کد خبر 1220227
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
عکس/ جشن پیروزی فلسطین مظلوم...

اهالی غزه و کرانه باختری در پی آتش بس و پیروزی مقاومت فلسطین مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی به خیابان ها آمده و به جشن و شادی پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    31 3
    به امید پیروزی مردم مظلوم ایران از دست ستمگران
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      18 7
      منظورش از دست اصلاح طلبانه( نوچه های ریز اسراییل)
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    5 8
    اگه آتش بس یعنی پیروزی، پس اسرائیل هم پیروز شده؟! مگه امتیازی تونستن بگیرن؟ واضح تر توضیح بدید
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      2 4
      اسرائیلی که در رسانه های جهان، یعنی ابرقدرت و الانش هم ادعای ابرقدرتیش، چیز خر رو پاره کرده، اون وقت توی بیسواد برو ماستت رو بخور. و در ثانی، فلسطین پر از تحریم و محاصره، توانسته درس اساسی به اسرائیل بدهد.
    • رحمت عیدی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      1 1
      هر جنگی دو طرف دارد که معمولا یکی مهاجم است یکی مدافع و همیشه مهاجم یا شروع کننده جنگ اهدافی دارد و رسما یا غیر رسمی انها را اعلام میکند که برای تحقق آن جنگ براه میاندازد واز قبل براورد هزینه ها و خسارتها و البته توان طرف مقابل را میکند، حال تعداد تلفات انسانی و خسارتهای مالی و زیر ساختی جزو هزینه ها و خسارتها برآورد میشود اما رسیدن یا نرسیدن به اهداف اصلی است که نتیجه نهایی و براورد نهایی را در تعریف برنده و بازنده جنگ مشخص میکند و همیشه مدافع تلاش میکند اهداف مهاجم تحقق نیابد، در مورد این جنگ هم که در واقع باید گفت سلسله جنگها از جمله اهداف رژیم اشغالگر ادامه یهودی سازی قدس شرقی با اخراج ساکنان مسلمان محله شیخ جراح بود که با تهدید و ممانعت حماس محقق نشد، جلوگیری از اصابت راکتها و موشکهای حماس به شهرها و شهرکها و زیر ساختهای خود، نابودی خانه ها و زیر ساختهای غزه و بالا بردن تلفات انسانی (که جنایت جنگی است و ضد انسانی و ضد قوانین جنگی سازمان ملل) جهت بالا بردن هزینه دفاع و مقاومت بر حماس بود که بجز آخری هیچکدام محقق نشد در مقابل هدف قرارگرفتن و تخریب تمام شهرها و شهرکها و زیر ساختهای اقتصادی و نظامی رژیم منحوس، تعطیلی فرودگاه تل اویو و فرودگاه رزرو آن،تعطیلی اقتصاد و تنش روانی غافلگیر کننده صهیونیستها و حبس اجباری در پناهگاهها از ترس مرگ اثبات ناکار امدی سپر موشکی گنبد آهنین به همگان،برای اولین بار اتحاد غزه و کرانه باختری و مسلح شدن کرانه باختری و فلسطینیان ساکن مناطق اشغالی 1948، ریختن آبرو و اعتبار و هیمنه نظامی اسقاطیل که با قبول آتش بس بدون قید شرط از طرف رژیم و عقب نشینی از اخراج ساکنان محله شیخ جراح کامل شد،در نتیجه با توجه به خسارتهای وارده بسیار بیشتر و هزینه چندین برابری (که با توجه به سانسور شدید خبری آنچنان که باید دیده نشد) و عدم تحقق اهداف رژیم منحوس و موفقیت حماس در ممانعت از عدم تحقق اهداف رژیم منحوس بازنده اسقاطیل و برنده حماس و مردم غزه بودند
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    10 3
    مدیونید اگر فکر کنید به خاطر موشک های حماس و موشک باران اسرائیله !! با دیپلماسی ناتینیاهو آتش بس قبول کرد ! کجایی هاشمی که ببینی موشک چه کارهایی که نکرد !
  • داود IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    7 1
    اون تن لشهای سازمان ملل که از شروع حمله اسراییلیهای وحشی حرفی نمیزنند بدانند خدای بزرگ حامی مظلوم است هرچه میخواهند جیره خواری یانکیها و یهودیها را بکنند .
  • ابراهیم IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    4 11
    واقعا پیروز شدن؟انقدر شهید یا کشته رو کی داد پس
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      5 4
      فقط تلفات نیست که .... اونم تلفات زن و بچه .... دوست عزیز مهم رسیدن به اهدافه در جنگ ۳۳ روزه هم لبنان ۱۲۰۰ شهید غیرنظامی و ۱۰۰ شهید نظامی (( ۱۳۰۰ شهید )) داد و تنها در مقابل (( ۱۶۵ صهیونیست )) به هلاکت رسیدند ولی خود اسرائیل با بیانیه وینگراد شکست رو پذیرفت و یک دانشگاه معتبر آمریکایی هم اونو تایید کرد و لبنان هم گفت ما پیروز شدیم پس به این نتیجه میرسیم که همه چی تلفات نیست !!!!
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      6 7
      پس به چیه؟خرابیشم بیشتر بود که متوهمید کلا
    • محمود رضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      1 4
      پس تو دفاع مقدس هم ایران پیروز نشد چون تا دلتون بخواد جوان رشید و زن و کودک و نوجوان شهید دادیم
  • عزت IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    به امید پیروزی نهایی و آزادی قدس شریف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس