کد خبر 1246508
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
مراسم تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب

مراسم تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب صبح روز شنبه ۲۶تیر ماه ۱۴۰۰، با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت و حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    3 0
    از یه طرف شبانه روز به مردم میگین یه لامپ اضافه تون رو خاموش کنین ولی خودتون در همه ی مراسم ها حتی در روشنایی روز تمام لامپهای روشنایی و تجملاتی رو روشن میذارین!
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    5 0
    چقدر هم نتایج کار این فعالان حجاب و عفاف در جامعه مشهوده علی برکة الله
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 2
    سلام.باید با جدیت در زمینه حجاب کار بشه.نباید گذاشت چنین منکری در جامعه رواج پیدا کنه،که خشونت و قتل و بی بندباری ها زیادی کشور رو در بر خواهد گرفت! .. باید ببینید که با چه کینه و قضبی! دارن بی حجابی و سکولاری و رذیلی رو تبلیغ میکن! و کاری به جایی رسیده،که گناهکار! انسان ها با خدا رو نسیحت میکنه! اینش دیگه اخر خندهه! .. ! در زمینه حجاب و عفاف نه خشونت! و نه اونطوریی افتادن!(مثل امروز!). همانطور که خداوند به کسی که شلاق میزند! و حکم را اجراء میکند، میگویید حد وسط را نگه دار!. انسان درستکار نباید از کار درستی که انجام میدهد،احساس شرمندگی کنند. در زمینه بی حجابی دانه درشت ها! رهبرها و لیدرها و فرماندهان رو برخورد کنید.. ! اونایی که دارن مد میارن! اونایی که مافیایی لباس و مد هستن! شاخه ها اصلی رو از بین ببرید، نباید جامعه اسلامی طوری بشه! برخی ! به گناهان خود افتخار کن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس