کد خبر 1025747
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
عکس/ مراسم وداع با شهید مدافع حرم «محمدجعفر حسینی»

مراسم وداع با پیکر مطهر فرمانده لشکر فاطمیون؛ شهید محمدجعفر حسینی شامگاه چهارشنبه ۱۱ دی ماه در ستاد معراج شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، شهید حسینی، متولد سال ۱۳۶۳ از نیروهای قدیمی فاطمیون بود که اولین بار پیش از تشکیل لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به همراه نیروهای ایرانی به سوریه رفت، بعد از تشکیل لشکر فاطمیون به همت ابوحامد، عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده، ابوحامد، حجت و دیگر فرماندهان شهید این لشکر بود.

او از فعالین عرصه جهادی و فرهنگی در حوزه مهاجرین بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمین در حماسه اربعین حسینی خدمت می‌کرد و با تشکیل هیئت شهدای گمنام افغانستانی و دوره‌های آموزشی ویژه مهاجران قدم‌های اثرگذاری را در جهت توانمندسازی دانشجویان و جوانان افغانستانی در ایران برداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    7 1
    خدا با شهدای کربلا محشورش کند انشاء الله و خدا به خانواده اش صبر و اجر بدهد همه می روند ولی خوشا به سعادت شهدا که با شهادت در راه خدا از این دنیا می روند
  • محمد IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    3 1
    خداوند روح این شهید بزرگوار با سیدالشهداء محشوربگرداند انشاء الله.ای کاش مسئولین ما این عکسها را ببینند تاشاید عبرتی بگیرند وبدانند که بایستی در روزقیامت پاسخگوی این شهداء باشنداگرچه خیلی ها متوجه نیستند
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    7 1
    مظلومانه شهید می شوند و مظلومانه تشیع می شوند کجایند صف اول نشینهایی که در مجلس ختم دختر خودکشی کرده فلان سفیر گوی سبقت را از هم برای حضور می ربایند؟ راستی لایق نیستند در مجلس یک چنین شهید عزیزی حضور پیدا کنند این شهید بهشتی کجا آن افراد سیاسی کار و پشت هم انداز کجا؟
  • محمدرضا GB ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    3 1
    سلام ودرودخداوبی بی فاطمه زهرابه روح شهدای لشکرفاطمیون لشکرخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس