روزنامه

چراغ واردات خودرو سبز می‌شود؟ / ۱۰ گام مهم در مذاکرات ۸ آذر/ ایرانی‌ها برای درمان کرونا چقدر خرج کردند؟، برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    5 1
    گویا برای یمن ، شکست سعودی کافی نیست! اونها به اورشلیم می اندیشند!ایمان و اراده یمنی ها حیرت انگیزه- اللهم عجل لولیک الفرج
  • محمد IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 0
    چرا این آقایان دوباره دور افتاده و از تخریب آقای هاشمی رفسنجانی می گویند ؟ اگر کسی چنان شفاف و صادقانه عمل کرده باشد مگر می شود او را تخریب کرد؟؟ مثلا کسی در این جامعه می تواند شهید چمران ، شهید بهشتی ، شهید رجائی ، شهید تندگویان و ... را تخریب کند؟؟ اگر این آقایان از تمام و کمال بودن رفتار و گفتار و ... آقای هاشمی مطمئن هستند پس نگران تخریب او نباشند!!!
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 0
    روزنامه آرمان واقعا نمی فهمد یا خودش را به نفهمی زده؟!!! اصلا مسعود فیاضی فامیل زاکانی که هیچ، فرض که پسر رئیسی باشد! سوابق طولانی و متعدد و کارنامه درخشانش را در آموزش و پرورش مثل تشکیل و اداره شورای راهبری فضای مجازی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، استقرار نظام مسائل آموزش و پرورش در فضای مجازی، ساماندهی به کتاب‌ها و رسانه‌های کمک آموزشی و طراحی نحوه مشارکت بخش غیردولتی در تأمین نیازمندی‌های آموزشی مدارس، تهیه نسخه الکترونیکی ۸۰ کتاب درسی با فرمت Epub۳ و طراحی پلت‌فرم رشد به مثابه زیست‌بوم آموزش مجازی دانش‌آموزان را مگر میشود نادیده گرفت؟!!!!!
  • ناصر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 0
    آرمان ملی نوشته برای هر 100 دلار 20 دلار باید بدهیم . خوب حرف شما درست دوست شما که هر روز هزینه تحریم رو یک عدد بزرگ در نظر گرفته بود ولی به دلیل کرونا فوت کرد . آن موقع هم با همین حرفا برجام رو امضا کردید و 8 سال باد بادک بازی کردید باز دوباره رپورتاژ آگهی حسن بهشتی رو چاپ کردید . لطفا دهانتون رو ببندید و بزارید دولت جدید خودش میدونه . یک روزی بلدم بلدم میگردید و دهان کسی که حرف میزدید گل میگرفتید . حالا که پیر شدید و حس انقلابی ندارید لطفا حرف نزنید و برید با پولهایی که جمع کردید ایران گردی کنید بزارید مردم راحت باشن . ما دیگه به پیر مردهایی مثل شما نیازی نداریم .
  • یک ایرانی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    1 0
    از کی تا حالا داماد یک فرد رو اگر کسی دیگر برای کاری دیگر انتخاب کند ارتباط فامیلی می شود؟؟؟!!! چقدر بی وجدان. اصلا برادر داماد برای خود فرد، فامیل نزدیک حساب نمیشه تا برسه به اینکه یه نفر دیگه ای قرار برادر داماد یه نفر دیگه ای رو انتخاب کنه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس