کد خبر 1081898
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸

به گزارش مشرق، آشنایی منِ عکاس با دکتر محمد نیکپور و تنها دخترش به جشن روز پدر اسفند ۹۸در بیمارستان بقیه‌الله بازمی‌گردد که این پدر و دختر پس از یک ماه همدیگر را می‌دیدند. نازنین نیکپور به جز آن روز دیدار دیگری با پدر نداشت و فصل دوم دلتنگی‌هایش آغاز شد. دو ماه دیگر هم پدر را ندید و در تمام دقایقش دوست داشت بداند شمایل پدر در لحظات فداکاری و مجاهدت چگونه است. پدری که با شیوع بیماری کرونا تصمیم گرفته بود برای نجات بیماران در بیمارستان بماند و به خانه نرود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    3 0
    درد و بلاش بخوره تو سر مسئولین
  • ناشناس IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    با سلام.اتاق و سوئیت خصوصی و امکانات باشه،جد بزرگوار من هم تو بیمارستان می مونم و به خونه نمی رم.آیا این امکانات برای سایر پرسنل و در تمام بیمارستانها فراهم است؟یا باید غذای خود را بصورت سرپائی و در گوشه ای از حیاط بیمارستان بخوریم؟آخه چرا فقط یه مورد را سوژه می کنید و هزاران مورد دیگه رو چشم پوشی و لاپوشانی؟حداقل که ما خودمون هستیم و می فهمیم و می بینیم.
    • روابط عمومی دانشگاه بقیه الله IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
      0 0
      با سلام و احترام امکاناتی که فرمودین روزها بعد از حضور داوطلبانه به ایشان داده شده البته اگر تبدیل یک اتاق به محل استراحت سوئیت حساب میشه ! ، وظیفه سازمان هست در قبال فداکاری پرسنل و به خطر انداختن جانشون حداقل امکانات رو فراهم کنه ، همین امروز یک پرستار دیگر ما شهید شدن ، در خصوص خودتون اگر کوتاهی شده و جزو پرسنل ما هستید با روابط عمومی دانشگاه تماس بگیرید حتما پیگیری خواهد شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس