طرح جلد کتاب جهان آرا

در کتاب اصلی یک بخش به روایت های همرزمان اختصاص دارد و بخش دوم، خاطرات همسر شهید است. بخش سوم کتاب هم سررسید و دست نوشته های شهید است که برای اولین بار منتشر می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، کتاب جهان آرا که جستارهایی از زندگی و خاطرات شهید سید محمدعلی جهان آرا، فرمانده سپاه خرمشهر است، به زودی از سوی انتشارات یازهرا(سلام الله علیها) منتشر می شود.

علی اکبری مزدآبادی در این باره به خبرنگار مشرق گفت: علاوه بر همسر شهید (خانم صغری اکبرنژاد) با ۲۵ نفر از همرزمان و همراهان شهید جهان آرا در خرمشهر هم گفتگو کرده ایم. خانم اکبرنژاد البته تا کنون مصاحبه تفصیلی درباره همسرشان نداشته اند که دلایل خاص خود را دارد اما ما توانستیم ۹ ساعت با ایشان گفتگو کنیم.

مدیر انتشارات یازهرا ادامه داد: از مجموعه این تحقیقات، ان شاالله دو کتاب منتشر خواهیم شد. در کتاب اصلی یک بخش به روایت های همرزمان اختصاص دارد و بخش دوم، خاطرات همسر شهید است. بخش سوم کتاب هم سررسید و دست نوشته های شهید است که برای اولین بار منتشر می شود. بخش چهارم این کتاب هم به میزگردی اختصاص دارد که با حضور شهید جهان آرا و حاکم شرع و دادستان برگزار شده و متن سخنان شهید جهان آرا در این جلسه بسیار مهم و خواندنی است. کتاب دیگر هم در مجموعه یاران ناب منتشر می شود که حاوی تعدادی خاطره و مجموعه نابی از عکس های کمتر دیده شده شهید جهان آرا است.

گفتنی است انتشارات یازهرا که در زمینه کتاب های دفاع مقدس و شهدا فعال است، حوزه مقاومت جهانی را هم در دستور کار خود قرار داده و نظر مخاطبان زیادی را به کتاب هایش جلب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس