روزنامه

تور شریک ترامپ برای دلار ایرانی‌ها / هشدارهای جهش‌یافته / چطور در نانو از کره جنوبی جلوتریم؟ از جمله تیترهای روزنامه‌های صبح امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • محمد رضا IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    14 3
    درود بر روزنامه های آرمان ملی و آفتاب یزد که تا این حد برای اجرای قانون مو را از ماست بیرون میکشند تیتر یک میکنند ... از سیلی نمایندگان مجلس دهم سروان و گچساران به قانون چه خبر ...
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    آرمان ملی به آقای معتضد برچسب شیفتگی به احمدی نژاد میزند تا از درد شکست مناظره با زیباکلام بکاهد. برای آنها نه تبیین حق و نه حتی سکوت در برابر حقیقت اهمیتی ندارد. باید حقیقت را بپوشانند و امیال و اهداف خود را با دروغ و نیرنگ به خورد مخاطب بدهند. مخاطبان این روزنامه ها و پیروان جریان اصلاحات نیز عموماً انسان هایی مغلطه گر و فریبکارند که از تحقیق گریزان اند و پشتوانۀ عقلانی و منطقی و تجربی برای افکار خود ندارند.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    15 1
    مواظب سیاست مشغول سازی جریان مکّار رسانه های افسادطلب باشید. معلوم است که این بی وجدان ها هرگز به فکر درد ملت نبودند و نیستند وگرنه صدای خردشدن استخوان های مردم زیر چکمه های رانت خواری و گرانی، آنها را از کاخ هایشان بیرون میکشید و اینقدر وقیحانه طلبکار نبودند. خودشان از اجرای قانون مجلس شانه خالی میکنند و امروز در مقام دفاع از قانون، سِیلی به راه انداخته اند. باید در مسئلۀ سیلی به مأمور راهور، تخلف محرز شود و مجرم، مانند هر کسِ دیگری عادلانه محاکمه شود. سپس گزارش شفاف و به موقع داده شود بی آنکه مسئله را تبدیل به تیتر یک روزنامه ها کنند. اینکه ذهن ها برای مدتی طولانی به سمت مسائل حاشیه ای برود تا خرابکاری و بی کفایتی مسئولان اجرایی فراموش شود و چهرۀ مجلس در مبارزه با تولید رانت در بودجه، مخدوش بشود، دقیقاً خواستِ واعظی ها و آشناهاست.
  • طوبی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    1 1
    به تیتر یک و عکس قالیباف روی نیم صفحه اول آفتاب یزد دقت کنین... یه جوری تیتر زده که انگار خود قالیباف اون سیلی رو زده واقعا بی شرفی اینها نهایت نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس