردم مثل این موردحل بشه
  • شاهین..... IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسنت بر پلیس راهور،،یعنی حرف دفترخانه از پلیس معتبرتر بوده
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    یک کار خوب در این سالها که کرد آید این هم این سند ماشین
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام واقعا کارتان بی نظیر درود بر پلیس خدمتگذار مردم عزیز ایران اسلامی
  • بینام IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    چه فایده داره ، تا الان دیدید دولت چیزی رو ارزان کنه، فکر کردید تا چند ماه دیگه میگزارن رو قیمت تعویض پلاک ،،خواهید دید
  • خسرو خرم IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    همه دلالها در حال حاضر عروسی دارند
  • کرمرضامافی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    آن زمان قدیم که‌ سندرادفترخانه می‌نوشت برای خریدوفروش ماشین شماره گذاری نبود کارت ماشین عوض نمیشدبرگ سبزصادرنمیشد. سندها دفترچه‌ای بودند لازم بود که‌ در محصر اسم خریدارداخل دفترچه نوشته شود.اماحالا که‌ تمام اسناد راشماره گداری به نام خریدارمیزنددیگراحتیاج به محضرنیست
  • عقاب منقار شکسته IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باسلام خدا خیرتون بده کار بسیار بزرگی کردید اگر امکان داره بیمه نامه ها رو هم کاهش بدید قیمتاشون سر سام آوره این همه در مد همه که تصادف نمیکنن بیزحمت پیگیر باشید سیستمی بیمه کنیم و وهزینه هارو خیلی کم کنید
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دمشون گرم این دفتر خونه ها و امثال اینها باید توکشور جمع بشن فقط پولدونی شده. داخلش که میری جواب سلام هم با دادن پول بهت میدن
  • احمد IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دفتر خانه های مفت خور پول زور میگیرند. مگر خودشون بیفتن جون خودشون
  • ابوالقاسم رنجبر ی امیدی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    لطفا . برای تبدیل برگ سبز های قدیمی با رسمی های جدید دستورالعمل صادر فرمایید
  • کرم رضامافی بالانی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    برای املاک هم که اداره ثبت سندتک برگ صادرمیکند دیگر نیازی به‌ سند نوشتن‌ دفترخانه ب نیست. از مجلس شورای اسلامی خواهشمندم به موضوع هم رسیدگی فرماید انشاءالله
  • مهرداد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    اولین باره که حکومت به نفع ملت میخاد کار کنه
    • مهدی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      0 0
      به شرط اینکه هزینه تعویض پلاک میلیونی نشود
  • بهرام IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود برشرف پلیس با غیرت دست دلالان دفترخانه کوتاه کرد بژی بژی بژی پلیس
  • رصا IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    شما ماشین که از کمپانی میگیری مگه دفترخانه می روی و سند میزنی همان برگ سبز کفایت میکنه و تا اخر متعلق به شماست پس چه لزومی داره پول مفت بدی دفتر خانه
  • سید IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    من وکالت فروش گرفتم دوباره برای ثبت به دفتر خونه بروم یا خیر همین سند کافیه ؟؟؟؟
  • مجتبی زهدی IN ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام .طبق ماده۱۲۸۶ قانون مدنی هر سندی که در نزد مامر صلاحیتدار دولتی صادر شود سند رسمی است .مثل نامه های اداری یا برگ تعویض پلاک معاملاتی که بین مردم با همدیگر صورت می گیرد مثل خرید و فروش ملک و صلح و هبه و وکالت و غیره اگر خواسته باشند رسمیت پیدا کند باید به دفتر خانه اسناد رسمی مراجعه کنند .در مورد خودرو برگ سبز کفایت می کند و قانون تخلفات رانندگی در این مورد باید اصلاح شود
  • فریدون IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود بر. پلیس این حرکت واقعا به نفع مردم بود
  • Mahdi IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خیلی هم خوب و عالی شده
  • احسان IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دفترخونه که کاری انجام نمیداد فقط داخل دفتر نشسته بودن و کارای کاغذ بازیشون رو انجام میدادن ولی حداقل پلیس بازدید و کارشناسی انجام میده که اگر وسیله از هر لحاظ مورد داشته باشه از معامله جلوگیری میکنه یا مشکل رو رفع میکنه ممنون از اقدام پلیس
  • ع IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بمارک باشد بهترین کار پولیس این پشتبان ملت هست
  • ارش IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    رفتم دفترخانه میگم وکالت بزنم بروند تغییر پلاک میگه ما سند را قبول داریم برگ سبز را بزار کنار سند بنامت هست گفتم نه. گفت بسلامت
  • مهدی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    کار پلیس راهوردر موضع سند عالی وخیلی درست است،من خودم توی یک ساعت وقت سند ماشینم صادر شد ،خداوند بیامرزد ،پدر ومادر همان کسی که چنین نظریه درست داد،ودست واسطه رابطه کرد،احسنت به پلیس
  • عباس نعمت افزا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    تنها اداره ای که میشه گفت درجهت منافع مردم قدم برداشت.. نیروی انتظامی. خدا قوت.
  • شهداد IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    افرین به این کار پلیس عمو پدر مردن در میارن این محضرا
  • مهدی علیمحمدی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خیلی هم خوب و عالی . تمام!!
  • میردادیان IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باید به پلیس احسن گفت که مردم از ظلم وستم و چپاول دفاتر اسنادرسمی نجات داد وبه اقای دادستان محترم هم باید مالک اشتر گفت
  • ناشناس IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام مگر مشتری وقتی یخچال یا کولر و موبایل می خره ، باید به دفتر خانه هم مراجعه کند و هزینه به دفترخانه ها پرداخت کند ، چرا باید برای خریدن خودرو به دفترخانه ها باید مراجعه کنیم و پول پرداخت شود ‌.
  • حمید IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود و احسنت بر پلیس راهور
  • ناشناس IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام راهنمایی و رانندگی چرا باید برای فک پلاک از مردم هزینه بگیرد پلاک خودرو اگر مختص هر خودرو باشد ، نیازی به انتقال پلاک وجود نخواهد داشت . هر خودرو با شماره بدنه و شماره موتور و پلاک مختص خودش باید خرید و فروش شود .
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      پلاک مثل کد ملی برا هر فرد هست مسولیت این پلاک رو هر وسیله ای در جاده با مالک پلاک هست پس پلاک فقط روی وسیله یک نفر میخوره اگر ماشین را فروخت نفر بعدی پلاک خودش را میذاره و در در صورت فروش ماشین ولاک فک میشه در انبار نگهداری تا شش ماه شده ماشین گرفتی پست میدن با هزینه انبار داری و اگر شش ماه گذشت پلاک در انبار نگه داری نشده و از بین میبرند و باید دوباره شماره حک شود و کمی هزینه بیشتر دارد
  • نیما IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باسلام خدمت پلیس راهور باید ازاین عزیزان تقدیر و تشکر کرد ممنونم
  • اصغر IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    این مجید کیلو چنده.برو بابا معلومه خودتم جز حرومخوارهایه دفاتراسنادهستش دمش گرم پلیس راهور حق ما مردم مظلوم را از این دفاتر اسناد گرفت
  • دکتر وکیلی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باسلام انجام تشریفات انتقال سند خودرو در دفترخانه از ابتدا غلط بود چرا که برگ سبزی که توسط پلیس پس از رویت خودرو و چک نمودن شماره موتور و شماره شاسی صادر میگردید نا معتبره ولی سند انتقالی که بدون رویت خودرو و مشخصات ماشین صادر میگردید دارای اعتبار بود
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام..به نظر من بهترین کار ممکن رو پلیس کرده.‌اولادفترخانه سند وکالت مینویسه دقیقا پول سند قطعی رو میگیره ولی وقتی صاحب سند فوت کنه سند وکالت باطل میشه..اگه سند معتبر پس چرا باطل میشه..
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    زنده باد نیروی انتظامی .اگه دفترخانه ها خواستند دوباره قانون رو بر گردونن مردم به حمایت از نیروی انتظامی باید بیان تو خیابون برا همیشه تکلیف این قانون رو روشن کنن .یا علی
  • احمد IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بازم خداروشکر یه بارم شده یه کاری به نفع مردم انجام دادن.این همه پول از ما گرفتن حرام دفتر خانه ها امین
  • مجتبی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خوبه به شرطی که باز کم کم خود ‌پلیس و تعویض پلاک شروع نکنه به افزایش قیمت و باز شاهد این باشیم دوسال دیگه پلیس چند برار قیمت دفتر خونه ها از مردم پول بگیره و مردم نتونن کاری بکنن .نه عین یارانه ای که به مردم میدن خخخ
  • مرتضی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    از راهنمایی رانندگی حمایت میکنیم
  • محمدرضا الفتی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    کار بسیار خوب و پسندیده ایست و به نفع ملت دفترخانه ها ملت رو بیچاره کرده اند ابن کار پلیس قابل تقدیر است
  • آیدین IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ای ول پلیس
  • مجتبی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام اینو بهش میگن دلسوزی برای مردم بفکر مردم بودن یعنی این خداوند هر کسی رو که به این ملت ومملک خدمت میکنه حفظ کنه انشاا۰۰۰
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دست خوش به نیروی انتظامی که دست این دفتر خونه ها رو از جیب مردم کوتاه کردند. تو این گرونی جلوی هزینه ها الکی که به مردم تحمیل می‌کردند گرفته شده
  • مهدی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    یه بار رفتم دفتر خونه کلی از من برای ثبت سن خودرو پول گرفتن.همون‌حا آرزو کردم میشه یه روزی بیاد که سند صادره پلیس قانونی بشه و این دفتر داران بی انصاف دست از این چپاول مردم بردا ن.فکر میکنم خدا دعای منو اجابت کرده .احسنت به کسی که پیگیری کرد و این مورد رو به نتیجه رسوم
  • علام‌رضا‌حاجی‌اسماعیلی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خیلی‌عالی
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خاک بر سر مجالس کشور از جمله این مجلس افتضاحی که با یک قانون دو خطی این موضوع را تعیین تکلیف نمی کنند. اصلا چقدر نمایندگان ما بیسوادند کا یک طوری قانون مینویسند که دو برداشت از آن بوجود میاد
  • بهرام IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    جان خودت پلیس ی کاری بکنین کسی خواست وکالت پلاک بزنه راهش ب دفتر خانه نیفته پلیس خودش دفاتری برا تنظیم وکالت زیر نظر راهنمایی رانندگی باز بکنه ممنون میشیم
  • اناری IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    اتفاقا این تنهاکارمثبتی است که به نفع مردم داره انجام میشه.حداقل یک جا جلوی پول دادن و کاغذ بازی و وقت تلف کردن مردم بیچاره رامیخواهندبگیرند.خیلی خوبه.
  • حسین IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    چه فایده ؟ هنوز وقتی میری دفترخونه اگر بخوای از کسی فقط وکالت تعویض پلاک بگیری باید هم سند هم برگه سبز به نام صاحب قبلی باشه که بتونه به نفر بعدی وکالت بده.اگر فقط برگه سبز به نام طرف باشه ولی سند نباشه .نمیتونه به نفر بعدی وکالت بده. اینجاست که طرف مجبوره سند بزنه که بتونه وکالت بده .
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      وکالت تعویض پلاک یعنی چی دیگه تعویض پلاک یعنی تعویض مالک خودرو فقط اگر خودت گرفتاری و نمیرسی یه وکالت توکیل یا حق فروش یا همان تعویض پلاک میدی حالا اصلا در محضر وکالت دادی و فروختی و پول رو گرفتی و خریدار پلاک تعویض نکرد و دوباره وکالتی با هم سند محضر به کس دیگر فروخت بازهم مسولیت تردد و خلاف ماشین با صاحب پلاک است و با تا بیای ثابت کنی وکالتی فروختی گرفتاری داره پس بجا فروش وکالتی با سند محضری مستقیم پلاک بزن تا هم مالک عوض بشه و هم پلاک با هم بدون درد سر و این سند وکالتی کار دلال هاست برا مالیات ندادن به دولت در سند قطعی و دادن سند وکالتی به هر صورت ممکنه پلیس در هر تعویض پلاک و در اصل مالک باز هم از دلال ها مالیت دولت را بگیرد
  • فرهاد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    من که متوجه نشدم ای مردم شما متوجه شدین فقط برا پول گرفتنه
  • س IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    الان تکلیف اون برگ سبزایی ک رسمی رو ننوشته چی میشه
  • م IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    وقتی برای ترخیص پلیس به برگ سبز تنهایی راضی بشه،دیگه مهم نیست توی دفترخونه ها چی پیش میلد...
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    چقدرکارماراحت شدتشکر
  • ابراهیم زاده IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    باز هم پلیس .
  • شهرام IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ولی پلیس دهن دفترخونه ها رو بدجور سرویس کرده
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    آخه کدام سر در گمی و قتی راهنمایی رانندگی شخصی را به مالکیت خودرو قبول و در برگ سبز ثبت بکنه دیگه محضر چه کار هست مهم راهنمایی رانندگی هست
  • جعفر IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    احسنت
  • اسفندیار رحمت ابادی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    واقعا نیازی به سند محضری نیست و این کار هزینه را برای مردم بالا می برد و زمانبر است
  • حسین IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا رحم کرد نزدیک بود برم خواستگاری دختری که کارمند دفتر خونه بود با این کار دیگه شغلی نداره و بدرد نمیخوره باید بره کنج خونه جوراب بشوره فقط ..
  • ب IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بسیار عالی چرا که نه
  • رضا IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    درود بر نیروی انتظامی که روی سازمان ثبت اسناد را کم کرد.
  • حسین باقری IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    دمتون گرم
  • رسول فرجام بیله سوار IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    سلام خسته نباشید خیلی خوبه دست جنابان محترم درد نکند ممنون از زحماتتان خدا نگهدار
  • علی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    نظرم اینکه باعث تأسف هست که دادستان کل کشور دستور داده به تمامی دفاتر اسناد رسمی ولی باز هم زیر بار نمیروند و قصد دارند جیب مردم رو خالی کنند واقعا مدریت تو کشورمون خیلی ضعیف است البته خود دولت هم خیلی به این قانون راضی نبود وگرنه چند سال پیش اجرایی میشد انشاءالله که دیگه پول اضافه ندیدم
  • alisayfi1977@gmail.com IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    توی این۴۰سال این یه کارخوبی ازپلیس ومسؤولین.دیدیم خداروشکر
  • miladfatolahi3382@gmail.com IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بسیار خوب دستتون درد نکنه
  • سبدعباس یازاج IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بسیار کار خوب وعقلانی است.
  • ابوالفضل IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    ایول دست راهنمایی ورانندگی واقعا دردنکنه بابا این درفترخانها واسه خودشون یه بنگاه پردرآمد وجیب مردم راخالی میکنن برگ سبزمان سردرگمی هستش دیگه واقعا ایول راهنمایی ورانندگی
  • هادی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    عالیه.
  • دادخداریگی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    چرا قانون برای سیستان و بلوچستان نیست تعویض پلاک منکر این امر پلیس میگه برای ما ابلاغ نشده
    • DE ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      این یه مورد کار پلیس حرف نداشت
  • سامان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    باید سند خودرو توسط پلیس صادر شود چرا دفترخانه ها باید هم پول اضافی بگیرن و هم وقت مردم رو بگیرن .
  • علی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    بهترین راه برداشتن دفتر خانه است وقتی برگ سبژ به اون مهمی است
  • رضا IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    جالبتر از همه اینه که دفتر خونه به قیمت مال و نوع خودرو هم حساب و کتاب میکرد چون خودرو مدل بالاتر سوار میشی باید پول زور بیشتری بدی در صورتیکه اصلا نیاز به سند نیست هر وسیله منقول دارای شناسنامه است خودرو هم یکی از اوناست
  • نورالدین نوری زاده US ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    دست پلیس درد نکنه ملت برای یه انتقال سند باید خدا تومن میدادن همین الا ایران خودرو برای سند یک میلیون و دویست و پنجاه میگیره
  • حسین IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام احسنت به پلیس حتی پول دفتر خونه را هم پلیس بگیره بهتره تا اونا بگیرن
  • فرهاد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خوب خدا رو شکر
  • آرین برنا IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خیلی لطف کردید دفتراسنادرسمی مدت مدیدی به مردم ظلم کردند،جهت سیاه کردن چهارصفحه کاغذوچندامضاء بابی انصافی جیب ما بیچاره هاراهدف داشتند،درودبه شرفتان
  • ,احمد IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    ضمن سلام و خسته نباشبد خلاصه مردم در مورد اسناد رسمی از جمله خودرو در یک نوغ سر درگمی میباشند . راهنمایی رانندگی ملاک رسمی بود خودرو را داشتن کارت سبز دانستنه و لی ثبت اسناد اینگونه اطلاع رسانی مینمایند که صاحب خودرو حتما بایستی تنظیم سند خودرو ی خود را در دفتر خانه ها تنظیم نمایند .حالا کسانیکه میخواهند خودرو خریدار نمایند کدام یک از این دو طرح اراییه شده را میبایس انتخاب نمابند تا صاحب رسمی خودروی خریداری شده خود باشند .....کارت سبز ...یا تنظیم سند در دفتر خانه ها . مسولین بایستی جوابگوی مردم باشند
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام بسیاربسیار کارخوب وبجابی هست امیدوارم که درتمام کارهائیکه با این وضع معیشتی مردم کمک به مردم میشود مسئولان توجه بیشتری کنند و در اولویت قرار بدهند وهرچه سریعتر انجام بشود
  • ناشناس IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    درود بر پلیس دست دفتر خونه دارها از جیب مردم کوتاه شد
  • جواد IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    عالی زنده باد پلیس
  • علیرضا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    ازجمیع پلیس راهورکمال تشکر وسپاس رادارم کاربسیارانسان پسندانه ای صورت گرفت.سپاس
  • محمد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام من مجردم ماهی ۵۰ به بالا کار میکنم راننده کامیون هستم ماشین مال خودمه اگر قصد ازدواج دارید من خانم قدبلند و کمر باریک دنبالش هستم دستاش هم کشیده باشه ناخن بلند صبح ها ورزش کنه شکم نیاره خواستی این شرایط رو داشتید درخدمتم
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    من حقوق خوبی دارم کامیون دارم بالای ۵۰ کار میکنم اما مجردم زنی که دنبالشم نیست الان شاد زنوگی میکنم اما دوستام ازدواج کردن افسردگی گرفتن زنشون ماشین هاشون رو بنام خودشون کردن همش میگن بچه نمیخوایم ماشین رو میفروشیم میریم خارج شوهراشون هم مثل سگ پشیمونن ادم عاقل مگه اردواج میکنه بخدا الان اقای خودمم ی بار نامزد کردم سه روز داشتم دق میکردم زود بیست دادم بهش گفتم برو تورو قران من دست بزن دارم اون گفت عاشق اینطور مردم خخخ خلاصه با بدبختی ولم کرد
  • محمد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خدا پدر مادر اونکه این قانون رو گذاشت بیامرزه بخصوص جناب ریس جمهور بقران خیلی با شرف و دنبال حق مردم هست من راننده کامیونم ماهی ۴۰ الی ۵۰ کار میکنم مجردم ۳۷ سالمه اصلا زن نگرفتم بخدا باز کم میارم دوسه بار رفتم دفتر خونه دیدم چطور مفت میخورن واز چند جا سوراخ باز کردن واسه خودشون ماها متوجه نمیشیم فقط پول مفت میدیم من ماشینمو ۳ملیاردو سیصد خریدم شانس اوردم فروشنده قبول کرد هزینه سند رو اما یادمه چند بسته پول ۵۰ تومنی داد و باز کارت هم کشید خدا بکششون خخخخ
  • علی IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    من که خداروشکرمیکنم که کمتر هزینه بدم اما این یادتون باشه که چندوقتی دیگه همین اقا پلیس هزینشو برامان تاحداکثر میرساندهمه میگیم خوش به حال دفترخونها
  • سعیدگوهریان IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    واقعاخوشحال شدم آفرین به پلیس زحمت کش وهزارآفرین به دادستان وصدهزارآفرین به آقای ریسی خداخیرتون بده تشکرفراوان چون واقعااین دفترخونه شده بوداوضاع وکلک پول
  • شریف عالیبا IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    باسلام عرض ادب وخسته نباشی کار پلیس راهور کار واقعا بجای است وجلوی بعضی سوه استفادها وسرقتها گرفته میشود باتشکر فراوان
  • امیر وفایی IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام دوستا وهم وطنهای عزیز نظر خوب وبد همیشه بوده و هست چرا نمیگید خدا پدرومادر پلیس و خوب ایران رو بیآمرزه دوستشون درد نکنه چرا که خیلی از هموطنان مون با این وسیله از طرف بعضی افراد وبانگاها تلکه که نشدن ماشین می‌فروختم پولشم میگرفتن بعد تا نقطه سرخط شروع میکردن به گروکشی اینقدر پول بده تا سند بدم .بله ممنون از پلیس که کارشو خوب بلده خدا قوت
  • علی IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خوبه دیگه برگه سبزه فقط باید برای سهولت کارت ماشین برای رویت کافی باشه. و تعداد جابجایی یا دست بدست شدن مشخص باشه
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام احسنت به پابس که بروکراسی رو برداشت
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    هر چقدر واسطه ها کم شوند بهتر است
  • فرزین IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    بسیار عالی..چرا پول بدیم به جیب این محضر دارها...اونم علکی...تنها کاری که خوب شد این بود...
  • ahmad IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    ازاین به بعد پلیس پول میگیره واسه سند زدن چه فرقی داره
  • اسد IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    وقتی منابع طبیعی بدون مدرک برای خودش سند صادر میکنه راهنمایی ورانندگی هم می تونه
  • علی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    این شد کاردرست
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    انتقال اموال منقول احتیاج به دفاتر ثبت اسناد ندارد
  • وحید IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    تا رو برگ سبز نشه وکالت داد همش الکیه .
  • ایرج آسیائی ازارومیه IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    باسلام . دست مریزاد.دست تمامی کارکنان نیروی انتظامی بایدبوسید.خودشان پلاک چاپ میکنن.خودروکارشناسی میکنن.خلافی بروزمیکنن.این وسط کارکنان ثبت اسنادنشستن چایی میخورن جیب ماراخالی میکنن.والله انصاف نیست.حلال نیست.این کاراباعث میشه طرف بااین گرونی دنبال سندش نره.نیروی انتظامی شیرمادرحلالتان .
  • بروس IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خوبه حالا باید دید کاراییش چقدره برای مردم فقر زده ام خوبه یا...
  • کمال IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    تو این دفتر خونه ها همه کار می کردن خوب پول مفت نمید بم دیگه
  • قهار IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    آفرین بر پلیس
  • مسلم IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام با این برگ سند جدید آیا میشه انحصار وراثت کرد ؟
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام دمشون گرم پلیس از مردم و برای مردم دفترخانه ها واقعا مردم رو اذیت می‌کردند. ایول. ممنون
  • کسری IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    درود بر شما هزینه در دفترخانه پولی بود که بی جهت به جیب عده ای دلال مفت خور می رفت. از اینکه این هزینه اضافی را از شانه مردم برداشتید ، سپاسگزاریم.
  • کسری IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    درود بر مسئولین محترم راهنمایی رانندگی
  • soroshe IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    مجید درست میگه ، اگه پلیس سند خودرو صادر کنه ، فردا میخواد سند خونه و ایضا وظایف دفاتر اسناد رسمی و سایر ارگانها رو هم انجام بده ، بحث هزینه دفترخانه را با وظایف تعریف شده ادرات خلط نکنیم ، پلیس حق صدور سند رسمی ندارد و این وظیفه ثبت اسناد است
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام بنده هم بعنوان شهر وند از پلیس تقدیر وتشکر میکنم خرج های اضافی با این تورم کمر می شکند
  • سعید IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام خدمت همه دوستانی که اظهار نظر نمودند بنده الان از اینترنت هزینه سند قطعی اتومبیل خودم که اسپورتج مدل ۲۰۱۷ هست در آوردم و دیدم که از مبلغ ۸۸۰۰۰۰۰ تومان اگر صافی حساب کنیم حدود ۶۰۰۰۰۰ تومان سهم دفاتر اسناد رسمی است و فقط بخاطر اینکه این پول در دفترخانه ها پرداخت میشه باعث بد بینی شده بعنوان یک ایرانی اینکه سند در یک مکان یا پلیس یا دفاتر انجام بشه و از مراجعه به جاهای مختلف جلوگیری بشه خوبه اما بهتره قبل از هر گونه قضاوتی اطلاعات داشته باشیم و با انصاف برخورد کنیم
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      بازم خیلی زیاده یه دکتر متخصص آنقدر نمیگیره
  • علی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خداپدرومادرشونوبیامرزه که ازخرج محضرمعاف شدیم.دمتون گرم
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خیلی خوبه فقط به شرط اینکه فردا به بهانه هایی نرخ تعویض پلاک و نبرن بالا بعد همون هزینه اسناد رسمی در بیاد
  • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    برای اتباع چجوریه
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    ممنون‌از پلیس
  • محمد دشمن زیاری IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    درود برپرسنل پرتلاش پلیس راه، خدمتگزار واقعی مردم ، فقط خدمت ، خدمت بی منت ، خدا نگهدارتان
  • هادی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    یه سوال پیش میاد. اگر دو نفر برای سرمایه گذاری یه ماشین گران قیمت بخرن چجوری به صورت رسمی دونفر میتونن در ماشین خریداری شده سهیم باشن و فردا یکی که سند به نامش هست نگه ماشین مال منه
  • آینده IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    این سند باید ۳۰ سال پیش تنظیم و صادر می‌شود که زمان فروش مجبور به بنچاق نمیشودیم و کلی هزینه اضافه پرداخت میکردیم تشکر از کار خوبه پلیس راهور .
  • محمد رضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام احسنت اگ این کاروکنین عالی میشه که پلیس بتونه این کارو کنه و تموم مردم و نجات بده درقبال پول زوری که ازشون میگیرن والا هنوز نرسیده داخل دفتر خونه میگن کارت بانکی و رمز شو بگین که کارت های بی زبونو جیغ بندازن
  • سجاد بهرامی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    حالا شد.یک قدم مثبت برای مردم
  • رضا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    دیگه خبری از در خونه دفتران اسناد رسمی تعطیل میشود هر طور کهدلشان خواست از خریدار و فروشنده میگیرند ۷۸۸۹
  • رضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    بهترین کاره مجلس همین بود که این محزرداران را از دزدی که ریالی هم به خزانه دولت واریز نشد دستشونه کوتاه کردن آخه اگر مثلاً یک بنز ۵ میلیاردی محضر دار می‌آمد ۱۰۰ ملیون می‌گرفت تا سند صادر کند که این باعث تورم میشد وکسی که ۱۰۰ میلیون به محضر دار میداد اون صاحبه بنز ماشینشه ۵ملیارد نمی‌داد حداقل ۳ میلیارد میکشید روماشینش حالا شما فکر کنید این یک جز از کارهای مجلس باشد خیلی جیزای دیگر هست که مجلس با این کار تورم را یواش یواش از بین میبرد آفرین بر مجلس
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      یعنی می‌فرمائید که اگه دست پلیس راهور باشه هیچی نمیگیره؟؟؟؟ این پولها بیشترش بجیب خزانه دولت میره..تازه ثبت اسناد چهارتا کارمند لااقل بکار میگیره شغلی ایجاد میکنه
  • محمودسکره ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خیلی خوببه دفترخانه فقط پول رامیگره دیگه نمی دونه ماشین موجود هست ولی انتقال ازطریق کارت سبز پلیس همه شمارها موتوروشاسی مشاهده مکندبعدتایدمی نماید این درسته
  • محمودسکره ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خیلی خوببه دفترخانه فقط پول رامیگره دیگه نمی دونه ماشین موجود هست ولی انتقال ازطریق کارت سبز پلیس همه شمارها موتوروشاسی مشاهده مکندبعدتایدمی نماید این درسته
  • خوجه بردی ارخی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    دوستان دفتر خونه ،شما از نیروی پلیس ایراد میگیرین ک ثبت سند بدست ما انجام میگیرد مگه شما اصلا خودروی مالک را میبینین ک اینقد سر و صدا میکنیین ،همه چیزخودرو را برادران پلیس انجام میدن بازدید خودرو شماره موتور شماره شاسی ،استعلام از آگاهی همه کارشون شسته و روفته انجام میدن دستشون درد نکنه ،شمام فقط میگین مالک بیا امضا بزن ،فروشنده بیااثر انگشت بزن ،بعدم اون چند میلیون میگری میگی بسلامت ک هیچ ارزشی نداره ،نترسین با تعویض پلاک خودرو درشما تخته نمیشه اینقد از جای دیگه هم براتون میرسه فقط اینکه انتقال سند نون ابدار بود همینو بس
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    بعد از مدت ها یه حرکت دیدیم که به نفع جیب مردم بود.
  • محمود ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    هردفترخونه چندین کارمندمفت خورداشتنداصلا جواب نمی دادند پول اضافه میگرفتند مردم گمراه میکردند صدافرین به کار،،،،،،،
  • محمود ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    این شغل دفترخانه ها دارند جیب مردم خالی کردندن بااین کاغذبازی افرین براین ایده پلیس،،،،،
  • جواد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    اینجور بهتره ممنون
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    مردم به خاطر سابقه خرید و فروش خودرو میرند از دفتر خانه سند میگیرند اگر با این اقدام پلیس بشه سابقه نقل و انتقالات خودرو را دید کار خوبی است
  • احمد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    سلام از نظر هزینه هیچ فرقی با همدیگه ندارن۰
  • حمزه کرمی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    اصلاً خوردواموال منقول است نیاز به سند ثبت اسناد ندارد.اموال غیر منقول مانند ملک که نیست .یک خورو هر چقدر هم ارزش قیمت داشته باشد در هیچ جای اعتبار وتضمین کننده مشکلی از نظر قانون نیست.
  • امیر. حسینی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    یادتان باشد گفته دکتر احمدی نژاد را که چو و راست با هم هستند مثل تیغه قیچی برای بریدن گلوی ملت اونی که واقعا هوای ملت را داشت مثل آب خوردن کنار گذاشتند و بیسوادی را کردند رییس دولت انتصابی نه رییس جمهور پس بدانید اینها فقط به فکر منافع خود هستند من که دیگر به هیچکدام از احزاب در پیتی فعلی اطمینان ندارم هر چند که این گفته ها چاپ نخواهد شد اما یادگار بماند
  • علیرضا IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    دم تون گرم.
    • مثل کوه IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      با سلان چکار کنیم ما پلیس ها دیگه این هستیم فقط به فکر مردم
  • یاسر IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    پس اینطوریه از این به بعد از سایپا ایران خودرو ماشین می‌خریم باید بریم محضر ب اسممون بزنه ... عزیز من سند سبز نشانه مالکیت خودروست تمام نیازی به دفترخانه نیست
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    تشکر از نیروی انتظامی
  • علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    زنده باد پلیس راهور،خیلی وقت پیش ها باید این کار انجام میشد،تنظیم سند تو دفتر خونه هم وقت مردم رو میگیره هم بار مالی اضافه رو دوششون میزاره،درود بر راهور
  • رضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام ودرودخدابرمجریان این کارخیر
  • رضا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام ممنون از پلیس راهنمایی رانندگی ولی این دفتر ثبتا چرا از قانون سرپیچی میکنن چرا وکالت نمیدن من یه ماشین از خوزستان گرفتم صاحب قبلیش فقط برگه سبز به نامش هست دیرو رفتم بپرسم که وکالت میدین یا نه میگه اصلا این قانونو ما قبول نداریم باید بلند شی بری خوزستان تعویض پلاک کنی لطفا اینو پیگیری کنید
  • رضا اصف IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام ممنون از پلیس راهنمایی رانندگی ولی این دفتر ثبتا چرا از قانون سرپیچی میکنن چرا وکالت نمیدن من یه ماشین از خوزستان گرفتم صاحب قبلیش فقط برگه سبز به نامش هست دیرو رفتم بپرسم که وکالت میدین یا نه میگه اصلا این قانونو ما قبول نداریم باید بلند شی بری خوزستان تعویض پلاک کنی لطفا اینو پیگیری کنید
  • بهزاد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    احسنت به پلیس بلاخره این مشکل حل شد باز هم درود به پلیس
  • علی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    پول سند در دفترخانه میرود جیب مافیای خصوصی دفتردارن. ولی پول این سند میرود بیت المال. لااقل جزیمه کمتر مینویسند. نیروی انتظامی هم میداند صاحبان ماشین کی به کی هست
  • منصور مهدی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    خدا خیرشون بده، البته چندین سال قبل هم نوشته بودند سندمالکیت خودرو، اما متأسفانه مردم قبول نمیکردند و میرفتند دفتر خانه پول اضافی می‌دادند تا ماشینشون را باز مجدد توی یه کاغذ اضافی به نامشون ثبت کنند، شما فردا برید دفتر خانه کفشاتونو هم به نامتون ثبت می‌کنند و پولشونو می‌گیرند، حتی کفشها که چه عرض کنم، برید بگید فقط شماره کفشتون و ثبت کنند... من نمی‌فهمم چرا مردم اینقدر... خدایا، آخه سند مالکیت خودرو غیر از اینکه مشخص کنه خودرو مال شماست به چه درد دیگه‌ای میخوره، چرا مردم اینجوریند...
  • US ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    ماشین جزو اموال منقول هست و درهیچ جای دنیابه اموال منقول سنددردفترخانه زده نمیشود.. سندثبتی برای ماشین ترفندی است برای خالی کردن جیب مردم توسط قوه قضاییه ودفترخانه ها
  • محمد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    تو مو میبینی و من پیچش مو . خدا کنه با تعویض این قانون منبع در آمدی نباشه که دست بیشتر توی جیب خالی خلق الله بره .چون واسه ما دیگه جیبی نمونده که دستی پنهان بره توش
  • جابر IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    خیلی زودتر از اینها باید تصویب میشد کم پول از ملت گرفته شده بخاطر محضر همون برگه سبز خودش معتبره سازنده شرکت مدرک علا هستش .بازام ممنون از پلیس و مجلس که تصویب کردن
  • حمید IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    دفترخونها اینهمه پول میگیرن بعد حتی یه استعلام خودرو بخوای میگن برو پیش پلیس!! خوب کار درست و منطقی همون اول به پلیس مراجعه کردنه!! زتده باد پلیس وطنی !
  • علیرضا نجفی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    عالی
  • حمیدرضا IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    بله آقا مجید از ده ها سال پیش همون کارت سبز که پلیس صادر می‌کرد سند بود فقط عنوان اون فرق می‌کرد، در مجموع هر برگه ایکه مورد تائید دستگاه قضائی باشه سند نامیده می‌شود.
  • اکبر IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    مردم به خاطر سابقه خرید و فروش خودرو میرند از دفتر خانه سند میگیرند اگر با این اقدام پلیس بشه سابقه نقل و انتقالات خودرو را دید کار خوبی است
  • یحیی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    اداره کل تنقیح قوانین مجلس در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ،تنظیم سند خودرو خودرو در دفاتر اسناد رسمی را اجباری اعلام کرد...
  • MD ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    احسنت ده سال پیش ماشین فروختم و یکی دیگه خریدم هیچ کدوم رو هم دفتر خونه نرفتم مگه بیکارم پولم رو از کوه پیدا کردم بدم دست دفتر دارها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس