تخریب برخی از ویلاهای غیرمجاز در باستی هیلز کرج

در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه برای مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی، چندین بنا و ویلای غیرمجاز در منطقه «هلجرد» کرج امروز دوشنبه (۱۷ شهریور) با حضور نماینده دادستان کرج تخریب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمدخواجوند IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    13 0
    یعنی این همه تاسیسات غیر مجاز بوده ؟؟عزیزم طرف آلونک نساخت
  • کاظم IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    18 0
    دمش گرم . تمام ایران باید این کار انجام بشه . یعنی چی که هر کی پولداره کوه و جنگل هم مال اون باشه . پس ما ادم نیستیم .
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    8 1
    از اول نباید میذاشتین بسازه نه حالا بعد از چند سال (چون درختها بزرگن) و صرف میلیاردها تومن پول و آباد شدن یک تپۀ سنگلاخی و بایر فکر تخریب افتادین . در 7 سال اخیر روند تخریب ویلا بی سابقه بوده و صدها هزار میلیارد تومن پول هدر رفته . جالبه ویلاهای غیرمجاز مسئولین در کلاردشت دست نخورده !! از اونطرف 7 ساله مسکن بشدت راکد شده تا پولهاش بره تو قمار بورس . حاصل این اقدامات شده هجوم ایرانیها به ترکیه برای خرید ملک . ظرف چند سال اخیر دهها میلیارد دلار از کشور بقصد خرید املاک خارج و در کشورهای دیگه سرمایه گذاری شده . بازار املاک اونا رو آباد کردیم بازار خودمون شده عکسهای بالا
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    4 0
    ای جانم کار بسیار عالی ای می کنید بلکه درس عبرت دیگران شد
    • حجت قوسی IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
      1 0
      این ویلا با این عظمت حداقل دوسال زمان برده تا ساخته بشه چرا روز اول تخریبش نکردن الان اومدن با یه لودر این همه منابع را حدر بدن که چی بشه ؟ دوباره اونجا کشاورزی بشه؟ اونایی که قبلا خراب کردید برید ببینمت وضعیتشونا ، شماها کشاورزی را نابود کردید همه از کشاورزی فراری هستن.
  • تک سوار DE ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    9 3
    قبلا هم از این نمایش ها داشتیم اما قبلی ها واقعا الونک بود. اینها ویلاهای میلیاردی هست که به ادمها متنفذ تعلق داره و این نشونه می ده جدیت پشت اقدامات قرارداره. دست قوه قضاییه درد نکنه.
  • رضا IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    4 0
    به نظرم بهتره از ساخت این گونه بناها جلوگیری شود تخریب آنها اتلاف سرمایه است. بالاخره این ها که مجانی ساخته نمی شود. خیلی از اشخاص الان در تنگنای مالی هستن.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    8 0
    متاسفانه این کارها بیشتر جنبه نمایشی داره .یعنی این همه تاسیسات تو یک شب ساخته شدن؟جناب دادستان بهتره به جای خراب کردن این ساختمانها برن سراغ مقامات شهرداری واداره جهاد کشاورزی ودهداری ها زمانی که مسوول بودند اونها رو بابت قصورشون محاکمه کنند چون این ساختمانها با رشوه به همین عوامل ساخته شدند ودارند میشن .تو ایران عادت داریم به جای حل مشکل با اقدامات مقطعی ونمایشی بگیم که ما داریم کار می کنیم.تو کشورهای اروپایی بابت قطع وهرس درخت منزلت هم باید از شهرداری اجازه بگیری اینجا یک دفعه یک باغ هکتاری زو میندازن زیر لودر وتبدیل به باغ ویلا میشن.
  • مهدی ستارزاده IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    3 0
    جالبه....... عکس تخریب ساختمان نیست.... فقط دیوار حیاط تخریب میشه که هزینه کمتری برای بازسازی داشته باشه.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    چرا تخریب .باید به نفع ملت مصادره و به انصاف فروخته شود .که 1 کسی که اهل کرده نقره داغ شود 2پول ملک به فقرابرسد یا بیت المال 3یک خرابه به خرابه های کشور اضافه نشده باشد كه لانه معتادان شود .لطفا کمی عقل وانصا ف وانقلابی بودن .
  • مهدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام خدمت برادران کشاورزی تا به حال به این فکر کردید چرا تخریب رو به جای آبادانی انتخاب کردید جوابش بسیار ساده است چون کاری نداره بیل لودر رو میزاری زیرش وتموم نمیدونید که با چه مشقتی ساخته شده شاید با این حرف های کلیشه‌ای که نباید زمین کشاورزی تغییر کاربری بشه شما فقط آدرس یک مورد از تخریبهایی که قبلا انجام دادید والان بجای تلی از نخاله باقی مانده از تخریب، دارند کشاورزی در آن می‌کنند حق با شماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس