صفحه نخست روزنامه‌های شنبه

بازتاب سیلی سپله به آمریکا، تضمین فروش بیشتر نفت، ایده بورسی دولت چیست؟، بازدیدهای میدانی از سیاه چادر تا کارخانه، برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    5 0
    این آرمان ملی این کارشناسای درپیتی رو از کجا پیدا می کنه فقط می شه خندید بهشون اسهال طلبن دیگه
  • علـی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    3 3
    آقای سرپرست و معاونین آموزش و پرورش که حرص بازگشایی مدارس بخصوص مقطع ابتدایی رو میزنند اگر برای بچه مردم اتفاقی بیفته جوابگو خواهند بود یا مثل حسن روحانی که گند زد و فرار کرد! شانه خالی میکنند و مسئولیت قبول نخواهند کرد؟!!!
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    روزنامه اصلاح طلب ارمان از قول یک بالصطلاح کارشناس!! مسائل سیاسی نوشته : رفع تحریم ها فقط با مذاکره مستقیم با امریکا / ذیل این تیتر هم نوشته : گره اصلی چالش های منطقه ای ایران « برجام » است / چرا این اصلاح طلبان فکر میکنند از رهبری معظم هم بیشتر می فهمند !؟ و بیشتر میدونن !؟ رهبری معظم مذاکره با امریکا را «سم مهلک » و برجام را « خسارت محض» میدانستند / یعنی ما در سال های قبل از برجام که برجامی در کار نبود چالش و مشکل و تحریم نداشتیم !؟ ایا کار کشور لنگ مانده بود و پیشرفتی نداشتیم !؟ دیگه از تحریم نظامی که بدتر نیست هست !؟ بیشتر این پیشرفت های نظامی و دفاعی در دوران تحریم های شدید نظامی رخ داده است / پس ۱- اولا چاره رفع تحریم بی اثر کردن تحریم از طریق پیشرفت و تولید در داخل است نه « برجام مرده » واکسن که تولید کردیم کشورهای دیگه حاضر به فروش واکسن به ما شدند / لبنان که بنزینش را از ایران خرید کشورهای تحریم کننده و دنبال رو امریکا حالا حاضر شدند به لبنان برق و سوخت بدهند / ۲- ثانیا گره اصلی چالش برانگیزیهای امریکا و غرب برای ما و... در منطقه استقلال کشور ماست مشکلشان اصل جمهوری اسلامی است ترسشان از الگو شدن ایران بعنوان یک کشور مستقل ضد امپریالیسم و استکبار است / امروز اصلاح طلبان بلندگوی غرب شدند و خواسته های غربی ها از زبان اینها بیان می شود / ایا میشه روزی این اصلاح طلبان خودشان اصلاح بشوند !؟ و اینقدر غربگدا و غربگرا نباشند !؟ ارادتشان به غرب و امریکا و اروپا کور و کرشان کرده و حقایق را نه میبینند و نه میشنوند / هیچ وقت با جماعت ترسو و بزدل اصلاح طلب به جنگ با امریکا و تحریم نباید رفت جماعتی که با نزدیک شدن داعش به مرزهایمان خواستار مذاکره با داعش شده بودند ؛)) زبان مقاومت را نمیفهمد و زبان مذاکره و باج دادن را می فهمد / به حاج قاسم تهمت زدند که او دیپلماسی را فدای میدان کرده ، اما امروز این اصلاح طلبان خودشان حقیقتا میخواهند میدان و مقاومت را فدای دیپلماسی التماسی و زانو زده (که نزدیک ۷ سال از عمر ملت را بخاطر برجام بیفرجام هدر داد و به صنعت هسته ای و کشور ضرر وارد کرد ) بکنند / هیهات من الذله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس