روزنامه

دوپینگ کرونا در هند / دغدغه امنیت مراکز حساس / تورم قوانین عامل خودتحریمی عناوین برخی از روزنامه‌های صبح امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    8 0
    دولت خسارت بار اعتدال همه چیز مردم و کشور حتی سلامتی آنها را گروگان گرفته تا نسخه جدید برجام وین را تحمیل کند و حتی دست و پای دولت بعد را هم اگر اصلاحاتی نباشد زنجیر کند امیدواریم مجلس جلوی تحمیل این ننگ نامه را بگیرد
  • IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    8 1
    آرمان ملی باز بزرگتر از دهنش حرف زد حجاب اختیاری دیگه چیه؟ چرا با دشمنان اسلام مقابله نمیشه این روزینامه چرا توقیف نمیشه؟
  • علیرضا IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    7 0
    تیتر وطن امروز عین واقعیت عملکرد دولت ( تحریم، کلید فرار از مسئولیت) در دوره قبل مقصرهمه کاستی ها و مشکلات دولت قبل بود الانم مقصر تحریم ها هستند انگار دولت های قبل تحریم نداشتند
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    23 1
    روحانی: مشکل مرغ تقصیر دولت نیست! پ.ن: تقصیر ننه ترامپه.
  • AT ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    3 0
    مسئولان غربگرا کاسبان افزایش تحریم ها و عامل افزایش مشکلات عمدی اقتصادی و معیشتی هستند.
  • AT ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    7 0
    حجت‌الاسلام نبویان نماینده مجلس: "دولت در توافق با گروسی اجازه داد که سه ماه دیگر تحریم‌ها بماند." حسن جون چرا 3 ماه تحریمها رو تمدید کردی؟ نمیخواهی بابت تمدید تحریم ها عذر خواهی کنی؟
  • AT ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    5 0
    اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را با برجام خسارت بار نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند و بابت ایجاد مشکلات معیشتی برای مردم باید رسما از مردم عذر خواهی کنند.
  • AT ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    4 0
    اصلاح طلبها برای خدمت بدشمن و ضربه زدن به نظام اقتصاد کشور را نابود کردند و اصرار بر اجرای FATF و برجام برای نابودی بیشتر اقتصاد کشور را دارند. قوه قضائیه باید محاکمه مسئولان مقصر را شروع کند.
  • AT ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    6 0
    وظیفه اصلاح طلب نفوذی دشمن همین است - ایجاد گرانی و نارضایتی و لجبازی با مردم و تقصیر را بگردن دیگران انداختن
  • AT ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    6 0
    دولت بیشتر از وقت صرف کردن برای مبارزه با گرانی و کرونا، ذلیلانه دنبال التماس کردن به بایدن برای مذاکره بوده.
  • AT ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    6 0
    خیال بایدن برای ایجاد مشکلات کشور راحته ، چون این نفوذی ها جاده صاف کن بایدن برای ایجاد مشکلات اقتصادی حاضر و آماده هستند.
  • AT ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    4 0
    مذاکرات بی حاصل و برجام خسارت بار نتیجه اش افزایش گرانی ها و افزایش مشکلات معیشتی مردم و افزایش تحریم ها بود. اینها مذاکره بلد نیستند، برای جلوگیری از ایجاد خسارات بیشتر اجازه مذاکره بعدی از اینها سلب شود تا بیشتر از این به مردم و کشور خسارت نزنند.
  • AT ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    6 0
    دولت اصلاح طلب کاسب تحریم است و با تمدید تحریم ها در حال سوء استفاده از اختیاراتش بضرر مردم است. ظریف با توافق با گروسی و تمدید 3 ماهه تحریم ها بطور عمدی ""مصوبه مجلس در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها"" را بی اثر کرد.
  • AT ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    4 0
    مجلس باید قانونی وضع کند تا با کمک قوه قضائیه بعد از تمام شدن این دولت از خروج مسئولان رده بالای دولتی تا چندسال جلوگیری شود تا فرصت مناسب برای شکایت مردم از این مسئولان بی کفایت و محاکمه و مجازات آنها بابت خسارات برجام و ایجاد مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد.
  • AT ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    2 0
    نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. از عملکرد ضعیف افساد طلبان سرمایه اسرائیل در مقابله با کرونا و ایجاد افزایش فشار بر کادر درمانی و بالا بردن ابتلا و فوت مردم بیگناه با مدیریت غلط ، نباید تعجب کرد.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    2 0
    آخه جوجه یک روزه را چطور قاچاق میکنند خوب در راه میمیره......بعد ساده ترین کار تولید جوجه یک روزه هست همه میتوانند با یک دستگاه کوچک تولید کنند پس برای دستگاههای جوجه کشی صنعتی مثل آب خوردن هست مشکل نریختن تخم در دستگاها و تولید نکردن برای رفتن بالای قیمت هست
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    1 0
    دولتی ها و اصلاح طلبان می خواهند با توافق ناقص در وین و آزاد شدن مقداری از پول های بلوکه شده ایران در خارج قیمت دلار سکه طلا و بعضی از اجناس را پائین بیاورند و بورس را مثبت کنند تا آقای ظریف را قهرمان گشایش اقتصادی معرفی کنند تا بتوانند در آن فضای ایجاد شده رای اکثریت را کسب کنند انقلابی ها مواظب این رفتار خطرناک انتخاباتی دولتی ها و اصلاح طلبان باشند و بهتر است مجلس انقلابی از تعطیلی دربیاید و رسانه های انقلابی این فتنه را به طور گسترده اطلاع رسانی کنند چون تنها برگ برنده دولتی ها و اصلاح طلبان در انتخابات احیای ناقص و موقت برجام است
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    1 0
    میدانی چرا سیاسیون بخصوص اصلاح طلبان اینقدر از نظامیان در انتخابات می ترسند؟ چون آنها مطیع رهبری هستند. به کشورشان خیانت نمی کنند. به دشمن اعتماد نمی کنند. همانند حاج قاسم همیشه سرباز ملتند نه این که ادعای ژنرال بودن کنند. رانت خواری نمی کنند و اگر رانتخواری هم در اطرافش دیده شود آنرا به مراجع قضایی معرفی می کند. سیاست را خوب بلد است اما سیاست باز نیست. به مردم دروغ نمی گوید چون با شهدا بزرگ شده است و هر گز دغل بازی نمی کند. امتیازات حکومتی را به اطافیان نمی بخشد چون عمری با تبهکاران داخلی و بین المللی ستیز کرده و بی آبرویی را به چند روز ریاست عوض نمی کند. در یک کلام نظامیان هم مطیع رهبرند و هم خدمتگذار ملت و همیشه آماده جهاد در راه خدا هستند چه در میدان جنگ سخت چه در میدان نرم. آنها چه در پاستور بیایند چه نیایند پیروز در نزد ملتند و روسفید در نزد پروردگار چون خیانت نمی کنند.
  • سربدار IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    خانم وندی شرمن رئیس تیم آمریکا در مذاکرات 1+5 ایران، اخیراً کتاب خاطراتش را منتشر کرده که دربخش زیادی ازآن به جزئیات مذاکرات با طرفهای ایرانی پرداخته است.این دیپلمات یهودی که در جریان مذاکرات هسته ای به علت اظهارات توهین آمیزش در باره اینکه«فریبکاری بخشی از ذات مردم ایران است»که با خشم مردم ایران مواجه شد یک روز قبل ازتوافق( برجام و در اوج مذاکرات)، روحانی،رئیس جمهور ایران،توییتی زده بود به این مضمون که توافق تقریباً آماده است.با آن که او خیلی سریع این توییت را پاک کرد.ولی دست ایران را رو کرد.آنها دیگردر موقعیتی نبودند که توافق را از بین ببرند اولین بذرهای توافق با ایران پس از سخنرانی سالانه رئیس جمهوری بوش در سال 2002کاشته شد. جان کری، که آن زمان رئیس روابط خارجی سنا بود سفیر ایران در سارمان ملل را در بین نخبگان ایران،فردی ترقی خواه وکسی که می شد با او توافق کرد یافت. آن مرد جواد ظریف بود. در آخرین هفته من در مقام معاونت سیاسی وزارت خارجه ..... به سوئیت هتل مجید(تخت روانچی)و عباس(عراقچی)رفتم تا آنها را ببینم....همچون گذشته نمی توانستیم باهم دست بدهیم یا همدیگر را لمس کنیم حتی الان که وقت وداع بود ولی این دو ایرانی ، دو فرش زیبا را برای هدیه خداحافظی آورده بودند که بکی از طرف وزیر خارجه ،ظزیف و آنها بودو دیگری از طرف دفترریاست جمهور روحانی.... ومن... برای آنها هدیه ای مهیا نکرده بودم(از آنجا که ما رابطه دیپلماتیک نداریم،اعطای هدایا به لحاظ سیاسی مشکلاتی دارد)...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس