کد خبر 999826
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
ناگلزمن

سران یونایتد مربی ۳۲ ساله آلمانی را مناسب ترین گزینه برای هدایت تیم خود می‌دانند.

به گزارش مشرق، منچستریونایتد، یولین ناگلزمن سرمربی ۳۲ ساله لایپزیش را مناسب ترین گزینه برای هدایت تیم در آینده می‌بیند.

این خبری است که اسپورتس‌میل آن را منتشر کرده و از خیز بلند شیاطین سرخ برای جذب یکی از بزرگترین استعدادهای مربیگری فوتبال پرده برداشته است.

بیشتر بخوانید:

سرمربی منچستر از دسترس خارج شد

با وجود آن که تنها ۳۲ سال دارد، ناگلزمن اینک در حال هدایت دومین تیم خود در بوندسلیگاست و طرفدارانی در اولدترافورد برای خود دست و پا کرده است. 

دوران بازی او به دلیل مصدومیت در آگسبورگ خیلی زود و در ۲۰ سالگی به پایان رسید تا ناگلزمن خیلی زود وارد دنیای مربیگری شود. او در اکتبر ۲۰۱۵ به عنوان سرمربی هوفنهایم انتخاب شد تا در ۲۸ سالگی به جوانترین سرمربی تاریخ بوندسلیگا تبدیل شود. 

او در نخستین فصل حضور کامل در هوفنهایم این تیم را به جایگاه چهارم جدول رساند تا هوفنهایم راهی پلی‌آف لیگ قهرمانان شود. هرچند این مسیر با شکست در مقابل لیورپول به مرحله گروهی ختم نشد. با این حال کسب عنوان سوم در فصل بعد حضور مستقیم هوفنهایم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برای نخستین بار در تاریخش رقم زد. 

لایپزیش تحت هدایت ناگلزمن هم اینک در رده پنجم جدول قرار دارد و با گلادباخ صدرنشین، تنها دو امتیاز فاصله دارد. 

قرارداد ناگلزمن با لایپزیش تا سال ۲۰۲۳ معتبر است و یونایتد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا فردی که زمانی لقب "مورینیوی کودک" را به او داده بودند، به اولدترافورد بکشاند.

منچستریونایتد با اوله‌گونار سولسشائر از ۸ بازی نخست خود در لیگ برتر تنها ۹ امتیاز اندوخته و ضعیف ترین شروع خود در ۳۰ سال اخیر را تجربه کرده است.

یونایتد اکنون تنها دو امتیاز با منطقه خطر جدول فاصله دارد و بسیاری معتقدند شکستی سنگین در بازی ۲۰ اکتبر برابر لیورپول، به معنای پایان کار اوله در منچستر خواهد بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس