روزنامه

میخ مالیات بر دیوار خانه‌های خالی / جیره‌بندی آب خیلی دور خیلی نزدیک/ گزارش یک تحریف مجازی/ ۱۳ میلیون نفر امنیت شغلی زیر ۱۰ سال دارند، عناوین برخی از روزنامه‌های صبح امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عباس IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    7 1
    به ارمان ناملی باید گفت: لازم نیست به رییس جمهور منتخب مردم واضحاتو متذکر بشید. دوما: یک سوال از آرمان ناملی؛دولت روحانی از درجه چند استفاده میکرد؟!!!!چرا تو این 8سال تیتر نزدید روحانی از افراد درجه دهم استفاده نکن؟!!
  • علی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 0
    جناب شریعتمداری! دروغگویی فرد مورد نظر رو صغیر و کبیر می‌دونن... نیاز به راستی‌آزمایی نیست!
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    10 0
    ازقرارانگاروزرای کابینه روحانی بسیارکاربلدبودن که حالاهمه نگران کابینه کارنابلدشدن.حیف که سنشون خیلی بالاست وگرنه رئیسی ازشون استفاده میکرد.یکی نیست به این پرروهای نجومی بگه اینی که رای آورده گزینه تغییره نه ادامه.
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      4 1
      این موضع پادوهای استعمار با سفارت انگلستان هماهنگ شده است ، سفیر جدید انگلیس که در راه ایران است همین تخصص را دارد.
    • علیپور IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      4 0
      دقیقاً منم میخواستم همینو عرض کنم البته این را مضاف بر این اشاره کنم که منظور ایشون این بوده که راهای زیر میزی گرفتن و... خوب بلد باشند و با ما همصدا باشند و از ادامه این رویه جلوگیری نکنند پیر مرد دم مرگ باید آدمها درست حرف یزنند اگر قرار بود افکار شماها باشه که اصلا انقلابی نمیشد و الان همون شاه ملعون بود دیگه تو مثل اینکه ار جاماندگان دولت بازرگان بودی که در دولت روحانی پست گرفتی کمی به خودتان بیایید در این کشور مردم به شما رای ندادن ولی واقعا شماها روی ذغال را سفید کردید...........
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    7 1
    چقدر حیرت آور است این همه وقاحت و خباثت افسادطلبان پلید که تا دیروز به آیت الله رئیسی آیت الله اعدام می گفتند و از هیچ دروغ و تهمتی برای تخریبش کوتاهی نمی کردند حالا امروز برای بقا به هر قیمت در قدرت به ایشان افراد نفوذی و ناکارآمد را به عنوان افراد ظاهراً درجه یک برای کابینه دولت پیشنهاد می دهند
  • IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    6 1
    اصلاح‌طلبان لطفاً زیپ دهان رو بکشند. شما عامل مشارکت پایین هستید و حق ندارید برای رئیس جمهور منتخب تعیین تکلیف کنید. فقط سکوت کنید که همه منتظر اتمام دوران خفت و ذلت و ویرانی شما هستند.
  • محمد IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 2
    یکی از نشانه های حقانیت و مظلومیت یاوران و فداییان انقلاب اسلامی این است که امروز پس از شهادت شخصی چون شهید بهشتی، کسی و جناحی در این کشور نیست که خواسته یا ناخواسته و از ابعاد مختلف از خوبی ها و ارزشها و جنبه های مثبت و سازنده او، سخن نگوید ؛ در هیچ کشور و انقلاب و نظامی ، چنین چیزی سابقه ندارد.
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      6 0
      هرچه بیشتر خوندم بیشتر نفهمیدم! که چی گفتی، یا خیلی فلسفی فرمایش فرمودی و یا سفسطه ای اندر میان ست. لُبِ کلامتر رو ساده روان و سلیس و عامیانه بفرمایی ممنان خواهیم شد. برای نشان دادن و بیان مظلومیت شهید بهشتی، راه و روش زندگی و مدیریت آن سید بزرگوار و در مقابل خباثت دشمنان بهتر جواب میده، و یا اینکه با قاطعیت میفرمایی در هیچ کشور، انقلاب و نظامی سابقه ندارد به صحت و صداقت نظرت، بایستی تأملی کرد.
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      5 0
      یکی از یاوران و فدائیان انقلاب مثلا بهزاد نبوی معروف به چریک پیرِ و یا یکی دیگه مغروقِ معروفه که نامه بدون سلام و اهانت آمیز به ولی فقیه زمانش نوشت و اون چریک پیر و امثالهم چه فتنه ها که بپا نکردن و چه بی ادبی ها نسبت به رهبر عزیز انقلاب روا نداشتند آیا چنین افرادی هم شامل استدلال شما مبنی بر اظهار خوبی ها و فضائل شهید بهشتی از زبان همه جناح ها که خود جای بحث داره نشانه حقانیت یاوران انقلاب رو داره؟ شک نداشته باش وقتی شخصی مث حسن کذاب برای رسیدن به قدرت و ریاست، عملکرد چهل ساله انقلاب رو همانند رژیم صهیونیستی و منافقین و امریکایی ها و... زیر سوال میبره و نسبت چهل سال اعدام و زندان رو به نظام دادن و برپا کنندگان فتنه های 78 و 88؛ چنین اشخاصی به حقانیت و مظلومیت شهید بهشتی معترفند؟! اینا نظام جمهوری اسلامی که حفظش از اوجب واجباتِ رو مورد تاخت و تاز قرار دادن اونوقت مظلومیت و آبرو اشخاص براشون مهم هست؟ اتفاقا سید بزرگوار آقای رئیسی هم مانند سید مظلوم شهید بهشتی مورد ترور شخصیت قرار گرفت. پس اهانت کنندگان و منافقین هنوز هم هستند اونم در راس قوه...
  • محمد رضا IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    3 0
    اصلاح طلبان دارن به جامعه القا میکنند که رئیسی از وزرای درجه 2 استفاده میکند
    • سعید IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      3 0
      دقیقا منم پشت همه ی این تیترها همین رو میبینم. تخریب پیش پیش کابینه
  • سهراب IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    4 1
    عیسی کلانتری نمونه یک مدیر اصلاح طلب دارای پررویی نجومی !!
  • یوسف GB ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 0
    طراحی اعتصابات اقدام جدید جاسوسان اصلاح طلب بعد از شکست انتخاباتی و مذاکرات وطن فروشی وین ، البته با دستورات غربیها که بسیار ماهر در براه انداختن اعتصاب وتظاهرات هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس